poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Zapowiedź: Balea Indian Chai + Moje kosmetyki Balea

Znacie kosmetyki Balea? Sprzedawane są one w drogeriach DM (znajdujących się m.in. w Niemczech, Austrii, Czechach i na Słowacji), a ich ceny są bardzo przystępne, wiele produktów (na przykład żele pod prysznic) kosztuje mniej niż 1 euro. Ja jestem ich fanką. Mimo, że czasem trafia się na coś słabszego, to generalnie jakość jest zaskakująco dobra.

Balea dba też o limitowane edycje swoich kosmetyków. W tym tygodniu pojawić ma się nowy żel peelingujący o zapachu herbaty indian chai i wanilii. Trzy słowa: Muszę. Go. Mieć.
Zdjęcie pochodzi z: http://www.facebook.com/dm.balea
Wygląda smakowicie, prawda? Zwłaszcza dla mnie - uwielbiam wszystko co jest waniliowe, cynamonowe lub korzenne. Mam nadzieję, że uda mi się dostać go za granicą, a jeśli nie, będę szukać na allegro. Jeśli wy też jesteście nim zainteresowane pamiętajcie, że nie jest to peeling-zdzierak, tylko żel pod prysznic z delikatnymi peelingującymi drobinkami.

Jeśli jesteśmy już przy kosmetykach Balea, oto co w tej chwili znajduje się w moich zbiorach kosmetycznych.


Części z nich jeszcze nie wypróbowałam, za to wiele innych już zdążyłam zużyć. Musze przyznać, że jest to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych i zawsze kupuję produkty na zapas kiedy jestem za granicą.

A wy miałyście styczność z kosmetykami Balea? Co myślicie o nowym produkcie?

Em

35 komentarzy

  1. Nigdy nie miałam z nimi styczności, ale jestem bardzo zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach stworzony dla mnie *,* Kojarzy mi się z herbatą Lipton Indian Chai, jedna z moich ulubionych...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, Balea od razu kojarzy mi się z pięknymi zapachami i niską ceną :) ogólnie fajna firma, właśnie mam żel pod prysznic bodajże z Balea - takie różowe, panterkowe opakowanie i prześliczny zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szykuje notke o tej firmie, jesteś w trakcie testów ;)
    Limitowane żele faktycznie są świetne, miałam kiedyś złoty który bosko pachniał i żałuję że nie ma go w normalnej sprzedaży, niedługo zacznę używać grejfruta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy się z tą firmą nie spotkałam, ale może tu gdzie jestem się rozejrzę, czy przypadkiem nie ma ich kosmetyków ;). Peeling z opisu ma świetny zapach, dla mnie ogromny plus (zapachowa dziewczyna jestem ;D).

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego Em :D. Ja jeszcze nie miałam przyjemności. Ale słyszałam, że te kosmetyki mają obłędne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam z tego żadnego kosmetyku :) chyba się na jakiś skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. sa strasznie sympatyczne dla oka! :) przyznaje, ze nigdy o nich nawet nie slyszalam, ale narobilas mi ochoty :) Juz sobie wyobrazam ich zapachy, ach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym je gdzieś kupić! może znajdę je gdzieś w internecie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, jak ja to zrobię, ale muszę dorwać ten żel!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pierwszy raz o nich słyszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o nich, szkoda, bo już mi się spodobały. Szkoda, że niedostępne w Polsce, a na Allegro jest duże przebicie?

    OdpowiedzUsuń
  14. @Andia, na Allegro czasem można spotkać je w bardzo atrakcyjnych cenach, więc warto szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety nie miałam jeszcze z nimi doczynienia ale jak widać warto się zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji ich nigdzie spotkać, ale wyglądają zachęcająco. Jeśli pachną tak samo jak wyglądają - pewnie skusiłabym się na sporo kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam kiedys po wypadzie do Niemczech peeling do ciala i byl bardzo przyzwoity ;) szkoda, ze u nas nie są dostepne, bo nawet po przeliczeniu na zlotowki wychodziloby taniutko...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie słyszałam o nich... A teraz to w tamte rejony się nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety nie miałam styczności z tymi kosmetykami, ale zapach nowego żelu bardzo mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie produkty Balea, u mnie zaczęło się od szmponu do włosów brązowych :)
    Kuuje je w skleie "Tania chemia z niemiec"

    OdpowiedzUsuń
  21. ja sobie właśnie kupiłam dwie rzeczy z dm w Niemczech :) cały haul jest w najnowszej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy pokażesz nam nową limitowankę z Catrice? Widziałam dziś w Gal. Kazimierz, jeszcze nie przebrana :) szminki, gel linery, wypiekane cienie i lakiery- przepiękne. Dawno żadna limitowanka nie zachwyciła mnie tak jak ta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio będąc w Chorwacji wybrałam się do DM i znalazłam kosmetyki Balea :) Skusiłam się na serum i puder w kompakcie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. będzie trzeba kupić coś przy następnym wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Cat Girl, o, a w jakim mieście jest taki sklep? :)

    @Anonimowy, nie będzie notki o tej limitowance, bo nic mnie z niej nie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  26. A kiedy bedą w pl? Uda się taki cud?

    Kocham wszystko co "chai" :D

    OdpowiedzUsuń
  27. @FairyWitch, nie uda się, kosmetyki tej firmy są w Polsce niedostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mialam maslo Mango i....z ulga wykonczyla smarujac stopy;)Poczatkowy zachwyt szybko ustapil i w ogolnej ocenie wypadl bardzo slabo.
    Reszta? zapachowe gadzety? tak! ale jakos specjalnie nie szaleje na pukncie tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  29. @Hexxana, ja właśnie teraz używam masła mango. Te masła Balei świetnie sprawdzają się, kiedy używa się ich razem z oliwką :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham kosmetyki o zapachu wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurczę chciałabym jeden kosmetyk z tej firmy a nie mogę go nigdzie znaleźć. Nawet na all:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie kompletnie zauroczyły balsamy i dezodoranty tej firmy, jakość, zapachy cudeńka. Zdecydowanie następnym razem przetestuję inne kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja czesto kupuje produkty Balea. Czesto wypuszczaja jakies nowosci. Jakis czas temu Balea wypuscila na rynek serie 'wieczorowa'.(Dark Glamour) Pachnie cudownie.
    Mam wszystko z tej seri i moge z czystym sumieniem polecic.:)
    Nie przetestowalam tylko kosmetykow kolorowych z tej firmy. Moze ma ktos uz jakies doswiadczenie?
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  34. @Aga, Balea ma w ofercie kolorówkę? Nie wiedziałam...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja akurat mieszkam w Niemczech i te kosmetyki mam pod nosem, jednak w ogóle mnie do nich nie ciągnie. Miałam już kilka produktów Balea, jak i Isany ale jakoś mnie nie zachwyciły. Opakowania ładne są, ale co z tego jak jakość średnia. Skończyło się na tym ,że kupuje polskie kosmetyki w Polsce i przywoże je sobie do Niemiec. Wg mnie nasze kosmetyki są tak samo dobre jakościowo, a jeśli chodzi o balsamy i masełka do ciała to nawet dużo lepsze.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.