poniedziałek, 6 stycznia 2014

6 moich ulubionych seriali

Szukasz nowego serialu? Ten wpis jest właśnie dla Ciebie. Przeglądałam ostatnio seriale, które obejrzałam i okazało się, że dość łatwo jest mi wybrać te zdecydowanie ulubione. Lista jest całkowicie subiektywna i z góry zaznaczę, że nie są to raczej pozycje bardzo wymagające. Ot, takie tam umilacze czasu wolnego.

Pierwszym serialem, który oglądałam z wypiekami na twarzy był Zbuntowany anioł. Nie znalazł się on jednak w poniższym zestawieniu, bo wcale nie uważam, żeby na to zasługiwał, choć w podstawówce byłam zachwycona Natalią Oreiro.

Magda M. to jedyny polski serial, jaki tu znajdziecie, ale nie mogłam go pominąć. W liceum uwielbiałam śledzić losy głównych bohaterów i wyobrażać sobie, że tak w rzeczywistości wygląda życie prawników. No i Paweł Małaszyński, wiadomo. Jako wierna fanka dorobiłam się nawet dwóch sezonów na DVD i kto wie, może dziś wieczorem puszczę sobie jakiś odcinek.

Gdybym miała wybrać jeden prawdziwie ulubiony serial, postawiłabym na One Tree Hill. Co prawda opisywanie przygód amerykańskich licealistów nie jest zbyt oryginalne, ale ta pozycja zdecydowanie wyróżnia się na tle reszty. Z 9 powstałych sezonów pierwsze cztery są najlepsze, ale i tak cieszę się, że pokazane zostały dalsze losy bohaterów (choć niestety niektórzy aktorzy zrezygnowali przed końcem).

Kolejny serial, od którego nie mogłam się oderwać, to Veronica Mars. Niby kolejna historia o nastolatkach, ale tym razem ze zbrodnią w tle i do tego wciąga, wciąga na dobre... O ile pamiętam, pochłonęłam wszystkie sezony ciągiem.

O Gossip Girl słyszał pewnie każdy. Znów opis życia nastolatków, ale tym razem tych ze zdecydowanie wyższych sfer. Wiele można o nim powiedzieć - że płytki, głupi, przewidywalny. Z drugiej strony, czy ktoś naprawdę spodziewał się po nim błyskotliwych dialogów i trzymającej w napięciu akcji? Sama bardzo lubiłam go oglądać - choćby tylko dla pięknych ubrań, jeszcze piękniejszych miejsc w Nowym Jorku no i oczywiście dla duetu Chuck & Blair.

Jedno słowo. Suits. Jeśli musiałabym wybrać trójkę najlepszych seriali, ten na pewno byłby wśród nich. Nie będę nawet pisać, o czym jest, po prostu włączcie pierwszy odcinek i zobaczcie, ile czasu zajmie wam zaliczenie wszystkich sezonów. A potem z niecierpliwością czekajcie na marzec, bo wtedy pojawią się kolejne epizody.

filmweb.pl
Po Suits bardzo ciężko było mi znaleźć coś innego, co mnie wciągnie na dobre. Zaczęłam kilka seriali, ale każdy z nich odrzucałam po kilku odcinkach. W końcu jednak trafiłam na Revenge i to był strzał w dziesiątkę. W skrócie: główna bohaterka wraca po latach do rodzinnej miejscowości i zaczyna odgrywać się na ludziach, którzy zniszczyli życie jej ojcu. Jestem w drugim sezonie i nie mogę się oderwać.

Inne seriale, które oglądałam/oglądam z przyjemnością to: Hart of Dixie, House of Cards, Game of Thrones, Sherlock, Dexter, Friday Night Lights, The O.C., Prison Break i Lost.

