środa, 21 listopada 2012

Co warto kupić w promocji Rossmann -40%

Jak już wszyscy pewnie wiedzą, Rossmann przygotował dla nas nie lada gratkę - od 22 do 28 listopada kosmetyki kolorowe można kupić 40% taniej. Promocja obowiązuje na wszystko, co znajduje się w szafach, a rabat odliczany jest od ceny regularnej. Nieźle, prawda? Poszłam do drogerii zastanowić się, co właściwie chciałabym kupić i wybór mnie przytłoczył. Po powrocie postanowiłam dokładnie przestudiować KWC i następnym razem skupić się na konkretach. Stworzyłam listy 10 najlepiej ocenionych kosmetyków dla (chyba) wszystkich marek dostępnych w Rossmannie. Mam nadzieję, że taki spis pomoże także wam wybrać coś ciekawego i uniknąć zakupu bubla.


Lista powstała na podstawie ocen zamieszczonych w katalogu Kosmetyk Wszech Czasów. Wybrałam produkty, które miały co najmniej pięć ocen. Sprawdzałam też ich dostępność na stronach producentów i mam nadzieję, że wyeliminowałam wiele wycofanych kosmetyków, jednak z pewnością nie wszystkie, za co z góry przepraszam. Umieściłam też znalezione w internecie ceny, jednak możliwe, że część z nich nie pokrywa się całkowicie z rzeczywistymi. Produkty umieszczone zostały w kolejności od najlepiej ocenionego, ale myślę, że wszystkie są warte uwagi.


WIBO
(lakier do paznokci) French Manicure
(żel do brwi) Eyebrow Stylist 9,49 zł
(tusz do rzęs) Extreme Lashes Volume Mascara 9,29 zł
(cienie do powiek) Metalic Eye Shadow
(róż) z jedwabiem i witaminą E 9,79 zł
(olejek do ust) Fruit & Vitamine Lip Oil
(tusz do rzęs) Growing Lashes, Stimulator Mascara 
(puder prasowany) Your Fantasy
(odżywka do paznokci) z proteinami pszenicy Super gładkie paznokcie
(lakier do paznokci) Extreme Nails

LOVELY
(puder brązujący) Sunny Powder
(lakier do paznokci) Must Have 5,49 zł
(eyeliner w płynie) 7,39 zł
(tusz do rzęs) Curling Pump Up Mascara
(odżywka do paznokci) Serum wzmacniające z wapniem i wit. C
(cienie do powiek) Terra Cotta Compact
(puder brązujący) Golden Glow
(błyszczyk) Be Glamour Sparkling Lip Gloss
(błyszczyk) Make Me Happy Lip Gloss
(róż) Sunny Blusher

MISS SPORTY
(lakier nawierzchniowy) Glossy Tech
(korektor) Liquid Concealer 10,99 zł
(tusz do rzęs) Studio Lash Instant Volume 12,99 zł
(róż) Oh! Blushed Again... 11,99 zł
(odżywka do paznokci) Nail Expert Manicure, Strong & Fast Growth 7,99 zł
(tusz do rzęs) Pump Up Booster Mascara 14,99 zł
(lakier do paznokci) Et Voila! French Manicure 6,49 zł
(tusz do rzęs) Fabulous Lash Curved
(błyszczyk) Hollywood Lip Gloss 10,99 zł
(tusz do rzęs) XX Long Mascara

MANHATTAN
(kredka do brwi) Eyebrow Pencil
(pomadka w kremie) Soft Mat Lipcream 16,99 zł
(puder sypki) Soft Mat Loose Powder 29,99 zł
(lakier do paznokci) Lotus Effect Nail Polish 13,99 zł
(błyszczyk) High Shine Lipgloss
(puder prasowany) Powder Mat Make Up
(cienie do powiek) Magic Duo Eyeshadow
(odżywka do paznokci) Nail Whitener Sapphire
(cień do powiek) Intense Effect Eyeshadow
(puder prasowany) Soft Compact Powder

