czwartek, 4 sierpnia 2011

Swatches: Essence Ballerina Backstage

Zapraszam was na notkę dotyczącą moich dzisiejszych, Ballerinowych, zakupów.




Przyłapałam się ostatnio na tym, że zamiast czytać całą notkę, przerzucam oczami po zdjęciach i akapitach. Ah, ten ciągły brak czasu... Więc i ja nie będę was zanudzać (postaram się!).

Oczywiście produktem, który musiałam mieć i wiedziałam to od kiedy zobaczyłam pierwsze zapowiedzi BB był róż do policzków w musie w odcieniu 01 Prima Ballerina
Ma 6,1 g, został wyprodukowany w Niemczech, jest ważny 12 miesięcy od otwarcia i kosztuje 11,99 zł.
Porównałam go do innego różu w kremie Essence jaki posiadam, czyli tego z limitowanki Go Snow.  W opakowaniu ma on ciemniejszy odcień, jednak jak zaraz zobaczycie, daje delikatniejszy efekt.
W porównaniu, róż z BB wychodzi bardzo jasno, ale nie sugerujcie się tym, bo według mnie ten z GS daje zbyt mocny efekt i zawsze trzeba go jakoś "gasić" na twarzy (ja robię to pudrem z Return To Paradise). Róż w musie z Balleriny jest co prawda delikatny, ale widoczny na mojej (bladej) twarzy. Bardzo łatwo się rozprowadza i nie da się z nim przesadzić, będzie więc idealny do szybkiego, codziennego makijażu.  Na osobach o ciemniejszej karnacji może być jednak niewidoczny.

Kolejny produkt w musie to cień do powiek w odcieniu 02 Pas De Cooper
Ma 2,8 g, został wyprodukowany w Niemczech, jest ważny 12 miesięcy od otwarcia i kosztuje 9,99 zł.
Cień ma bardzo dobrą pigmentację i łatwo się nakłada. Ja kupiłam go z myślą o letnim, szybkim makijażu - wystarczy nałożyć palcem na całą powiekę i oko od razu nabiera blasku. Do jego aplikacji nie potrzeba pędzelka, dzięki czemu świetnie sprawdzi się na wyjazdach. Na mojej powiece trzyma się na bazie bez zmian od kiedy go nałożyłam, czyli już ok. 6h.

Błyszczyk do ust w odcieniu 01 Wear Your Little Tutu
Ma 9 ml, został wyprodukowany w Niemczech, jest ważny 24 miesiące od otwarcia i kosztuje 7,49 zł.
Błyszczyk ma pędzelek, którym precyzyjnie możemy nałożyć produkt na usta.
Porównując go do błyszczyka SWM widać, że jest zdecydowanie chłodnym różem. Posiada też nienachalne drobinki, które widać na ustach w blasku słońca. Jest to moje odkrycie - już kolejny raz produkt, nad którym najbardziej się zastanawiałam przy zakupie, stał się moim ulubionym. Jest gęsty, nie wysusza, dobrze trzyma się na ustach i rozjaśnia je nadając też rzucający się w oczy blask. Mnie najbardziej podoba się właśnie ten efekt rozjaśnienia, bo naturalnie mam dość ciemne usta i wiele jaśniejszych szminek i błyszczyków po prostu się od nich odcina w załamaniach warg. Świetny, naprawdę polecam! I to urocze opakowanie...

No dobra. Przecież musiałam kupić lakiery do paznokci... Przynajmniej trzy!
Mają 10 ml, zostały wyprodukowane w Luksemburgu i kosztują 6,99 zł.

02 Wear Your Little Tutu
Odcień jest właściwie identyczny jak ten z CaH (może minimalnie jaśniejszy), tylko że ma widoczne w słońcu drobinki. Potrzebne są trzy warstwy, żeby uzyskać dobre krycie.

03 On Your Gracile Tiptoe
 
Nie jest to absolutnie kolor pomarańczowy. Opisałabym go jako brzoskwiniową gumę balonową. :) Bardzo ładny, dość stonowany odcień. Najlepiej wygląda przy dwóch warstwach. Nie mam nic podobnego!