Koniecznie polećcie mi swój ulubiony serial. Wasze komentarze z pewnością bardzo się przydadzą, kiedy skończy się Revenge :)

Em

108 komentarzy

  1. Ja polecam:

    The Vampire Diaries
    Weeds
    Skins
    How I Met Your Mother
    Californication
    Breaking Bad

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twoich seriali widziałam Magdę M. (też mam któryś sezon na dvd! :D) i Plotkarę (Chuck&Blair, moja ulubiona para! Nawet sam Chuck by wystarczył!), a Suits zaczęłam - jakoś nie mogłam się wciągnąć, podobnie jak w Pretty Little Liars.
    Polskich seriali nawet nie pomnę (wszystko, co wyprodukował TVN w godzinach oglądalności widziałam), natomiast jeśli o zagraniczne chodzi: kocham Glee, uwielbiam humor 2 Spłukanych Dziewczyn, z chęcią włączam też The Carrie Diaries; kiedyś bardzo lubiłam Jane by Design, ale przestali go emitować po jednym sezonie, szkoda. Może nie było to wysokich lotów, ale zawsze ciekawiło mnie życie projektantów mody. Ostatnio popularnością cieszy się American Horror Story, jeszcze nie zaczęłam, ale mam na liście - po sesji pewnie się za niego zabiorę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. @e_myszka, dzięki :) Z tej listy zaczęłam i porzuciłam: The Vampire Diaries (widziałam chyba z 10 odcinków, ale zupełnie mnie nie wciągnął) i Breaking Bad (kompletnie nie w moim typie). Przypomniałaś mi o Californication, już kilka razy miałam po niego sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię:
    Plotkare, ale to już znasz , House m.d., 2 Broke Girls, Skins

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Revenge <3
    mogę polecić: Dracula, Hannibal, The walking dead

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Veronicę Mars :). Parcia na Magdę M. nie miałam, ale mój kolega zawsze leciał do domu na łeb na szyję, żeby oglądać ten serial. W ogóle tego nie rozumiałam.
    W zesżłym roku wciągnęło mnie Suits, ale postać Mike'a zaczyna mnie wnerwiać. Louis i Ruda rządzą :).
    Moje typy serialowe to obecnie: Supernatural, House of Cards, Homeland (choć ten sezon trochę nudny) i The Walking Dead.

    OdpowiedzUsuń
  7. też bardzo lubię Magdę M. i Pogodę na miłość. Jeśli nie oglądałaś, to polecam Życie na fali!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Cat, a wiesz, że ja to mogłabym pozbyć się Chucka, ale nie Blair! Naprawdę nie wciągnęłaś się w Suits? To możliwe?! ;) Pretty Little Liars widziałam nawet ponad jeden sezon, ale też mnie nie wciągnął - nie wiem, czemu jest taki popularny. Z polskich ostatnio czasem oglądam Rodzinka.pl :) Glee zaczęłam, ale porzuciłam. American Horror Story to zupełnie nie mój typ, więc nawet nie zaczynam go oglądać. Zerknę za to na The Carrie Diaries :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystkie seriale które podałaś <3 nawet wczoraj skusiłam się na kilka odcinków OTH ! Najlepszy serial ever, ale moim zdaniem nie doceniany. A co do Veroniki Mars, nie moge sie doczekać filmu!! :D I chyba porzuce dzisiaj obowiązki i włącze Friday Nights Lights :D

    OdpowiedzUsuń
  10. @Ania Kądziela, o właśnie, House! Kiedyś bił rekordy popularności, a mi jakoś nigdy nie było z nim po drodze. Będę musiała zobaczyć przynajmniej kilka odcinków.

    OdpowiedzUsuń
  11. @Mademoiselle J., dzięki, ale wszystkie trzy zupełnie nie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu ktoś, kto poleca One Tree Hill:)! poznałam go w zeszłym roku, bo wspominała o nim moja przyjaciółka. Pierwsze sezony łyknęłam, teraz jestem na 8 i oglądam pomalutku do końca. Pomalutku nie dlatego, że mnie nudzi, ale dlatego, ze tak bardzo nie chcę go kończyć:) nie przypuszczałam, ze tak zżyję się z bohaterami, może to i dziecinne;) Tez uważam, że to jeden z tych seriali, który się wyróżnia, naprawdę mnie urzekł:)!
    Plotkara oczywiście była bardzo wciągająca, bardzo lubię też Seks w wielkim mieście, Pretty Little Liars, Pamiętniki Wampirów i True Blood, choć to ostatnie coraz mniej. Po OTH w planach mam polecane "Gotowe na wszystko" oraz "Wikingów":)

    OdpowiedzUsuń
  13. Suits <3

    Polecam Person of interest - wciągnął mnie dokladnie tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. @zoila, zawsze myślałam, że to raczej kobiety czuły klimat tego serialu, a tu proszę :D Jeśli chodzi o Suits, to postać Louisa jest genialna, świetnie zagrana (choć go nie lubię). Za to Harvey... :) Bardzo lubię też Rachel. Supernatural kiedyś nawet zaczęłam, może dam mu drugą szansę.