RIMMEL
(szminka) Lasting Finish Matte Lipstick By Kate Moss
(szminka) Lasting Finish Lipstick By Kate Moss 18,99 zł
(cienie do powiek) Glam'Eyes Quad
(eyeliner) Glam'Eyes Professional Liquid Liner
(cień do powiek) Glam'Eyes Mono Eye Shadow 16,99 zł
(kredka do brwi) Professional Eyebrow Pencil
(błyszczyk) Vinyl Gloss Voluptuously Shiny Lipgloss
(błyszczyk) Stay Glossy 24,99 zł
(tusz do rzęs) Extra Super Lash Curved Brush 18,99 zł
(szminka) Lasting Finish Lipstick

MAYBELLINE
(kredka do oczu) Eye Studio, Master Drama Khol Liner
(podkład) Affinitone 24H ok. 38 zł
(róż) Dream Touch Blush
(błyszczyk) Water Shine Lipgloss
(błyszczyk) Color Sensational Gloss 26,29 zł
(tusz do rzęs) Volum` Express One by One Satin Black 31,99 zł
(korektor) Dream Lumi Touch Highlighting Concealer
(podkład) Dream Fresh BB Cream
(eyeliner) Eye Studio, Master Precise Liquid Eyeliner [Master Drama]
(korektor) SuperStay 24h Concealler

ASTOR
(blyszczyk) Shine Deluxe Jewels 26,99 zł
(tusz do rzęs) Volume Diva Black Velvet Mascara 38,99 zł
(kredka do brwi) Eyebrow pencil
(tusz do rzęs) StimuLash Volume Mascara 40,99 zł
(kredka do oczu) EyeArtist Kajal
(błyszczyk) Soft Sensation Liquid Care 28,99 zł
(puder prasowany) Mattitude Anti Shine 28,99 zł
(szminka) Color Last Vip 27,99 zł
(podkład) Mattitude HD 44,99 zł
(tusz do rzęs) Look Out Mascara

BOURJOIS
(róż) Pastel Joues 49,99 zł
(eyeliner) Liner Pinceau 16h Liquid Eyeliner
(szminka) Sweet Kiss Naturel
(kredka do oczu) Regard Effet Metallise 31,99 zł
(puder brązujący) Delice de Poudre, Bronzing Powder
(kredka do oczu) Contour Clubbing Waterproof 31,99 zł
(kredka do oczu) Two-Tone Eyeliner Pencil
(tusz do rzęs) Volume Glamour Max Definition Mascara 39,99 zł
(podkład) 123 Perfect Foundation 49,99 zł
(błyszczyk) Effet 3D Max Gloss 44,99 zł

MAX FACTOR
(szminka) Colour Elixir Lipstick 40,99 zł
(kredka do brwi) Eyebrow Pencil
(tusz do rzęs) Masterpiece MAX 56,99 zł
(róż) Flawless Perfection Blush 46,99 zł
(tusz do rzęs) False Lash Effect Mascara 49,99 zł
(podkład w kompakcie) Facefinity Compact Foundation
(podkład w sztyfcie) Panstik
(puder prasowany) Creme Puff 41,99 zł
(tusz do rzęs) 2000 Calorie Dramatic Look 29,99 zł
(tusz do rzęs) Max Factor, False Lash Effect Fusion Volume and Length Mascara 49,99 zł

L’OREAL
(cień do powiek) Infaillible Eyeshadow 36,79 zł
(błyszczyk) Glam Shine Reflexion 33,59 zł
(eyeliner) Super Liner Duo 44,99 zł
(róż) True Match, Blush 55,59 zł
(korektor) True Match, Concealer
(tusz do rzęs) Telescopic Carbon Black
(błyszczyk) Glam Shine Fresh 33,59 zł
(błyszczyk) Glam Shine 33,59 zł
(tusz do rzęs) Volume Million Lashes Extra Black Mascara
(szminka) Color Riche 55,99 zł

Jeśli zauważycie na liście produkt, który jest już niedostępny, lub znacie brakującą cenę, będę wdzięczna za komentarz. 

