środa, 8 stycznia 2014

Jaki był wasz pierwszy kosmetyk do pielęgnacji twarzy? WYNIKI KONKURSU

Pod koniec ubiegłego roku zamieściłam na blogu 10 zasad codziennej pielęgnacji (których staram się trzymać) i ogłosiłam konkurs. W formularzu wpisywaliście nazwę pierwszego kosmetyku do pielęgnacji twarzy kupionego przez was za własne pieniądze. Z ciekawością śledziłam wasze odpowiedzi i zrobiłam na ich podstawie krótkie podsumowanie.

Okazało się, że dwa zdecydowanie najpopularniejsze "pierwsze" kosmetyki to tonik ogórkowy Ziaja i tradycyjny krem Nivea. Inne często wskazywane firmy to Eris (Under 20), Kolastyna (Nastolatki), Clean&Clear i Garnier. Jeśli chodzi o sam typ produktu, w ścisłej czołówce znalazł się tonik (32%), krem (28%) i żel do mycia twarzy (21%). 

Zanim opublikuję listę zwycięzców, zapraszam do zobaczenia grafiki podsumowującej całą akcję Kolastyny.


Osoby, które wygrały w konkursie ogłoszonym na moim blogu:
jutka63@
hrabina.88@
mmmjjj87@
sydkaaa@
annabellebeauty1@
arisanishimu@
karen15@
karolkak1988@
m-olejniczak@
j.julia@

Gratulacje! Do wybranych osób wyślę też maila z informacją o wygranej, ale już teraz możecie przesyłać mi adresy do wysyłki nagród na lusterko.em.blog@gmail.com.

Bardzo dziękuję wszystkim za ciepłe przyjęcie notki z infografiką dotyczącą mojej codziennej pielęgnacji :)

Trzymajcie się ciepło!

Em

19 komentarzy

  1. O ja Cię! Pierwszy raz coś wygrałam:D
    Gębusia cieszy mi się jak szalona;)
    Dziękuję i gratuluję pozostalym! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wygrałam pierwszy raz :D. Ale fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wygrałam:D
    Gratuluję pozostałym!

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe u mnie też balsam do ust zawsze pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się zastosować bardziej do wymienionych wyżej rad, aczkolwiek już teraz całkiem nieźle dbam o skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz Cię widzę na żywo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! ;O Moja pierwsza wygrana! Gratuluję pozostałym <3

    OdpowiedzUsuń
  8. @Karo, no nie do końca na żywo, ale rzeczywiście pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę Cię na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczaki! Wyglądasz dokładnie tak, jak sobie Ciebie wyobrażałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. @właścicielka, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @dagna, poważnie? Do tej pory zwykle słyszałam coś zupełnie przeciwnego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero czytając tego posta po raz drugi zwróciłam uwagę na zdjęcie. Bardzo ładnie wyglądasz, choć nie tak, jak sobie wyobrażałam (tylko nie pytaj jak, bo teraz już nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. @jubileeline, dziękuję :) Większość osób wyobraża mnie sobie całkowicie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poważnie. Bo wiesz, ja mam tendencję, do zapamiętywania niepotrzebnych rzeczy i wiedziałam, że używasz HM 51, jak ja, masz ciemną pigmentację ust, jak ja, długie, ciemne włosy, jak ja, a oczy były często na blogu, więc pomyślałam, że musisz być trochę podobna do mnie, tylko z ciemnymi oczami. I ładniejszym nosem :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.