środa, 1 stycznia 2014

Gwiazdkowe prezenty 2013

Nowy Rok postanowiłam rozpocząć od pochwalenia się tym, co znalazłam niedawno pod choinką. Jak wspominałam wcześniej, Święta spędziłam na spokojnie, bez spiny, w bardzo kameralnym gronie. A prezenty jak to prezenty, ucieszyły mnie niezmiernie, więc czemu by o nich nie napisać? :)

Na początek małe oszustwo, bo zestaw syropów do kaw i drinków włożyłam pod choinkę sama - znalazłam je w Almie i wiedząc, że nikomu nie będzie się chciało po nie ponownie jechać, po prostu zrobiłam prezent dla siebie. Wciąż się jednak liczy, prawda? :) Już z nimi eksperymentuję i powiem wam, że to ogromna frajda mieć taki wybór!

Kolejnym słodkim akcentem był zestaw Chocolissimo z czekoladą na patyczkach, którą rozpuszcza się w gorącym mleku. Mnie najbardziej urzekł kubek, niczego podobnego jeszcze nie mam w swojej kubkowej kolekcji.

Jako herbaciana maniaczka zawsze ucieszę się z kolejnej dobrej herbaty do wypróbowania, a tu dostałam aż sześć! Każda ma zupełnie inny smak, ale wszystkie są pyszne i już mam ochotę na więcej.

Oczywiście musiało się tu znaleźć kilka akcentów kosmetycznych. Jeszcze przed Gwiazdką dotarły do mnie upominki od Eris (balsam do ciała) i essence (rozświetlacz), a pod choinką znalazłam korektor Bell BB, który bardzo chciałam wypróbować od kiedy zobaczyłam ten filmik Digital Girl.

Kule do kąpieli są czymś, co uwielbiam dostawać, ale czego nigdy sama sobie nie kupuję. W zestawie było ich cztery, ale jedną zużyłam już w samą Wigilię i jestem pozytywnie zaskoczona, bo kiedy wyszłam z wanny, moja skóra nie była ani trochę wysuszona.

Na koniec zostawiłam moje dwa ulubione prezenty. Pierwszy z nich to duży, mięciutki koc w śnieżynki, z którym teraz nie rozstaję się wieczorami. Drugi to coś wyjątkowo specjalnego - wełniana osłonka na kubek zrobiona specjalnie dla mnie przez moją Babcię. Zimowy komplet idealny :)

Mam nadzieję, że wy również spędziliście spokojne Święta i macie mnóstwo sił, żeby zmierzyć się z kolejnym rokiem. Dla mnie 2013 był przełomowy i choć to właśnie te nieparzyste lata mijają mi jakoś przyjemniej, staram się nie być przesądna i wierzę, że 2014 również przyniesie wiele dobrego.

Trzymajcie się ciepło!

Em

75 komentarzy

  1. Nad syropami sama się ostatnio zastanawiałam :)
    A te czekolady do rozpuszczania są fenomenalne! Chyba muszę się przynajmniej w jedną sztukę zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @luthienn, te czekolady są bardzo bogate, nie jest to na pewno jakieś tam kakao, które normalnie się robi :) Warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty, wełniana osłonka na kubek wręcz genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. osłonka :D
    chyba kocham Twoją babcię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię kawy, ale ten kokosowy syrop jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez babcię... Jak ja Ci zazdroszczę babci. Moja umarła kiedy miałam 9 lat i jest jednym z najdroższych wspomnień mojego dzieciństwa. Niestety, u nas w rodzinie nie żyjemy długo. Szczególnie kobiety.

    Heh... Taki mam sentymentalny nastrój.

    Ale życzenia wspaniałego roku też mam. Wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam zestaw syropow:))) a ubranko na kubek boskie! Chyba poprosze Mame o takie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Osłonka na kubek jest genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten zestaw do kawy ile dałaś za niego ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek na kubek prześliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna ta osłonka na kubek :) ale masz zdolną babcię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu przymierzam się do zamówienia czegoś z Chocolissimo, może w końcu w tym roku wezmę się do tego. Herbaty również fajne, a osłonkę na kubek sama bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje kubki też mają takie osłonki, sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Sabbath, u mnie jest z kolei na odwrót - kobiety żyją bardzo długo. Moja Babcia ma już 90 lat i nawet nie chcę myśleć, co będzie, kiedy jej zabraknie. Jestem pewna, że wspomnienia, o których piszesz, zachowasz na zawsze. Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. @saharu, pięć syropów kosztowało ok. 12 zł, ja kupiłam dwa zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Syropy do kawy ciekawy zestaw i kuleczek w ubranku genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dwa te syropy (kokos i blue curacao) -świetne są :))

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne prezenty, mam ochotę na te herbatki i syropy do kawy:) chyba zrobię sobie sama prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te syropy do drinków, pyszooootkaaa <3 !!
    Czekam na kilka słów o korektorze od Bell :) A osłonka na kubek jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnie zdjęcie czyli kocyk i ta osłonka na kubek bądź filiżankę, jest chyba najlepsze, też bym chciała taką osłonkę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także uwielbiam herbaty :) Świetne smaki do przetestowania! No i te syropy smakowe, sama posiadam piernikowy w dużej butelce i jestem w nim zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. same udane prezenty widzę:) cieszę się, że miałaś udane święta:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne prezenty :) Ja również uwielbiam herbaty i kubeczki :) A ten pierwszy zestaw do drinków, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz zdolną babcię :)
    Ile zapłaciłaś za ten zestaw syropów?