Co planujecie jutro kupić? Zrobiliście listę, macie zamiar puścić wodze fantazji, czy może ominiecie Rossmanna szerokim łukiem, żeby nie kusiło? :)

Em


Jeszcze przez dwa dni możecie zgłaszać się do konkursu - KLIK
KONKURS

128 komentarzy

  1. Miałam iść po pracy kupić podkład Rimmel Wake Me Up, ale mi się bąbel rozchorował i jestem uwięziona w domu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. moje postanowienie, żeby nie kupować kosmetyków do końca miesiąca chyba właśnie wzięło w łeb :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro przy okazji wpadnę do Rossmanna, ale mam zamiar iść na żywioł i kupić to co wpadnie mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maybelline Affinitone - kosztuje ok 38zł i to chyba właśnie jego zakupię w najbliższych dniach. Super przydatny post, dzięki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, załapie się jeszcze na promocję z wypłatą :D Ale tylko skromnie, pójdę zapewne po odżywkę do paznokci i może jakąś pomadkę... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie wiedziałam, że są takie zniżki, w weekend wybieram się do Rossmana wiec zapewne na cos sie skusze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie robię listy, wpadnę i jak nie będzie ciemno od bab, to podejdę spokojnie do szafy i może znajdę coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię korektor i lakier z Miss Sporty oraz tusz Curling Pump Up :) Od chłopaka dostanę pomadkę-eliksir z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOO tak bardzo mam ochotę na maskarę growing lashes i czekoladkę z Bourjois...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dżizas, dlaczego własnie teraz??? A jutro i tak miałam iść do Rossmanna po olejek z Alterry... Cholera i znów wywalę majątek... Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jutro puszczam wodze fantazji ;}

    OdpowiedzUsuń
  12. wszyscy wiedzą? ja pierwsze słyszę, dzięki za cynk :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno coś kupie, tylko boje się że przesadzę z zakupami ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow napracowałaś się pisząc taką mega listę :*
    ja się prawdopodobnie wybieram po podkład Bourjois Healthy Mix oraz szminkę Maybelline Watershine Diamonds :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Iwona, przyglądałam się dziś tym pomadkom Wibo, chyba się na jakąś zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @diggerowa, gdzie Ty żyjesz? :D Cieszę się w takim razie, że dowiedziałaś się ode mnie, o!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. @Turkusoowa, ja z kolei zastanawiam się nad korektorem Bourjois HM.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiedziałam o tym. Może skusze się na coś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że zrobiłaś tą listę. Bo właśnie nie wiem na co się skusić. Może zgapię coś od Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. W niektórych rossmannach z dużymi szafami, jest szafa Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, dlaczego musieli zrobić promocję przed końcem miesiąca? Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w tym miesiącu zainwestowałam w siebie i kupiłam sobie sprzęcior do ćwiczeń, dlatego na kosmetyki nie wydam już ani grosza, choćbym bardzo chciała ;D Tadaaaaam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jak zwykle w tyle, ale ciesze się, że mam takie źródło informacji:) Na pewno z czegoś skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Anonimowy, poważnie? Nigdy w życiu nie widziałam w Rossmannie szafy w SH. W jakim mieście je widziałaś?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja pewnie rzuce się na lakiery ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. ja poszukam jakiegoś pudru i kredek do oczu- muszę kupić czarną i brązową ;) ale pewnie kupię coś więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiedziałam o tej promocji! Koniecznie przejdę się po korektor Maybelline, ale jeszcze nie jestem zdecydowana na konkretny. Kusi mnie podkład Bourjois, ale jeszcze zobaczę.
    Mam ochotę kupić sobie inny odcień pomadki Wibo, bo mam już jedną (nr 5) i jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam wieeelką chrapkę na tusz do rzęs TELESCOPIC :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze mówiąc nie wiem, czy coś kupię. Chętnie kupiłabym nowe lakiery Wibo, ale nie widziałam ich jeszcze w Rossmanach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sally wypełniona aż po brzegi jest np w Galerii Fordon w Bydgoszczy, tylko z tego co słyszałam lakiery nie są objęte promocją. Ale czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  32. @Zośka, podobno objęte promocją są całe szafy.

    OdpowiedzUsuń
  33. @ville, dziś je oglądałam, mam ochotę na nr 6 i jeszcze na taką fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie ma co trzeba jechać do Rossmanna :D Całe szczęście, że w tym miesiącu jeszcze nic nie wydałam na kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. wow promocja speclajnie na moje urodziny... ie mogę go ominąc :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba kupię drugą Wibo Eliksir bo cudownie się ją nosi i piękna gama kolorystyczna! Dzięki za info ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. @My Funny Valentine, a jaki masz odcień?

