wtorek, 27 listopada 2012

Karta H&M o wartości 20 zł w najnowszym numerze GLAMOUR

Od kilku dni w sprzedaży dostępny jest najnowszy numer magazynu GLAMOUR, a w nim prezent - karta podarunkowa do H&M o wartości 20 zł. Jakiś czas temu bardzo podobną promocję oferował K MAG, jednak tym razem jest o tyle lepiej, że gazeta jest po prostu tańsza :)


Warto pamiętać, że promocja obowiązuje tylko egzemplarze gazety bez prezentu (w tym miesiącu jest to kalendarz), które kosztują 4,99 zł. Wszystkie magazyny są zafoliowane, więc pamiętajcie, żeby sprawdzić, czy folia nie jest naruszona. W środku znajduje się karta podarunkowa do H&M o wartości 20 zł, którą można wykorzystać na zakupy powyżej 50 zł od 1 do 24 grudnia 2012. Karty można ze sobą łączyć, czyli robiąc zakupy za 100 zł można wykorzystać dwie, za 150 - trzy itd. Odejmując koszt zakupy gazety, możemy więc uzyskać rabat 30%.

Tego typu promocje obejmujące cały asortyment nie zdarzają się w H&M zbyt często, więc warto skorzystać, zwłaszcza jeśli akurat macie coś na oku.

Miłego wieczoru!

Em

69 komentarzy

  1. Em, ile gazet udało Ci się zdobyć w Krakowie? Ja mam tylko 2..

    OdpowiedzUsuń
  2. @Anonimowy, nie zdobyłam ,a po prostu kupiłam jedną, było ich mnóstwo wszędzie, gdzie patrzyłam, zwłaszcza w Empikach. Naprawdę jest taki problem z dostaniem tego numeru?

    OdpowiedzUsuń
  3. w zeszłym roku była fajniejsza promocja, bo nie było żadnych ograniczeń;D

    OdpowiedzUsuń
  4. @Atina, wątpię, żeby kiedyś ją powtórzyli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o a ja nie wiedziałam o tej karcie, mam nadzieję, że znajdę jeszcze gdzieś tę gazetę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś czytałam, że niektórzy nakupowali po kilkanaście sztuk tych gazet.Tak to jest jeśli się nie czyta warunków promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Caught Her Eye, a może czytali? 30% rabatu to całkiem niezła promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 2 Glamour - jeden z kalendarzem, drugi z kartą :) Teraz pozostaje wybrać co kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie skorzystam...mimo, że ostatnio nic mi nie wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie jest mi po drodze z H&M, więc zostawię promocję dla innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta promocja polega na tym, że np. kupię sukienkę za 60 zł i dopiero wtedy mogę wykorzystać ten bon, że do tego np. kupię biżuterię za 40 zł i dostanę 20 zł rabatu ? :) czy gdy kupuję sukienkę za 60 zł to już wtedy zadziała ten bon i zapłacę za nią 40 zł? :> będę wdzięczna za odpowiedź! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Anonimowy, jak kupisz tylko sukienkę za 60 zł i wykorzystasz jedną kartę, to zapłacisz 40 zł. A jak do tej sukienki dobierzesz jeszcze biżuterię za 40 zł i wykorzystasz dwie karty, to zapłacisz 60 zł. Mam nadzieję, że rozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ta promocja:)) szkoda że trzeba kupować za określoną sumę:D:P

    OdpowiedzUsuń
  14. wow musze poszukać tej gazety ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wzięłam tylko jedną :D Nic jakoś więcej nie potrzebuję, a ubrania z H&M'u są moim zdaniem słabe. Ale bieliznę mają niezłą ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajna promocja :) Muszę kupić co najmniej dwie gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy pomysl, bardzo ;))
    zawsze cos zaoszczedzimy na takich promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja 6 nabyłam.