    OdpowiedzUsuń
  15. @Ann B., oglądałam i nawet napisałam o tym w notce, tylko podałam oryginalny tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Anonimowy, ja całkiem niedawno zobaczyłam po raz kolejny pierwszy sezon OTH, za każdym razem jest tak samo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie Sherlock, którego trzeci sezon jest teraz w trakcie emitowania :D No i Doktor Who - kosmita który przemierza czasoprzestrzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  18. @Tuśka, ja też bardzo zżyłam się z bohaterami OTH, więc dobrze wiem o czym piszesz! Ostatnie sezony oglądałam już na bieżąco i to właśnie było fajne, że tak powoli mogłam się pożegnać z serialem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tego co oglądasz to tylko Gossip Girl obejrzałam całe a reszty nei znam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. @właścicielka, nie słyszałam o tym serialu, na pewno o nim poczytam :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie na pierwszym miejscu serialowym są Przyjaciele a zaraz za nim Ally McBeal

    OdpowiedzUsuń
  22. @Dedonika, rzeczywiście ma świetne oceny, na pewno zacznę go niedługo oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  23. @joasssia, czyli serialowa klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ulubione seriale to Przyjaciele, Californication, Usta Usta, Słodkie Kłamstewka oraz Pamiętniki Wampirów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za przypomnienie o Veronice Mars :D utknęłam po pierwszym sezonie i zapomniałam... W sam raz na sesję :D btw. z swojej strony polecam Bones (kryminał z częstymi żartami i świetną główną bohaterką... No dobra gra tam jeszcze David Borenaz:) i Supernatural :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hm, miałam coś dzisiaj innego w planach na dzisiejszy wieczór, ale od tej rozmowy zachciało mi się spotkać z Hayley, Brooke i resztą;) Zmykam na wycieczkę do One Tree Hill ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem w trakcie oglądania POKŁOSIA - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @Panna Licho, o Bones słyszałam, dopisuję go do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @Tuśka, w takim razie udanego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @SZKATUŁKA, możesz podać link do tego serialu?

    OdpowiedzUsuń
  31. o tak, friday night lights! świetny serial, i jeden z niewielu, który nie stracił poziomu i miał dobrze zrobione zakończenie. chociaż kompletnie nie interesuję się sportem, to bardzo mi się podobał, i bardzo przywiązałam się do postaci ;) one tree hill to jeden z pierwszych, które oglądałam na komputerze odcinek po odcinku, ale nie byłam w stanie go skończyć, bo ostatnie sezony były wyraźnie słabsze, za to 1-4 uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja ulubiona trójka: Dawson's Creek (szczególnie pierwsze 4 sezony), Downton Abbey i The Vampire Diaries :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bardzo lubilam Ugly Betty wersje amerykanska, takze Damages i The Tudors.
    Gossip Girl Games of Thron I jeszcze Sex in the City to moja zlota trojka