04 Do A Floating Pirouette
Żywy fiolet. Nie wiem jak inaczej go opisać. Sama nie wiem czy mi się podoba czy nie. Mam sukienkę w takim odcieniu i zazwyczaj kupuję takie lakiery właśnie z myślą o niej, a potem i tak oddaję je wszystkie przyjaciółce, dla której fiolet na paznokciach to najlepszy kolor na świecie. Myślę jednak, że może nieźle wyglądać na stopach. Potrzebne są dwie warstwy, żeby dobrze pokryć paznokieć.


Chętnie poczytam w komentarzach także wasze opinie dotyczące tej limitowanki. Też wam się tak podoba? :)

Em

121 komentarzy

  1. Hej :) ja chętnie zgłoszę się po ten róż :) zawsze chciałam spróbować, a nigdy nie miałam okazji - jakoś tak wyszło. Essence lubię, ale u mnie jest tylko 1 sklep z szafą essence i rzadko uda mi sie dojechać na czas, żeby coś kupić. Obserwuję jako Lemi, ale maila podam jeśli ewentualnie wygram - nie chciałabym jakoś publicznie go podawać. Mam nadzieję, że zrozumiesz :)
    Zapraszam też do siebie
    http://redhead-blabber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no ładnie! a w Katowicach nie ma jeszcze limitowanki! :| zgłaszam się więc do konkursu! obserwuję Twój blog jako misscosmoshop; obserwuję również na fb - Marta K., no i mój adres @ - marta.kiera@gmail.com pozdrawiam!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. kasiuniakk@buziaczek.pl
    obserwuję jako kmb1 lub kasiuniakk (różnie się wyświetla)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejkuu, uwielbiam Twojego bloga! Piszesz tak świetnie o mojej ukochanej firmie, że aż chce się czytać! Zawsze z chęcią tu wchodzę i sprawdzam Twoje opinie na temat tych produktów :) róż w musie - bardzo ciekawy kosmetyk, widziałam, ale niestety nie kupiłam :( dlatego się zgłoszę :) obserwuję jako DJeM, e-mail: menia95@o2.pl i zapraszam oczywiście do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bloga obserwuję już dłuższy czas ;-)
    mój mail to : zakupoholiczkaaa@gmail.com

    Balleriny jeszcze nie dorwałam ponieważ jestem z dala od jakiegokolwiek Douglasa a taką mam chęć właśnie na róż, ze dwa lakiery i opaskę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako justa95_1995
    justa95_1995@o2.pl

    Znając mój pech to pewnie nie znajdę nigdzie u siebie tej limitowanki, więc mam nadzieję, że dzięki Tobie szczęście się do mnie uśmiechnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię Essence i ich limitowanki :)

    obserwuję jako merczens
    mery.lu.1988@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Obserwuję jako Jyyli,
    mail: jyylinka@gmail.com

    Moim zdaniem akurat ta limitowanka jest dość średnia ;) Róż jest bardzo fajny, ale niestety w limitowance nie ma hiciorów jak puder z Blossoms ;) Ale opakowania śliczne, tak samo cały stand. Coś z tej limitownaki mieć trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się na konkurs!
    Obseruje jako Emyla
    soyemyla@gmail.com

    Niestety nigdzie u mnie nie ma Baleriny:/ A tak zależało na tej limitce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. gocha89@gmail.com
    obserwuję jako HulaGirl

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, Eldo jest moim Mistrzem, uwielbiam go :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako monis1900
    moj mail monikasz34@wp.pl