    OdpowiedzUsuń
  38. No to jutro zawitam do rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooooooooo super, że opościłaś taką informację:)) Nie wiedziałam o tej promocji;) ja chyba się wybiorę po jakiś dobry korektor:))

    OdpowiedzUsuń
  40. @inka2504, też poluję na korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja planuję kupic jakis tusz i puder :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z pewnością zajrzę :) Super lista, którą przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dlaczego w moim małym grajdołku nie ma Rossmanna :< chyba zrobię małą wycieczkę ok 100 km w dwie strony do najbliższego :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze, ze Rossmanna w Krokusie prawie nikt nie odwiedza :D!

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja boje się, że mnie jutro poniesie i będzie mnie tak ponosić przez kolejne 4 dni :) Mam listę 4 rzeczy do kupienia, ale pewnie kupię 2x więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  46. chce dprwac superliner,alenie wiem czy mi się to uda:(

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba się tam wybiorę, ale nie wiem sama jeszcze dokładnie po co :D

    OdpowiedzUsuń
  48. szminka Rimmel z tej kolekcji od Kate Moss musi być moja

    OdpowiedzUsuń
  49. Wysłałam siostrze listę: tusz milion lashes, tusz false lash effect, tusz masterpiece max, i podkład bourjois haelthy mix - jak wszystko będzie do 30 zl to ma kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  50. @Anonimowy, widziałaś mój wpis na temat tych szminek? http://lusterko-em.blogspot.com/2011/12/swatches-rimmel-lasting-finish-by-kate.html

    OdpowiedzUsuń
  51. @tonia, HM raczej będzie kosztował więcej niż 30 zł.

    OdpowiedzUsuń
  52. NIE NIE NIE !
    WHY WHY WHY !
    NO NIE , DLACZEGO JA DOWIEDZIAŁAM SIĘ DOPIERO TERAZ ... dziś po południu kupiłam eyeliner z MaxFactora za (chyba ok) 33zł , a mogłam go mieć tak tanioooooooooooooo !
    Ale to nic ! w sumie kupię drugi w innym kolorze już za niższą cenę ! HA !

    OdpowiedzUsuń
  53. super lista:) mi się bardzo przyda:)
    planowałam w sumie kupić dwa tusze maybelline na zapas, podkład rimmel i ze 3 szminki rimmel, ale pewnie skusze się na więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo pomogłaś mi tym postem :) na pewno skoczę do Rossa na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  55. W Krakowie CH Krokus jest SH.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja pędzę w piątek mam już parę rzeczy na oku, mam nadzieję, że mi nie wykupią nic :D

    OdpowiedzUsuń
  57. O, i dzięki temu wiem jaką dokładnie jest promocja :) a SH jest np. W starym browarze Poznań ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Tusz max factor- masterpiece i może coś z bourjois.

    O ile się coś dla mnie uchowa:P Bo pewnie ludzie się tak rzucą na niektóre produkty, że potem przez resztę trwania promocji będzie pustawo na półkach.

    OdpowiedzUsuń
  59. o dzięki za info, akurat mój tusz umarł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja pewnie, jak zwykle tam zajdę i zapomnę, po co ja... albo już będzie pustka po tym, co chciała chciałbym ))

    OdpowiedzUsuń
  61. Dobrze, że o tym napisałaś, bo od zeszłego tygodnia nie zaglądałam na ich stronę :) Tym razem skuszę się na podkład Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  62. oooooooo super, dzieki za ta notke nie mialam pojecia o tej promocji gdyz na ich stronke zagladam tylko w celach przejrzenia gazetki a ze juz ja przejrzalam i zgodnie z nia zrobilam zakupy to wiecej mnie tam nie bylo :) jaki fart, ze nie wzielam korektora i podkladu z MS bo mialam juz w rekach a tak w cenie podkladu kupie obydwie rzeczy :*:*:* ide jutro zaszalec :P od siebie dodam, ze obecnie sa promocje na wszystkie perfumowane dezodoranty typu Beyonce, Holly Berry, Heidi Klum z 29,99 na 19,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Hmmmm, jak przeczytałam, zaczęłam krzyczeć do mamy z radością. Teraz entuzjazm opadł i zastanawiam się, czy coś kupię. Niczego konkretnego nie potrzebuję, choć zamierzałam zrobić zakupy po urodzinach z firm niedostępnym stacjonarnie w Polsce. Zobaczymy.