    OdpowiedzUsuń
  34. Magde M i Plotkarę oglądałam kiedyś namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mamy podobny gust bo 5 pierwszych pozycji się pokrywa z moimi. Nie widziałam za to Revenge ale opis brzmi obiecująco. Wciągnęłam się za to na dobre w Homeland a wcześniej w CSI: NY. Gdzieś wcześniej były Pretty Little Liars ale teraz na 4 bodajże sezonie konkretna nuda. No i oczywiście Gotowe na wszystko! Jeżeli nie oglądałaś to serdecznie polecam, dla mnie nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  36. @Anonimowy, zgadzam się z Tobą, jednak w przypadku OTH nawet jeśli sezon jest słabszy, to wciąż oglądam go z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przerobiłam ostatnio sześć serii Seks w Wielkim Mieście i mam dość na razie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. @Anne Mademoiselle, mamy zupełnie różny gust serialowy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. @lemesos11, Damages jest świetnie oceniany, widziałam kilka odcinków i chyba muszę do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  40. @aamelity, mnie PLL znudziło na śmierć już w drugim sezonie! Gotowych na wszystko nie widziałam, jakoś zawsze uważałam, że to nie mój typ serialu, ale może powinnam spróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. My natomiast mamy zupełnie odmienny gust - oglądam na bieżąco/widziałam w całości ze 30 tytułów i tylko 3 się nam pokrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. O nie! przez ciebie chyba obejrzę kolejne seriale... i chyba sama zrobię taki wpis. Ja doskonale znam swoje miejsce pierwsze w śród seriali- jest niezmienne od 5 lat i zajmuje grupa przyjaciół- czyli po prostu PRZYJACIELE! Rządzą i wymiatają. Potrafię ich oglądać na okrągło- a tradycją u mnie stało się obejrzenie całych 10 sezonów przynajmniej raz w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moj faworyt to zdecydowanie Magda M. Choć jej miejsce jak na razie zajął serial Prawo Agaty ;) Plotkare czasami oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie oglądałam żadnego z tej 6. :) Wgl z zagranicznych seriali to oglądałam tylko Lost i Kamienie śmierci tak w całości....

    OdpowiedzUsuń
  45. @Panna Marchewka, koniecznie podrzuć link do wpisu, kiedy pojawi się na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  46. @Monika Ch, jak będę chciała kiedyś zobaczyć coś polskiego, to sięgnę po Prawo Agaty, bo to podobno całkiem niezły serial :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Magdę M i Plotkarę uwielbiam, a One Tree Hill mnie zachęciłaś i zaraz zabieram się za pierwszy odcinek ;).

    OdpowiedzUsuń
  48. Pogodę na miłość kiedyś oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurczę, nie oglądałam żadnego z Twojego TOP 6! Myślę, że do tego zestawienia świetnie by pasowało "Gotowe na wszystko". Kiedyś oglądałam, ale niestety dość wyrywkowo, teraz mam zamiar nadrobić i obejrzeć wszystkie odcinki od początku, bo serial jest fantastyczny! Normalnie nie znoszę produkcji "babskich", ale ta jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Plotkarę mogę oglądać codziennie!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Once Tree Hill, Gossip Girl, Suits i Revenge również bardzo lubię :)
    Oglądam jeszcze wiele innych seriali, polecam głównie The Mentalist, Castle, Grey's Anatomy, Witches of The East End, The Blacklist, Arrow, Mistresses, Devious Maids :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Aha, jeszcze Franklin&Bash :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla duetu Chuck&Blair? Plotkarę oglądałam tylko dla Chuck'a!! Nawet mojego M. zachęciłam do oglądania (chociaż on pewnie nie zachwycał się moim ulubieńcem :P)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zainteresował mnie Revenge, a One Tree Hill mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  55. House, Glee, Bing Bang Theory, Jak poznałem waszą matkę

    OdpowiedzUsuń
  56. polecam skin-sów brytyjski serial młodzieżowy

    OdpowiedzUsuń
  57. Magda M oh kazdy lubil ten serial, ja nadal jestem na etapie wamirow wiec ampire diares wmiata :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Plotkarę, Zemstę i Weronikę Mars bardzo lubię:) podobnie jak Gotowe na wszystko i Dextera;) Grę o tron też uwielbiam! :) Teraz kończę 4 sezon Mentalisty;) nie jest źle, ale to oczekiwanie na złapanie Red Johna już mnie nudzi:P szczególnie, że ciągle pojawia się ktoś od niego...

    OdpowiedzUsuń
  59. Hahaha też byłam zafascynowana Natalią Oreiro :D A niedawno najbardziej spodobał mi się serial "Girls" i "New Girl", który kocham kocham kochaaaam i śmieję się na nim jak debilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gilmore Girls - koniecznie! Fajny klimat, bohaterki, których nie można nie lubić i podobno najszybsze dialogi (liczba słów/odcinek) ze wszystkich seriali.