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, skusiłabym się na ten zestaw syropów. Zwłaszcza wersję kokosową <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Syropki do kawy ♥ i w ogóle fajne prezenty :)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, jaka cudna ta osłonka! Szkoda, że nie da się takiej kupić... Cóż, dostałaś wyjątkowy i osobisty prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama pokusiłabym się na te syropy:) I słodkie ubranko dla kubka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy :) Soki oraz zestaw z CHOCOLISSIMO są na prawdę kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z dokładnie takich syropów w Moaburger robią shake'i. Uwielbiam je! Zwłaszcza figowy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba namówię mamę na zrobienie takiej osłonki! Jest śliczna i praktyczna! Babcia miała super pomysł.
    Mam super kubek 0,5 l, ale niestety herbata szybko w nim stygnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałoby się mieć tak kochaną babcię, zazdroszczę! To ogromny skarb :-)) aż się cieplej na sercu robi jak dostaje się coś własnoręcznie wykonanego :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne prezenty :)
    Ja robiłam takie osłonki/ogrzewacze na kubki w zeszłym roku na prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ubranko na kubek świetne! chyba uśmiechnę się do mojej babci :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te kubeczki w sweterkach mi się strasznie podobają, już je kilka razy widziałam, może w następną zimę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. @zoila, w zestawie jest 5 szt. (ja kupiłam dwa) i kosztuje ok. 12 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  37. @Olga Cecylia, nawet nie wiedziałam, ja w Moa skupiam się na najlepszych burgerach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @*Natalia*, to prawda, takie prezenty zawsze najwięcej znaczą, choćby to były drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  39. @Greatdee Blog, wow, ja nawet nie wiedziałabym, jak coś takiego zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne prezenty ;)
    ja ostatnio kupiłam syrop do kawy orzechowy w lidlu, jest przepyszny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie syropy też by mi się przydały, uwielbiam wszelkie drinki a nie mam aż takiego wyboru z czym je robić ;p
    Poza tym też jestem herbaciarą :D

    OdpowiedzUsuń
  42. prezenty piękne :) a kubek mnie wzruszył! Babcie są takie kochane :) szkoda, że moja babunia odeszła..

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne upominki. Najbardziej oczywiście podobają mi się te kawowo-herbaciane :) Też jestem ogromną fanką tych napojów i gadżetów z nimi związanych.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kubeczek wpada w oko od razu :)
    Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie prezenty świetne i bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. @Mademoiselle J., też mam dwa syropy z Lidla - orzechowy i karmelowy. Oba są pyszne, ale szkoda, że nie było większego wyboru smaków.

    OdpowiedzUsuń
  47. @m_and_z, bardzo mi przykro. Babcie powinny żyć wiecznie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  48. Kule do kąpieli muszą być genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. @Agnieszka Wójtowicz, dziś wypróbuję kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  50. o tak babcie powinny żyć wiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Najpierw oczarowały mnie syropy, ale jak zobaczyłam ocieplacz na kubas to aż mi się buzia uśmiechnęła i ciepło na serduchu zrobiło :) Takie prezenty cieszą najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  52. @Tęczowa Banieczka, zdecydowanie, ten prezent jest po prostu wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jejku jak ja bym znalazła takie rzeczy pod choinką, to chyba szalałabym z radości;]

    OdpowiedzUsuń
  54. wszystko takie cudne ale osłonka na kubeczek i kocyk mnie urzekły ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Osłonka na kubek boska! A syropy do kawy są super ja mam kilka z nich i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystko fajne, ale osłonka na kubek najcudniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Oficjalnie jestem zakochana w sweterku na kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Syrop do kawy to bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Te dodatki do kaw są super. Waniliowa smakuje rewelacyjnie. Zakochałam się w nich. Ps. są do kupienia w Auchanie i widziałam je też w którejś Żabce :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. też mam te syropy, ale mniejszy wybór niestety:p muszę coś z nimi wykombinować

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładnie kryje ten korektor, ale jest go malutko-wystarczył mi na nie całe 3 tygodnie codziennego użytku wyłącznie pod okolice oczu... Byłam w szoku, bo jednak starałam się go nakładać oszczędnie a tu proszę... Producent chyba specjalnie nie podał informacji dotyczącej gramatury (porównując z innym korektorem wygląda na to, że we wnętrzu jest zaledwie 1,5ml!!!). Może i fajny, ale za taką cenę mogę kupić lepszy korektor z większą pojemnością.

    OdpowiedzUsuń
  62. @Anonimowy, aż poszłam poszukać i rzeczywiście nigdzie - ani na opakowaniu, ani na kartoniku - nie ma podanej ilości korektora znajdującego się w środku. Bardzo dziwne, producenci chyba mają obowiązek podawać takie dane?

    OdpowiedzUsuń
  63. http://de.paperblog.com/preview-update-essence-neuheiten-fruhling-sommer-2014-720166/

    OdpowiedzUsuń
  64. @Anonimowy, dziękuję za link. Widziałam już te nowości, ale w tym roku trochę inaczej będę publikować zapowiedzi - niekoniecznie od razu.

    OdpowiedzUsuń
  65. fantastyczne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Osłonka na kubek mega urocza! *_*

    OdpowiedzUsuń
  67. Te syropy mnie zainteresowały :) Będę musiała jakiś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  68. JA też chcę takie prezenty! Mikołaj miał pomysł ;>

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne prezenty :-) ja nie mogę nigdzie znaleźć tego korektora z Bell

    OdpowiedzUsuń
  70. @yzma87, ja go widziałam tylko w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  71. Masz rację. Na zawsze.
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.