    A co do Sally Hansen, to w jednym z bytomskich Rossków też ją widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Super notka, dzięki za info :D Zrobiłam podobną listę i lecę dziś na Boujois, Rimmel i Wibo :) Udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  65. Dopiero w sobotę pójdę :)))
    Mam nadzieję, że coś jeszcze zostanie!

    OdpowiedzUsuń
  66. no tak, a ja wczoraj kupiłam tusz do rzęs właśnie w Rossmannie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Z nieba mi spada ta promocja:)))

    Wykończyłam właśnie ukochany tusz Max Factor Masterpiece i dumałam, gdzie by tu go taniej kupić - no to chyba się pracy na chwilkę urwę i do Rossa:)

    OdpowiedzUsuń
  68. ~Dzięki Em za informacje! Dzięki Tobie dowiedziałam się o tej promocji i dziś rano popędziłam do rossmanna na Kalwaryjskiej :)

    Cena regularna Max Factor Dramatic Voliume to 29,99zł :)
    Oby był taki super jak Dramatic Look!

    OdpowiedzUsuń
  69. Chętnie bym popatrzyła, ale nie chce mi się jechać do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Też o tym nie wiedziałam :) Ale myślę, że spełnię swoje marzenie o masterpiece i burżujskim różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Genialne, wczoraj wydałam ponad 50zł na tusz L'Oreal.
    Oficjalnie mogę się rozpłakać nad swoim marnym losem. Ciekawe, czy tusz przetrwa łzy ;-)
    anibiaa

    OdpowiedzUsuń
  72. Wpadłam, wypadłam, MAM !

    Niech mi tylko ktoś mądry wytłumaczy dlaczego Masterpiece ma 4,5ml, Masterpiece MAX 7,2 ml, ale już dokładnie identyczną cenę, szczoteczkę i wg. pani konsultantki identyczne działanie???

    aha, Em do Twojej listy: Masterpiece MAX cena regularna z dzisiaj 56,99, po obniżce znacznie bardziej przyjazna 34,19.

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna lista :) Ja też w taki sposób szukałam tego co warto kupić. Mam kilka typów :) Może jutro uda mi się zajrzeć do drogerii, ale jak nie kupię to tragedii nie będzie, bo mam spore zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  74. ja odradzam L'oreal eyeliner duo, nie da się tym czymś malować!

    OdpowiedzUsuń
  75. Lusterko: Szafa Sally Hansen jest w Rossmannie w Gdańsku z Galerii Bałtyckiej i chyba także w CH Mantahattan :)

    Ja miałam kupić tusz Wibo, bo mój maluje resztkami sił :P Postaram się go wziąć i biegusiem do kasy żeby nic nie kusiło :P

    OdpowiedzUsuń
  76. Dzięki za info :) Ja sobie kupiłam Rimmel gel eyeliner za 14,99 zł :)Chciałam wypróbować i akurat zdecydowałam się pod wpływem promocji (ostatnio chciałam go brać, ale odłożyłam na półkę) :P

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja wybrałam się dzisiaj po preparat do skórek, patrzę a tu -40%. Ale nie wzięłam ostatecznie nic. Poza preparatem oczywiście, który też mi się udało kupić ze zniżką :).

    OdpowiedzUsuń
  78. Kupiłam kolejną Lasting Finish, 2 Color Tatoo i korektor Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zrobiłaś świetną listę :)
    Ja dziś wpadłam do rossmanna i wyszłam z podkładem i korektorem Healthy Mix (korektor zapowiada się świetnie) oraz dwoma colour tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  80. @Anonimowy 10:01, dziękuję za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  81. @kota, dziękuję za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  82. @Beauty_Station, dziękuję, już znalazłam szafę SH w Galerii Krakowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  83. @bumtarabum, też kupiłam ten korektor! Mam nadzieję, że będzie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  84. Jutro go wypróbuję, na dłoni zadziwiło mnie to, jak zastyga na skórze i jest nie do ruszenia. Zobaczymy, jak będzie się sprawował pod oczami. Mam nadzieję, że nie wysuszy mojej i tak już wiórowatej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja bede jutro polowac na stoisko z Loreale i Max Factorem :D

    OdpowiedzUsuń
  86. heej, jak myślisz, puder z synergena się zalicza?