    W ogóle co za ludzie w sklepach- 2 egzemplarze biorę w jednym i już się baba dziwnie patrzy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już karty mam, a w H&M to ja zawsze mam coś na oku:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie dzisiaj mama kupiła mi gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kupiłam dwie gazetki:) w środę wybieram się na zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
  22. tym razem promocja nie dla mnie :) moze to i dobrze bo po rossmannie portfel zubozal :P dzis dokupilam jeszcze korektor w sztyfcie z miss sporty (genialnie zakrywa wypryski) i piekny lekko zloty lakier z wibo - taka tafla zlota na paznokciach, cudo :D pudry, brązery, wszystko bylo rozebrane :O h&m nie mam w miescie, poza tym jestem nalogowa lumpeksiara i od 2 lat nie kupilam nic w zwyklym sklepie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. hm... dobrze wiedzieć :D dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. W kioskach w centrum Krakowa sa nie do zdobycia. Ale w kerfurze widzialam ich sporo i zakupilam 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam na oku sweterek ale nawet z rabatem byłby on wciąż drogi wiec odpada.
    Mogli dać tą karte miesiac wczesniej bo akurat kupowałam szalik i czapke to bym zapłaciła mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba kupię, o ile będzie jeszcze, planuję kupić nowy ciepły sweterek, to nawet i dwie się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie Wam z tymi promocjami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gazetkę zakupiłam:) jeden bon na pewno wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak super, że informujesz o tych wszystkich promocjach. Post o najlepszych wg KWC kosmetyków z rossmana które można kupić w trakcie obecnej promocji, był fantastyczny, kilka razy do niego zaglądałam i jestem bardzo zadowolona z zakupów :D info o karcie z Glamuor prześlę dalej, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Do kiedy karty są ważne? Jest na nich jakaś data?

    OdpowiedzUsuń
  31. @thecieniu, bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. @Sylwia, przeczytaj notkę, to będziesz wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja wzięłam tylko jedną :) Nic jakoś więcej nie potrzebuję, a ubrania z H&M'u są moim zdaniem słabe. Ale bieliznę mają niezłą

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie już nie ma tej gazety w sklepach ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. heh... dobrze ze tu zajrzalam, myślałam, ze tak jak w zeszlym roku można kartami zapłacić za całość zakupów.. a chciałam kupić 20 szt..

    OdpowiedzUsuń
  36. już jest moja :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ja kupiłam 5:D i już nie mogę się doczekać sobotniego szaleństwa;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Em, ja mam ...9 ! I nie dlatego, że nie czytałam warunków ( najpierw kupiłam 1 ), tylko dlatego, że tak jak pisałaś, minus 30 % to całkiem rozsądna zniżka. Ja w H&M najbardziej lubię dział L.O.G.G., a w moim mieście nie jest on zbyt często przeceniany, a jeśli już to albo nie to co chcę albo brak rozmiaru. Reasumując : mam plan kupić sztruksowy zakiet i wielki wzorzysty sweter w dziale dziecięcym, może skuszę się na szalik. Bielizna też jest na liście, bo jak ktoś słusznie zauważył, mają całkiem niezłą. P.S.Już nie mogę doczekać się soboty :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie nie ma H&M więc nie skorzystam nawet ;) i nie kupuję Glamour nawet.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteście pewne że karty się łącza?
    Proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
  41. karty się łączą, tak jak napisała EM:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czyli jeśli dobrze zrozumiałam jeśli kupię coś za 50zł, to płacę 30zł? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Potwierdzam, zresztą na stronie h&m na fb jest obszerna dyskusja i informacje na ten temat. Łączą się na pewno, ale wyłącznie co 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  44. @srebrnaLENTI, myślę, że bez problemu można jeszcze kupić Glamour.