    Marzę o tej opasce jak tylko zobaczyłam ją na którymś z blogów :) Niestety nie mam narazie możliwości jej zakupu, dopiero za 3 tyg :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :-) Obserwuję jako Atqa Beauty, lubię Twój blog również na FB. Mój email: atqabeauty@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Em! Czy to Ty wykupiłaś wszystkie róże w Bonarce?:P
    bo ja się spóźniłam :P
    ale kupiłam: opaskę, błyszczyk i lakier koralowe i cień ten co Ty :) jest świetny!!
    e-mail: ikornaga@gmail.com
    obserwuję jako Parsifal :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako a.
    smakowanie@gmail.com

    chętnie przygarnę róż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    misiaczka89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ewalucja
    mail beataewacelska@gmail.com

    ja marzę o czerwonej szmince z essence z limitowanki 50's:D

    podobają mi się lakiery wszystkie<3

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nie ma Balleriny i niestety nie dorwę już cienia w kremie :/

    Obserwuję Twój blog jako angel18-op_pl,a mój adres e-mailowy to:angel18-op_pl@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się obserwuję jako Karola
    Karola198506@wp.pl

    Limitowanka piękna i pragnę jej bardzo ale nie ma u mnie douglasa. Ciekawy aplikator przy błyszczyku nie mogę dłużej patrzeć na zdjecia bo ślinotoku dostanę;p

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie w mieście nie ma Natury ani w ogóle żadnej drogerii z kosmetykami Essence. Bardzo z tego powodu ubolewam bo chciałabym pare rzeczy, tym bardziej że nie są drogie :/

    mail: miluieblogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuje jak i polubiłam już dawno ;p
    karolajjnn , karolajjnn14@gmail.com

    Limitowanka niezła ma być w naturze w sierpniu ale jej my się raczej nie doczekamy.Opaska jest super , ostatnio szał na dodatki na głowie ;) Co do limitowanki ogółem - róż w musie fajny , super alternatywa dla maybelline.Jestem ciekawa czy jest moim kolorem i czy umiem się nim posługiwać ;D Cienie też są ciekawe fajna szybka forma wszystkie kolorki mi się podobają są super ale chyba czarny nie dla mnie.Co do lakierów jeden na pewno był przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam tylko jedną szafę :[

    OdpowiedzUsuń
  24. @Iwona, tak, wykupiłam wszystkie róże, przepraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie wezmę udział w konkursie; obserwuję jako jamapi; mój e-mail: jamapi@o2.pl

    ja niestety tej LE na żywo nie widziałam ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako anitaxelx
    somenancy@vp.pl
    Róż jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie przygarnęłabym wszystko z tej limitowanki!;D

    Zgłaszam się do konkursu, obserwuję bloga jako Chwila, mój e-mail to: chocolatte.lady@gmail.com

    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako kotwika
    kotwilka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mona103@op.pl

    A cień zdecydowanie nie nadaje się do pędzelka - nałożenie nim jest baardzo problematyczne, paluchem za to ekspresowo leci:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako anikowa101
    E-mail: anik101@poczta.fm


    Ciekawe czy u mnie już jest ta limitowanka...?

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie chyba najbardziej róż mnie kusi, więc się też zgłoszę :) Może akurat :)

    obserwuję jako angees
    ang_92@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. I obserwuję, i lubię.
    sydunia@gmail.com

    Dzisiaj byłam obejrzeć tą limitowankę, wrażenia opisałam na blogu -> http://lelianna.blogspot.com/
    Nic nie kupiłam, ale po Twojej notce kusi mnie trochę cień :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzy mi się zobaczyć tę limitkę na żywo!!

    obserwuję jako autostrada
    e-mail: autostradka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ech...jak ja bym chciała żeby ta limitka była u mnie w naturze:) byłam dzisiaj i nadal jest You Rock ;]
    obserwuję jako xenucha :)
    e-mail: kari3@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako nati20
    nati17rsl@interia.pl
    lubię na FB jako Natalia Z.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  36. lidzia20@buziaczek.pl
    obserwuję jako Qwetsza.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Na początku chciałam z tej limitowanki róż i cienie, ale skoro się u mnie nie pojawiła nie będę jej mieć, a pieniądze odłożę na nowości, bo są po prostu boskie. Obserwuję jako Niusia.
    kasia_smak_slow@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako: beeswxx
    mail: beeswxx@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. deman@interia.pl
    Bloga obserwuje a od niedawna polubilam strone facebookowa.
    Nie moglam doczekac sie tej kolekcji ale jak widac z twojej notki chyba moje zakupy sie zmniejsza bo mam juz duzo kosmetykow o podobnych kolorach. Chcialabym blyszczyk, roz a lakiery chyba sobie odpuszcze

    OdpowiedzUsuń
  40. marta-199410@wp.pl
    obserwuje jako beautifultinkerbell
    Przepraszam że pytam ale wyświetliła mi się tylko połowa notki limitka jest dostepna w Naturze?