    OdpowiedzUsuń
  87. @Anonimowy, niestety ten puder nie bierze udziału w promocji.

    OdpowiedzUsuń
  88. Matowy błyszczyk Manhattan kosztuje 16,99zł, zapłaciłam 10,19zł

    OdpowiedzUsuń
  89. Z ja jestem zła na rossmann, bo akurat to co siostrze napisałam żeby zobaczyłam wcale nie ma minus 40% bo z 50zł to ma być za 30, a nie 38, i z 60zł za 36, a nie 45 Na stronie już podali normalne ceny i te po upuście) Takim cudem nic nie kupię :d

    OdpowiedzUsuń
  90. @bumtarabum, z tego co czytałam, korektor lepiej sprawuje się na twarzy niż pod oczami. Mam nadzieję, że mimo wszystko Tobie będzie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  91. @ernestyna, dziękuję za informację :) Też zastanawiałam się, czy kupić ten produkt, ale w końcu zrezygnowałam. Tak czy inaczej wygląda nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  92. @tonia, może znałaś po prostu złe ceny produktów?

    OdpowiedzUsuń
  93. @tonia, właśnie zerknęłam na rossnet i rzeczywiście np. podkład HM kosztuje 45, a nie 36 zł. To musi być ich błąd, trzeba im na to zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  94. Lusterko, dokładnie tak jest , i tusze z max factora (kilka różnych) z 49,99 na 37,49 , a przecież miały być za ok 30 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  95. @tonia, a nie wiesz jak one wchodzą na kasę? Może to tylko błąd na stronie?

    OdpowiedzUsuń
  96. zgłupiałam :D siostra mi potwierdziła, ale kazałam jej jeszcze pójść na kasę i zapytać dokładnie:D Dzięki za info :*

    OdpowiedzUsuń
  97. Niestety wykorzystałam już środki na ten miesiąc ;/

    OdpowiedzUsuń
  98. Dzięki za cynk :) Ja postawiłam na puder z Maybelline, lakiery do paznokci i szminki ;D Niestety, straciłam pokaźną kolekcję tych ostatnich przy okazji przeprowadzki, ale przynajmniej sobie teraz ją odświeżę ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Moje postanowienie - nie wejsc tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Mi ta promocja się niestety nie podoba... Rossman się zcwanił i przed obniżką podniósł ceny droższych kosmetyków... i tak jak czaiłam się na lakier maxfactor który kosztował wcześniej 13.99... teraz kosztował 17.99... lekkie naciąganie. Tak samo z innymi "lepszymi" produktami. Jednak wibo nie poszło w górę i tu warto chwilkę poświęcić na wybranie czegoś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny post. Właśnie muszę ogarnąć te korektory :))

    OdpowiedzUsuń
  102. dzis poczynilam zakupy :) Podklad Miss Sporty w opakowaniu z pompka - alleluja! ktos w koncu zrobil jasny fluid w normalnej cenie!, korektor w plynie tez z MS, korektor w sztyfcie z Manhattanu (rzadko spotykany cielisto-ziemisty odcien), tusz z MS z silikonowa szczoteczka - nigdy takiej nie mialam :P, pomadke Eliksir z Wibo i gluuuuuuga brazowa kredke do oczu z temperowka rowniez z Wibo.

    jeszcze raz dzieki za tego posta! a przy szafach ludzi jak mrowek :) nie mam w zwyczaju kupowac kosmetykow drozszych niz za 10 zl wiec ta promocja dla mnie jest genialna :D podejrzewam, ze w poniedzialek skocze jeszcze po brazujace trio z rimmela z 25 na 15 :]i moze puder w kompakcie Meybelline Affinitone z 21 na 12,60 w koncu taniej juz nie bedzie :P

    to ciekawe co napisala Panna Marchewka :O czyzby na prawde podniesli ceny przed sama promocja? tych tanich jak Wibo/Lovely, Miss Sporty na pewno nie wiec mozna brac.