    OdpowiedzUsuń
  61. @LusterkoEm opis może wydawać się nudny bo serial o kurach domowych ale spróbować możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ależ ja lubiłam Veronicę Mars :D Nawet mój mąż się wciągnął - nastolatkami już nie jesteśmy, ale ten serial ma w sobie to coś :) Moje ulubione seriale ever: CSI Las Vegas, Gra o Tron, Sherlock, 6 Stóp pod Ziemią, Prawo i porządek. Jestem w trakcie oglądania Breaking Bad, i bardzo mi się podoba, ale nie wiem czy trafi do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  63. WHITE COLLARS - w stylu Suits, tylko ze moim zdaniem ciekawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie znam żadnego z wymienionych, ale trochę skusiłaś mnie Suits. Swego czasu obejrzałam Dynastię Tudorów, Grę o tron, Rzym, Rodzinę Borgiów (nie całą niestety) i Downton Abbey.

    OdpowiedzUsuń
  65. New girl, Sposób użycia, Przyjaciele, Prawo Agaty , Beautiful people, Weeds to seriale, które oglądałam i polecam nawet nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Z wymienionych przez Ciebie oglądałam Magdę M. i Sherlocka. Z dawnych seriali uwielbiałam BH90210 (wersję z lat 90-tych), Czarodziejki, Buffy, Jezioro Marzeń, Roswell, Ostry Dyżur, Ally McBeal. Z bardziej współczesnych: Chirurdzy, Seks w Wielkim Mieście, Przyjaciele, Murdoch, Monk, CSI (wszystkie serie, w szczególności jednak NY i Miami), Eureka, Gwiezdne Wrota: Atlantyda, Żona Idealna, Prison Break (ale tylko pierwsza seria), Alcatraz, Gilmore Girls... Obejrzałam też od początku do końca dwa tasiemce południowoamerykańskie: Brzydulę (tę najbardziej oryginalną, kolumbijską) i niezapomnianego Zbuntowanego Anioła z Natalią Oreiro :)
    Pewnie jeszcze by się kilka znalazło, jestem maniaczką serialową ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. @theCieniu, jesteś kolejną osobą, która go poleca, więc chyba będę musiała w końcu zobaczyć parę odcinków :)

    OdpowiedzUsuń
  68. @M., dziękuję za tak obszerną listę!

    OdpowiedzUsuń
  69. @katarzyna.marika, tak, a zwłaszcza dla Blair! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. @Dimipedia, mnie Mentalista znudził na śmierć i doszłam do wniosku, że chyba po prostu nie lubię procedurali.

    OdpowiedzUsuń
  71. @ZACHCIEWAJKI KOSMETYCZNE, ostatnio dużo słyszę właśnie o Girls :)

    OdpowiedzUsuń
  72. @jubileeline, to dopiero ciekawostka :D Dopisuję na listę serialów, z której będę korzystać jak skończy się Revenge :)

    OdpowiedzUsuń
  73. @rose vanilla, znam sporo osób zachwycających się Breaking Bad, ale mi ten serial wyjątkowo nie podszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. @Anonimowy 23:53, widziałam kilka odcinków WC, ale tak jak pisałam wyżej, nie przepadam za proceduralami.

    OdpowiedzUsuń
  75. @KasiaS1980, jeśli chodzi o Prison Break to pierwszy sezon rzeczywiście był świetny! Widziałam też drugi, ale aż tak mnie nie wciągnął.

    OdpowiedzUsuń
  76. Za dużo seriali teraz nie oglądam ale te co oglądam raczej do gustu by ci nie przypadły, patrząc na twoich ulubieńców: Walking dead, Sleepy Hollow, Vikings, Hannnibal. A Sherlocka to widzę już oglądasz, więc to też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  77. One Tree Hill - nic go nie przebije! :D Kocham miłością dozgonną, każdy z sezonów oglądałam po parę razy, zawsze z ogromną dawką emocji :) No a do tego te soundtracki...

    OdpowiedzUsuń
  78. Mi bardzo podobał się "Rzym" i "Awkward" (na zasadzie bardziej ambitne+Owen z "Chirurgów" zawsze na propsie :P/mniej ambitne), a tak to jakoś niczego nie jestem w stanie oglądać regularnie, nawet GoT zarzuciłam po tym, jak zaczęłam czytać "Pieśń lodu i ognia". Przy okazji moja siostra bardzo chwaliła sobie "Breaking Bad".