    OdpowiedzUsuń
  41. ivonizzle, ajwonizle@gmail.com
    Mnie z tej limitowanki podoba się tylko róż, ale za każdym razem jak jestem w Duglasie to nie mogę się na niego zdecydować, więc tym samym cieszę się, że można go u ciebie wygrać. Może po prostu los zdecyduje za mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuje jako face of the sun
    blacksun26@wp.pl
    niestety nie mam nic z limitowanki:(

    OdpowiedzUsuń
  43. Naturalnie, że obserwuję :D jako devis
    dyk.marta@gmail.com

    naturalnie u mnie "NA MIEŚCIE" takiej limitowanki nie dostanę, a szkoda :) Bo mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  44. @beautifultinkerbell, czemu notka nie wyświetliła Ci się cała? Nie, BB jest w Douglasach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję jako Natalia.
    crazyloop@op.pl

    kosmetyki super, najbardziej zauroczył mnie właśnie ten róż w musie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Blog obserwuję jako dotka. Na facebooku lubię jako dorota agata ołówka. Mail plasticxdot@op.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Róż już mam, ale nie zaszkodzi jeszcze jeden - siostra się ucieszy :) A opaskę chętnie przygarnę :D
    carpediem91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystko mi się podoba :D
    A róż chętnie przygarnę ;) Do mnie niestety właściwie żadna limitowanka nie dochodzi :( ciągle to samo, nuuuda.

    Obserwuję jako Chochlik.
    Mail: karaa144@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuje jako Catrina
    querida5@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. applaudissement/małpka/gmail.com - obserwuję jako farfaraway :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :)
    malwinka@gmail.com

    obserwuję jako evenstar, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej :)
    Obserwuje jako iris

    mail: irysowo@gmail.com
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako Paulina
    mail: tygrysek182@op.pl
    Piękna ta opaska :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako See_G
    email: gosia3071@onet.eu

    Co do limitowanki to całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział!:)
    Mój nick: Doodoti
    Email: doodoti@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Em lubię Cię na fb jak i jesteś w blogrollu:)
    Tak więc zgłaszam się.
    nick: Tusia
    e-mail: marta6704@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. obserwuje jako Katrin
    hikatrinone@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się:)
    Obserwujęnjako Na Krawędzi
    e-mail:nk_nakrawedzi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. +Bardzo bym prosiła byś pokazała efekt na swoich policzkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako Kasia M.
    poziomka6[at]vp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. obserwuję jako asq
    e-mail asqblogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako Kwiatuszek113
    email: kasia.kwiatek100@wp.pl

    U mnie jest essence ale nie ma catrice i bardzo nad tym ubolewam...:(
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Em spoko :D
    jak mi Pan w Douglasie powiedział: "przykro mi, nie mamy już róży, bo przyszła jedna Pani i kupiła 3" to od razu o Tobie pomyślałam :P

    teraz lubię Twój profil na fcb więc może czasem upolujesz coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  64. @dotka, zrobiłam mnóstwo zdjęć na policzkach, niestety mój aparat za nic nie chciał wyłapać efektu, przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też chcę róż :))) Obserwuję jako Madziorex.

    magdillak@o2.pl

    Bardzo fajny blog - będę częściej zaglądać :)))

    OdpowiedzUsuń
  66. zglaszam sie do rozdania.
    obserwuje jako: Ola S.
    Mail: ola.msb@wp.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako Katarzyna
    Lubię na Facebooku - Kasia G.

