wtorek, 2 sierpnia 2011

Lista wycofywanych produktów Catrice 2011

Tak jak obiecałam, ostatni dziś wpis dotyczy wycofywanych przez Catrice produktów.


* oba odcienie kredki do brwi
* jeden odcień eyelinera w pisaku (030 Black)
* wszystkie odcienie kredki do oczu Kajal Designer
* 14 odcieni pojedynczych cieni do powiek (010 - Sunny, We Love You, 020 - We Support Green Peas, 150 - Metallica, 160 - I Trust Star Dust, 170 - Don't Drink And Dive, 180 - Ocean's 14, 200 - It's A Boy!, 210 - The Queen Is Amused, 220 - The Violent Violet, 230 - Where Is My Caddy-Li-Lac, 240 - It's A Girl!, 260 - I Am A Coal-Girl, 290 - I Like Lilac, 310 - Lobster-Lobby.com)
* 3 zestawy podwójnych cieni do powiek (020 - Missing: Jack & Rose, 040 - Underneath The Purple Rain, 050 - I Wanna Be A Rojal)
* tusz do rzęs Sensitive Eyes Natural Touch
* 2 odcienie szminki Ultimate Colour (070 - Light The Fire, 180 - Breakfast At Tiffany's)
* 2 odcienie szminki Ultimate Shine (120 - Let's Dance Salsa, 140 - Stop Light)
* 2 odcienie błyszczyka Lip Appeal (070 - Berry, Berry Nice, 090 - Back From Vacation)
* 2 odcienie błyszczyka Colour Show (050 - Purple Reign, 070 - Light My Fire)
* wszystkie odcienie konturówki do ust
* wszystkie odcienie korektora w pędzelku
* 1 odcień korektora w sztyfcie (030 - Golden Beige)
* 1 odcień podkładu Perfect Resist (040 - Perfect Caramel)
* 16 odcieni lakierów do paznokci (020 - MAN, GO Tango, 160 - Sweets For My Sweets, 170 - I Scream Peach!, 210 - Just Married, 240 - Sold Out For Ever, 250 - I Sea You!, 280 - London's Weather Forecast, 300 - Be My Millionaire, 350 - Hip Queens Wear Blue Jeans, 370 - Just Berried, 390 - Easy Peasy, Lemon Squeezy!, 510 - Bye, Bye Birdy, 520 - Apropos Apricot, 530 - Up In The Air, Ultimate Nude 010 - Dance Like A Prima Ballerina, Ultimate Nude 020 - Cotton Candy At Eiffel Tower)

Em

11 komentarzy

  1. Ufff, na szczęście dla mnie nic druzgoczącego :-) Z wymienionych lakierów mam siedem i chyba nigdy ich nie zużyję, więc nie będę płakać, że nie mogę już kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż dziw, ale z Catrice nic jeszcze nie kupowałam, więc za niczym tęsknić nie będę... za to nowości bardzo mnie zaintrygowały i czekam na nie chyba bardziej niż na nowości Essence, co u mnie jest dziwnym zajwiskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierze - Sold Out For Ever, chyba musze zrobic zapas

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście nic nie kupowałam Catrice.
    A przy okazji, zapraszam na moje rozdanie

    http://pantereczka.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi szkoda tylko korektora w pedzelku ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak naprawde nei znam jakso super produktow catrice wiec po samych nazwach sie nei orientuje gorzej bedzie jak nagle okaze sie ze czegos czego potrebuje nei ma w sklepie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. @Mika.Lifestyle, zawsze możesz otworzyć sobie stronę Catrice i zobaczyć o które dokładnie produkty chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ile lakierów wycofują...Nie wiem czy nie bede musiala kupic Up In The Air i Easy Peasy, Lemon Squeezy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzis odebralam paczuszke od Ciebie :) slicznie dziekuje i zostalam milutko zaskoczona - i to nawet nie probkami - tylko sympatyczna karteczka :P Niby swistek papieru ale mile slowa potrafia dodac iskierke nadzieji ze istanieja na swiecie jeszcze dobre duszyczki :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś otagowana:)
    http://feriabarw.blogspot.com/2011/08/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to będe musiała zaopatrzyć sie w parę lakierów, na które się czaję ale jeszcze nie zakupiłam.... bo jak mi wycofają zanim je zdobedę to... niewiem co zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.