    OdpowiedzUsuń
  79. @Beatrishya, soundtracki znam na pamięć! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. @Coruja, mnie podobała się GoT, ale nie czytałam jeszcze książki (choć mam zamiar), więc nie wkurzałam się na różnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Moja lista jest na fanpage'u :-) Ostatnio wciągnęło mnie "American Horror Story". A z polskich - powinien Ci się spodobać "Przepis na życie", można go obejrzeć online i jest całkiem przyjemny. Lubiłam też TVNowskie "Usta-usta".

    Po "Magdę M." sięgnęłam ostatnio i to był błąd. Zupełnie do mnie nie trafiła. Z trudem brnę przez kolejne odcinki i zastanawiam się, jak długo ona jeszcze będzie przeżywać, że wyjechał i nic nie powiedział ;-)

    OdpowiedzUsuń
  82. A, i jeszcze - "Castle". To serial o pisarzu, popularnym autorze kryminałów, który współpracuje z nowojorską policją, żeby zbierać materiały do swoich książek. Też nie lubię procedurali, ale tutaj przestępstwa są na drugim planie, najważniejszy jest główny bohater, grany przez Nathana Filliona (jeśli oglądałaś "Buffy...", to możesz go kojarzyć, a już na pewno, jeśli sięgnęłaś po "Firefly").

    OdpowiedzUsuń
  83. Z polskich seriali polecam "Odwróceni", obecnie z wytęsknieniem czekam na nowe odcinki Gry o tron:)

    OdpowiedzUsuń
  84. U mnie Szerlok, The Killing, House of Cards, The Big Bang Theory.

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja znam i lubię Plotkarę :) Suits mam zamiar zacząć oglądać ;p
    W moim zestawieniu znalazłby się na pewno Monk - to chyba serial, od którego zaczęła się moja serialomania, kiedyś oglądałam Friends. Polecam obejrzeć Breaking Bad, House, Fringe - to z tych zakończonych. Z trwających oglądam The Mentalist, The Good Wife, Sons of Anarchy.

    OdpowiedzUsuń
  86. Uwielbiam One Tree Hill!! Jestem w połowie 8. sezonu. Oprócz tego również genialne są: Plotkara, 90210, Chirurdzy, Na Dobre i Na Złe :D Hart of Dixie oglądam, ale tak bardzo mnie nie zachwyca, jak pozostałe

    OdpowiedzUsuń
  87. Gustuję w trochę innych serialach, ale Suits mam zamiar obejrzec, kolega prawnik mnie namawia :)

    OdpowiedzUsuń
  88. a ja uwielbiam Mad Mena i wreszcie obejrzałam wszystko, co wyszło, polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam seriale! :D Polecam od siebie "Six feet under", "Chirurgów", "Gotowe na wszystko", "Californication" i oczywiście "Sex w wielkim mieście!"

    OdpowiedzUsuń
  90. Magde M też lubię, a ostatnio wkręciłam sie w serial "Lekarze" :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Magdę M znam, infantylne, ale bardzo lubię.
    Revenge oglądam na bieżąco, ostatnio oglądałam 12 odcinek 3 sezonu. Dużo bajerów, ale mimo wszystko wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  92. Dzięki za pomysły na seriale. Też gorąco polecam Sherlocka ktory nie jest chyba jeszcze zbyt popularny. Dziwne ze nie wspomniałas o gotowych na wszystko... Świetny serial i szkoda że sie skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  93. Zemsta mnie wciągnęła przez Ciebie:)
    Rzadko oglądam seriale bo większość jakoś mi nie odpowiada z młodości pamiętam Magdę M a teraz oglądam Jak poznałem waszą matkę :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Uwielbiam 'Pogodę na miłość' :D I też żałuję, że jedni z najfajniejszych bohaterów odeszli :(

    'Plotkarę' oglądałam z tych samych powodów co Ty :)

    Polecam jeszcze 'Chirurgów' i 'Pamiętniki Wampirów' :)