    OdpowiedzUsuń
  45. @karuś, też uważam, że 30% zniżki, to naprawdę dobra okazja. Widzę, że wiesz już mniej więcej co kupisz. Ja jeszcze nie mam pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. @Anonimowy, tak. Jeśli w Twoim sklepie powiedzą inaczej, poproś kierownika. Jeśli on będzie się upierał przy swoim, poproś go, by zadzwonił do centrali i zapytał.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuje za wyjaśnienie! W razie czego będę się kłócić i walczyć jak lwica :) hi hi

    OdpowiedzUsuń
  48. Em, plan mam, ale żakietu jeszcze nie mierzyłam, a sweter na szybko, więc wiele się może zmienić. Ale kilka rzeczy ( jaaakie szale zimowe ! ) mi się podoba, więc na pewno nie wyjdę z pustymi rękami ;-)
    Dziewczyny, myślę, ze warto zadzwonić wcześniej do sklepu, w którym zamierzacie wykorzystać karty i zapytać. Jeśli są jakieś problemy, myślę, ze można wydrukować odpowiedzi osób zajmujących się stroną H&M na fb/poprosić o telefon do centrali ( tak jak wspominała Em ) albo też przejrzeć z kierownikiem regulamin promocji, który od 1 grudnia ma być dostępny w kazdym H&M.
    Na fb wiele razy było podkreślane, że karty łączą się co 50 zł, nawet sama o to pytałam dla pewności. Udanych zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy wiesz może co się dzieje z pudrem transparentnym z essense? od kilku dostaw go nie ma (przynajmniej u mnie w drogerii) i panie same nie wiedzą co jest grane. Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale świetny blog:) od razu zaobserwowałam i przy okazji poczytałam trochę postów wstecz:) będę tu często zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  51. @Anonimowy, niestety nie wiem, na pewno nie było żadnych informacji o jego wycofaniu. Może po prostu chwilowo go nie ma, ale powinien się pojawić :) Patrzyłaś w innej drogerii?

    OdpowiedzUsuń
  52. @magda6915, dziękuję, to miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej ;) mam pytanie zrobiłam w h&m zakupy za 360 zł (jedna rzecz za 130 druga za 230) i nie byłam dobrze zorientowana i użyłam tylko 2 kart a mogłam użyć 7 ... da się to jakoś odkręcić ^^? bo jestem stratna ok 80 zł ,,,

    OdpowiedzUsuń
  54. @Anonimowy, i tak i nie.
    Możesz zrobić zwrot wszystkich rzeczy i wtedy dostaniesz 360 zł na karcie prezentowej (do wykorzystania chyba przez dwa lata), następnie kupić 7 numerów Glamour i zrobić zakupy ponownie. Zapłacisz częściowo kartami (140 zł), częściowo tą kartą prezentową, którą otrzymałaś za zwrot (220 zł). Zrobisz wtedy zakupy z największą możliwą zniżką i zostanie Ci na przyszłe zakupy jeszcze 120 zł na karcie.
    Problem jest tylko taki, że zwracane rzeczy nie idą od razu na sklep, więc wszystko zależy od tego, czy znajdziesz w sklepie znów to samo, co chciałaś kupić.
    Mam nadzieję, że wyjaśniłam to w miarę jasno :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Okej ;))) jeśli znajdę to jest to super rozwiązanie ;) bardzo dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  56. A wczoraj uroczy pan odmówił mi zniżki na akcesoria męskie jak twierdził, ze męskie akcesoria obsługuje karta z maleman (WTF???)

    OdpowiedzUsuń
  57. @Bambi, trzeba było poprosić kierownika. Kartę z Glamour można wykorzystać na cały asortyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spieszylo mi sie więc sobie darowalam, ale dziś nie odpuszcze :)

      Usuń
  58. Ciekawa jestem jak to wygląda , gdy chcę kupić rzecz w cenie 99.90 czy muszę dodatkowo coś dobrać żeby było ponad 100zł czy uznają to jako 100 i będę mogła wykorzystać dwie karty rabatowe ?
    Wiecie coś na ten temat ?

    OdpowiedzUsuń
  59. @Anonimowy, według mnie możesz wtedy wykorzystać tylko jedną kartę. 1 karta = zakupy POWYŻEJ 50 zł, więc dwie to POWYŻEJ 100, tak myślę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.