piątek, 26 sierpnia 2011

Wyjątkowe Promocje: Rossmann, Natura, Super-Pharm

Internet wreszcie do mnie wrócił, więc spieszę podzielić się z wami kilkoma naprawdę dobrymi promocjami, z jakich dziś skorzystałam. 

Rossmann
Od dziś do 1 września w Rossmannie obowiązuje gazetka "rozdajemy milion prezentów" (do zobaczenia TU). Warto ją przejrzeć, bo do wielu produktów dodawane są gratisy. Mnie spodobało się kilka promocji, jednak największą uwagę przykuła ta Garniera. Jeśli kupimy dowolne dwa produkty z serii Czysta Skóra, otrzymamy przy kasie voucher na dwa bilety do kina. Co ważne, promocja obejmuje również maseczki - jedna kosztuje 6,99 zł, więc za 13,98 zł otrzymujemy wejściówki. Tyle kosztuje czasem pojedynczy bilet, a tu mamy podwójny i jeszcze dodatkowo produkty do wykorzystania. :) Lista kin objętych promocją dostępna jest na stronie www.garnier.pl. Zazwyczaj nie są to sieciówki, ale mniejsze obiekty. Pamiętajcie też, żeby zachować paragon, bo tylko z nim zrealizujecie voucher.


Natura
Od dawna czekałam na promocję toniku Uroda Melisa, żeby kupić kilka butelek na zapas. Wreszcie pojawił się w gazetce drogerii Natura obowiązującej od wczoraj do 7 września (do zobaczenia TU). Używam go od lat, nic tak łagodzi mojej suchej cery po umyciu żelem jak właśnie on. Zazwyczaj zmieniam produkty nawet jeśli jestem z nich zadowolona, ale tego toniku zużyłam już litry i na pewno będą kolejne. Na dodatek jest tani nawet bez promocji, naprawdę warto wypróbować. Dziś kupiłam też z tej serii mleczko do demakijażu, mam nadzieję, że będzie równie dobre.


Super-Pharm
W najnowszej gazetce Super-Pharm obowiązującej od wczoraj do 7 września (do zobaczenia TU) znalazła się ciekawa promocja na produkty Nivea Pure Effect. Posiadacze karty LifeStyle (można ją wyrobić przez internet lub na miejscu) mogą kupić je 40% taniej. Podobna promocja obowiązuje obecnie w Naturze (2 produkty Nivea Pure Effect za 17,99 zł), jednak dla mnie oferta Super-Pharm była atrakcyjniejsza, ponieważ chciałam kupić tylko żel do mycia twarzy.

I moja dzisiejsza zdobycz - 200 ml kremu oliwkowego Ziaja, który uwielbiam, za 3,49 zł (sic!). Oferta taka przyszła do osób posiadających kartę LifeStyle na e-mail. Wystarczy wydrukować kupon i podać go przy kasie. Tym razem błędnie zaznaczyli, że chodzi o opakowanie 200 ml - promocja powinna dotyczyć cztery razy mniejszej pojemności. U mnie jednak nie robili najmniejszych problemów, kierowniczka zmieniła ręcznie cenę na kasie. Super-Pharm ma u mnie za to dużego plusa, bo to już kolejny raz, kiedy cena na kasie nie zgadzała się z tą podaną na produkcie, nigdy nie trzeba się o nic wykłócać.

Zakupów zrobiłam dziś trochę więcej, między innymi wykorzystałam groupon 100 zł w Yves Rocher. Jednak o tym kiedy indziej. :)

Czy któraś promocja spodobała wam się tak jak mi? Piszcie!

19 komentarzy

  1. gdzie na stronie garniera jest ta lista kin?

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten voucher ma jakiś termin do wykorzystania? bo póki co to w moim kinie i tak nic nie ma ciekawego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze przygotowałaś taki przewodnik po promocjach. Bardzo przydatne wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy. Promocja z biletami do kina-rewelacja. szkoda tylko, że akurat w moim mieście promocja dotyczy tylko kina 5D (za którym akurat nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale swietnie z tymi biletami, lece obejzec czy moje kino tez to obejmuje ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. @Na Krawędzi, http://www.garnier.pl/_pl/_pl/pure-action-cinema/liste.aspx

    @sia, do 15 września :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Promocja w Rossmannie genialna! Zaraz muszę się w nią bardziej wgłębić :)

    Używałaś już wcześniej tych maseczek z Garniera? Jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Martuś, jeszcze nie, ale mają dobre recenzje na KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, same maseczki można kupić? ;-) Zainteresował mnie tonik który zakupiłaś, ciekawe czy u mnie by się sprawdził...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, właśnie widzę, że ma w składzie allantoinę. :( Spróbować czy nie spróbować... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo moje kino też obejmuje promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. @One_LoVe, co jest nie tak z allantoiną?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio testując minerały Pixie które mają w składzie allantoinę mnie nieźle wysypało.. :-(
    Patrząc na skład ich podkładów obwiniam allantoinę, chociaż może to nie jej wina, ale wolę unikać.

    OdpowiedzUsuń
  14. no to kierunek Rossman i... KINOOO!

    OdpowiedzUsuń
  15. moje kina nei są objęte promocją, a szkdoa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa promocja :) dodaję do obserwatorów i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. AAAA! Tę z Garnierem wykorzystam na pewno :D Dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kupiłam u siebie te maseczki z promocją. Ależ kasjerki były wściekłe. Ale nie wiem dlaczego, bo przecież im system sam pokazał, że przy zakupie maseczek voucher też się należy.

    OdpowiedzUsuń
  19. super promocje udało Ci się wyszukać ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.