    OdpowiedzUsuń
  95. @Olga Cecylia, Przepis na życie kiedyś chciałam zobaczyć, ale każdy odcinek mi się okropnie wieszał na tym playerze tvn :\ Po Castle chętnie sięgnę, może rzeczywiście mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  96. @Antonina Bielska, skoro tak zachwalasz, to coś w tym musi być :) Widzę, że ten serial zdobył sporo nagród, więc coś jest na rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  97. @Azazel, nie oglądałam Gotowych na wszystko, ale jak widać będę musiała to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  98. polecam:
    - Almost Human (lekki, przyjemny i wymiany zdań między głownymi bohaterami rozśmieszają mnie do łez),
    - Ray Donovan (chociaż denerwuje mnie żona i córka Raya),
    - Modern Family (pierwsze odcinki mnie nie zachwyciły, teraz to mój ulubiony serial komediowy zaraz po Friends),
    - Awkward (niby produkcja MTV, a jednak dobra!),
    - Pretty Little Liars (choć dziewczyny czasem swoim głupim zachowaniem denerwują),
    - American Horror Story: Sabat (pierwsza odsłona AHS była okej, druga - Asylum, w ogóle mnie nie porwała, a ta trzecia jest naj dla mnie),
    - Suburgatory (idealne do kolacji czy śniadania, odcinki po 20 min lekkiego serialu).

    oglądam też:
    - Hannibal,
    - Bates Motel,
    - Homeland.
    zrobione bardzo dobrze, tylko jednak scenariusze mnie średnio porywają.

    ~Ayashi

    OdpowiedzUsuń
  99. oj, i zapomniałabym o bdb serialu, który, niestety, został nigdy nie skończony i jest tylko jeden sezon, ale i tak polecam "Flash Forward".
    ~A.

    OdpowiedzUsuń
  100. Mmmm, moje ulubione seriale to: GoT (który jako jedyny obejrzałam do końca i z niecierpliwością czekam na dalsze odcinki), Chirurdzy (utknęłam na początku ostatniego sezonu i nie znalazłam czasu żeby go obejrzeć do końca...), Plotkara (chyba rok temu zawiesiłam przy którymś odcinku i zapomniałam o nim. Ale uwielbiam Bassa <33). Lubię też Kości i CSI. Ostry dyżur też dla rozrywki można obejrzeć.
    Polskich nie oglądam, ale sympatią obdarzałam właśnie Magdę M, Przepis na życie (pomimo 2 aktorów, których nie lubię to scenariusz był fajny), Pierwsza miłość (kiedyś namiętnie oglądałam, a teraz już zupełnie się zagubiłam w fabule... wystarczy jeden odcinek przepuścić, a już nie wiadomo o co chodzi), Prawo Agaty.
    Mój TŻ natomiast nienawidzi seriali, ale podobnie jak ja zapałał "uczuciem" do GoTa oraz obejrzał The Walking Dead (ja osobiście nie oglądałam, ale on przeżywał bardzo każdy odcinek, a on do tych "mientkich" nie należy, więc coś w tym jest :D )


    A tak odchodząc od tematu seriali to kupiłam tę nić dentystyczną polecaną przez Ciebie (akurat w rossmannie była w promocji) i powiem Ci, że faktycznie WOW. Nigdy nie udało mi się do wyczyścić zębów nicią, żeby jej nie porwać lub nie rozdwoić, bo mam bardzo ściśle ustawione zęby, a używanie tej nici jest przyjemnością :) Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  101. zdecydowanie detektyw monk, dr house, jak poznalem wasza matke, gotowe na wszystko i the walking dead! kazdy z innej parafii a kazdy swietny! gwarantuje ci ze chociaz czesc z nich cie wciagnie!

    OdpowiedzUsuń
  102. a jesli o polskie chodzi to twarza w twarz, naznaczony, licencja na wychowanie

    OdpowiedzUsuń
  103. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie propozycje, będę miała teraz ciężki wybór od czego zacząć! :)

    OdpowiedzUsuń
  104. @Idris, bardzo się cieszę, że nić i u Ciebie się sprawdziła! Ja nigdy nie przepadałam za używaniem nici dentystycznej, wiele z nich podrażniało mi dziąsła, ta jest zupełnie inna i dlatego polecam ją na prawo i lewo :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Super ulubieńcy :). Ja dokładam Brzydule i Życie na fali :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Suits są super! Uwielbiam seriale o adwokatach i trudnych sprawach w sądzie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.