    Aczkolwiek zdecydowanie nie polecam: 1. Sunny Powder z Lovely (mam ten z drobinkami) - to jest jedna wielka tragedia i nie chodzi o drobinki bo tych w ogole nie widac ale o kolor :/ marchewkowy, do tego wyciera sie tak, ze na policzkach zostaja zolte placki.
    2. Tusz XXLong Miss Sporty Waterpoof - gorszego dziadostwa nie widzialam, zazwyczaj jesli tusz nie sprawdza mi sie na gornych rzesach bo te mam bardzo problematyczne to jestem w stanie zuzyc go na dolne. W/w tusz dziala tak, ze nie dziala:D W ogole nie osadza sie na rzesach, mozna dokladac 5 warstw a rzesy nie zyskuja ani na dlugosci, ani na objetosci, ani na rozdzieleniu.

    OdpowiedzUsuń
  103. do rossmanna wybieram się jutro, jeszcze nie wiem co upoluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  104. wow! kawał dobrej roboty :) dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  105. puder sypki manhattanu w regularnej cenie 29,99 ; )

    OdpowiedzUsuń
  106. Kupowałam dzisiaj podkład Healthy Mix i nie był za 45zł - jak na rossnet, ale tak jak powinno być, po odjęciu od ceny regularnej - niecałe 36 zł, więc na kasie było wszystko ok. I z tego co kojarzę, cena też nie została przed promocją podniesiona. Dla informacji - był to Rossmann w Krakowie na Mikołajskiej.

    OdpowiedzUsuń
  107. @Mała Mi, dziękuję za ten długaśny komentarz! :) Zainteresowałaś mnie tym podkładem Miss Sporty, używałaś go już? Możesz coś o nim powiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  108. @Anonimowy, dziękuję za informację :) Okazało się, że to po prostu poprzednia promocja, której nie zmienili na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  109. @wszusykomizajeli, dziękuję za info :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Możesz mnie oświecić, gdzie kupowałaś stacjonarnie woski/świece yc w Krakowie? :)

    p.s. i zżera mnie ciekawość, w którym ze słojów konkursowych była ukryta limitka.
    Nie mogę się doczekać rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  111. Tak, drozsze i lepsze kosmetyki poszly w gore. A ja dzis kupilam lakier, puder i szminke z rimmela, i korektor z biala kretka z miss sporty:)

    OdpowiedzUsuń
  112. @ Em, uzylam go wczoraj pierwszy raz i po tym razie moge powiedziec: W-O-W!, najlepszy podklad jakiego uzywalam :O ale o szczegolowsza i konkretniejsza opinie postaram sie dzis :)

    to ten: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=55793

    jak widzisz na plus jest juz procz koloru rowniez opakowanie ala healthy mix :) ja poki co jestem pod wrazeniem tego jak przyjemnie sie go rozprowadza :O i jak genialnie stapia sie z cera :O

    OdpowiedzUsuń
  113. @Alena, sklep YC jest na Miodowej :)

    OdpowiedzUsuń
  114. @Mała Mi, a myślisz, że nada się do suchej skóry, czy rzeczywiście jest bardzo matujący?

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja jestem już po, 110zł wydane :p jeszcze czaje się na podkład i kolektor bourjois

    OdpowiedzUsuń
  116. Pomadki Eliksir z Wibo baaaardzo kuszą - tylko nigdy nie wiem, jaki kolor wybrać ;/

    OdpowiedzUsuń
  117. @sernik, za chwilę pojawi się notka z moimi zakupami i są tam swatche tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  118. @Lusterko Em, dzis nalozylam go na wysuszona skore (na noc posmarowalam twarz mascia benzacne 5%) i wyglada to fatalnie, odstaje i podkresla te suchosc (nalozony lateksowa gabeczka ujdzie w tloku), zupelne przeciwienstwo tego co bylo wczoraj a ogolnie mam cere calkowicie normalna i uzywam kremu Babydream z wit E i na taka bezproblemowa bez widocznej suchosci w postaci skorek moge zdecydowanie go polecic, do suchej ze skorkami zdecydowanie nie.

    OdpowiedzUsuń
  119. @Mała Mi, dzięki, chyba go sobie jednak odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  120. carmex też jest w promocji ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  121. em: bardzo dziękuje za informację, zajrzę sobie na tą Miodową :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.