wtorek, 2 sierpnia 2011

Zapowiedź: Nowości Catrice 2011 (wrzesień)



W tym tygodniu skupiam się na zmianach w asortymentach dobrze nam znanych firm kosmetycznych. Wczoraj pojawiły się notki z listą wycofywanych produktów i nowościami Essence, dziś będzie podobnie tylko z Catrice. Potem powrócę do tradycyjnych wpisów z większą ilością tekstu.
Nowości na jesień prezentują się tak:
Baza
Korektor rozświetlający pod oczy
2 nowe odcienie błyszczyka Colour Show
2 nowe odcienie błyszczyka Lip Appeal
Nowe lip stainy w 5 odcieniach
Nowa konturówka do ust w 8 odcieniach
2 nowe odcienie eyelinera w żelu
3 nowe tusze do rzęs
Nowa kredka do brwi w 3 odcieniach
14 nowych kolorów lakierów do paznokci
 Nowa kredka Precision w 8 odcieniach
Nowa kredka Smokey Eyes w 3 odcieniach
 
Nowe cienie w kremie w 6 odcieniach
11 nowych odcieni pojedynczych cieni do powiek
Zdjęcia pochodzą z:
http://essenceadicta.blogspot.com
Let's talk about beauty - blog
Co najbardziej przykuło waszą uwagą? Mnie bardzo podobają się lip stainy i cienie do powiek w kremie. :)

Em

26 komentarzy

  1. Trochę powielają się te nowości z nowościami Essence... Ale i tak fajnie, że firma dba o klientów :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery napewno bedą piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam przede wszystkim na lakiery i cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała róże, pudry, bronzery, rozświetlacze... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zbankrutuję :D Bardzo mnie kuszą kredki do brwi, kilka lakierów, baza, ten dziwny tusz (;p) oraz cień do powiek - intensywny fiolet, od dawna takiego szukam! Pytanie tylko jak będzie z pigmentacją. Nowości Essence plus nowości Catrice doprowadzą mnie do bankructwa...

    OdpowiedzUsuń
  6. kredki do brwi mnie zainteresowały oraz lakiery :) świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa bazy, złotego eyelinera i kredki do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj czekam na lakiery ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O, u nas akurat mają wstawić ich szafę! Chętnie tam zajrzę, bo do tej pory mogłam jedynie powzdychać przed monitorem do produktów Catrice.

    Mam nadzieję, że nie wykupią od razu wszystkiego - mamy tylko jedną Naturę na sporawe miasto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę wszystko a oczywiście szafy catrice nie widać nigdzie w pobliżu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę...szkoda że nie mam dostępu do kosmetyków tej firmy...już dawno bym sobie coś kupiła a tu lipa...
    Ale te nowości świetne widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się cieszę z lip stainów! Mam nadzieję, że będą takie fajne jak z LE You Rock Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej podobają się lakiery :D
    Chciałabym kilka kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie się zapowiada ;)
    Eyeliner w żelu srebrny i brązowoy i szary lakier do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  15. Rany, trzeba będzie pieniądze odłożyć i polować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie najbardziej zaciekawił ten tusz do rzęs "fake it"! Genialną ma tą szczoteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi tusz do rzes ma ciekawa szczoteczke :) Lakiery beda cudowne- jestem tego pewna :) kocham ich kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś otagowana w tagu 30 pytań kosmetycznych. Post pod którym znajduję się tag http://malinowykuferek.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych-troche.html Zachęcam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te cienie w kremie wyglądają jak essence'owe z którejś z zapowiadanych limitek ;)
    W sumie nie znam marki Catrice, więc jakoś mnie to strasznie nie ekscytuje, ale obawiam się, że stan rzeczy może się bardzo szybko zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. very nice products (:

    and pretty blog! (:
    it would be nice hen you visit my blog too
    ttcybeauty.blogspot.com
    (: xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. zaciekawiło mnie kilka rzeczy, m.in. ten tusz Fake it - fajnie wygląda ta szczoteczka, poza tym lakiery też zapowiadają sie miło ale zobaczymy jak już sie pojawią w sklepach ;) ...

    nowosci z Essence, z Catrice... chyba zacznę coś odkładać, bo mi pozniej gotówki zabraknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo chetnie zakupie kredki do brwi i korektor pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. tusze wyglądają bardzo ciekawie! muszę częściej zaglądac do natury w magnolii :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.