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się jako lala
    mój mail rudaalina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłąszam się :) obserwuje jako Kosmetykoholiczka
    mail-yoona86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się, obserwuję jako hekate94
    hekate94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. xxxdajanaxxx@tenbit.pl
    Obserwuje jako Weronika ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuje od samiutkiego początku jako mejaczek, e-mail mejaczek@o2.pl
    Lubie na facebooku jako Katarzyna G..
    Zgłaszam się zgłaszam:)
    Ja mam pomarańczowy lakier. Zgadzam się, ze nie jest to czysta pomarańczka. Takie pomieszanie. Bardzo ładny kolor. Nigdy się z takim nie spotkałam.
    Mam tez pomarańczowy błyszczyk, który jest półtransparentny. Ładny kolorek zostawia, fajny pędzelek i ta aplikacja :)
    Kocham go bo jest gęstszy i szybko nie znika z ust.
    Mam tez róż i opaskę, ale próbuje wygrać zestaw dla sis.
    Opaska fajnie się u mnie układa, a róż jest idealny do szybkiego dziennego makijażu.
    Bardzo podoba mi się ta limitka. Jedna z lepszych i te opakowania.
    Czaję się jeszcze na dwa cienie

    OdpowiedzUsuń
  73. Moze tym razem mi sie poszczesci ;) Oczywiscie obserwuje bloga jako e milka i 'lubie' Twoja strone na FB:)

    nyame@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako FasOla
    ola669@buziaczek.pl

    Lakiery są świetne, szczególnie ta brzoskwinia. I jeszcze marzy mi się błyszczyk z tej limitki :D Mam nadzieję, że będzie u mnie dostępna :)

    OdpowiedzUsuń
  75. obserwuję jako Aniulqa
    aniulqa@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  76. zglaszam sie do zabawy:)
    obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    FB Elzbieta P.

    OdpowiedzUsuń
  77. Wczoraj odkryłam Twój blog i muszę przyznać, że po przeczytaniu kilku wpisów zapowiada się super!
    Co do Essence, ciekawa jestem różu. Może być super na lato.
    Mój mail: krasulka7399@gmail.com a na fb Asia Krasoń :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Thank you for informing me. :)
    I removed the post from my blog.

    OdpowiedzUsuń
  79. mój email: olaczek94@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako Misza i lubię na fb jako michalina b.

    michalina.96@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Lubie na fb:)
    monia959@wp.pl
    ja nigdy nie mam szczęścia do limitowanek...:(

    OdpowiedzUsuń
  82. Wow ale sliczny ten blyszczyk - a to ze ma pedzelek to juz wogole :) Gdzie to dorwalas w Krakowie? Mozeuprosze mojego (juz a nie moge sie przyzwyczaic) meza abysmy jutro na szybko miedzy sniadaniem, sprzataniem i ostatnimi mieszkaniowymi zakupami - podjechali po to cudenko :)

    Email: emptyskies@interia.pl
    Obserwuje jako Bella in funky world

    OdpowiedzUsuń
  83. @Bella in funky world, kupiłam w Bonarce, ale nie wiem czy jeszcze będą - chyba lepiej szukać w Czyżynach albo na Floriańskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  84. obserwuje bloga jako angela23051
    angela23051@hotmail.com
    dodałam do blogrolla

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się do konkursu :)
    Obserwuję jako anonymousrose23
    e-mail: anonymousrose23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja chętnie bym powalczyła o ten róż :)
    Obserwuję jako JustTheOne
    karoa@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuje jako Maseucio,
    mail maseucio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuje jako Porannarosa.

    mail nande@vp.pl

    Miłego dnia . :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuje jako ROKSI
    roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. obserwuję jako messalexa
    ana1661@op.pl

    Byłam dzisiaj w dwóch naturach i jednym douglasie, niestety u mnie dostępne są resztki you rock i sunclub. Narobiłaś mi strasznej ochoty na róż z tej limitowanki :) Wygląda naprawdę ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się, obserwuję jako Anonyme (anonimowoopieknie@gmail.com):)

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako marigold, marigold0001@gmail.com

    Co do limitki. Mnie osobiście nie skusiło nic poza tym różem. Cienie z doświadczenia wiem, że nie trzymają się u mnie długo, więc zbędny wydatek. Lakierów mam... o wiele za dużo. Ale róż jak najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  93. obserwuję jako Lidiakrk bonnie200@o2.pl

    Bardzo lubię te ich limitowanki, zawsze się na coś skuszę - w tej po raz kolejny sympatyczne odcienie lakierów, no i różowy błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  94. pajak003@wp.pl
    Obserwuję jako Andia :)

    OdpowiedzUsuń
  95. obserwuje jako beasulek36
    mail beasulek36@wp.pl
    siostra zawsze prezentuje mi jakiś lakier z limitowanki essence:) doskonale kolory na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  96. zgłaszam się, obserwuję jako Carmen2106
    carmen2106@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję jako krzykla, mail krzykla@gmail.com. Zapraszam również na swój konkurs http://anna-fanfreluches.blogspot.com/2011/08/letni-konkurs-w-oczekiwaniu-na-kolejna.html. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. zgłaszam się obserwując jako pineczka
    emial bebiko00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako: _Alessandra

    E-mail:details-of-the-beauty@prokonto.pl

    FB jako Aleksandra S.

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Właśnie dzisiaj dorwałam Ballerinę w Douglasie, ale niestety nie załapałam się już na róż, na którym mi bardzo zależało.. :(
    obserwuję jako: buffy249
    mail: buffy249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. obserwuję jako sia
    mail: dont_ask@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: lady-flower123
    Email: ladyf123@hotmail.com

    Co do limitowanki bardzo przypadł mi do gustu ten róż w musie ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. obserwuję jako BZGP
    mail: bastienne86@gmail.com
    ta limitowanka bardzo mi się podoba, ale jeszcze bardziej podobają mi się nazwy, w większości kroki z baletu. Są takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  104. tusia13pl
    tusia13pl@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Witam :)
    obserwuje jako mizia
    dzis natrafilam na bloga :)
    moj mail to kiziamizia483@wp.pl ,polubilam tez strone na facebooku i tam tez napisalam komentarz ,bo w koncu mi sie udalo dodac do obserwowanych :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Zazdroszczę zdobyczy ;D
    Obserwuje jako Fuuucktycznie.
    fuuucktycznie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuję jako bubulek :)

    e mail- buleczka_slodka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. kurcze czemu ja mam takiego pecha i taki słaby dostęp do tych rzeczy?:(
    zazdroszcze różu i lakierów!
    gosiaq93, gosiaq93@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Obserwuję jako Dorota2805
    Mój e-mail to dorota.05@op.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Obserwuję jako Julia
    julia.zyzak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Obserwuję jako paulus6c :D
    paulus6cc@wp.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  112. Myślę o tym cieniu. Chyba się po niego wybiorę. Mam nadzieję, że w Lublinie już jest. No i lakiery :D
    Zgłaszam się do konkursu.
    Obserwuję jako M
    magda_n@vp.pl

    Przy okazji zajrzyj na mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  113. obserwuje jako kosmetasia:)
    kosmetasia@wp.pl


    ach, tak mi sie marzy ten roz, a u mnie w Douglasie nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  114. Monika!
    moniczka795@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Obserwuję jako SamaSara :)
    mój mail samasara84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. niestety nie posiadam bloga . ale chętnie bym lizneła konkursu ponieważ niedawno zamknęli mi w moim mieście drogierie nature a tam niestety w moim mieście jest seria essence a ja od pół roku szukam namiętnie tej opaski . Nie zależy mi na tym różu jak na opasce.
    Mam nadzieje że w moim wieku przyszedł czas abym była tą szczęśliwą osobą która wygra .
    Obserwuję bloga jako po prostu Kamila
    e-mail : reserved87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Mam pomarańczowy błyszczyk i lakier ballerina i jestem totalnie zadowolona, ten błyszczyk to 1 z 2 jakich używam :D

    OdpowiedzUsuń
  118. @Migotka, bardzo lubię błyszczyk z tej edycji :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.