czwartek, 1 sierpnia 2013

(zapowiedź) CATRICE Eve In Bloom, essence be loud!, essence oktoberfest LE

Nie ma co się rozdrabniać, dlatego też zapraszam was na zbiorczą zapowiedź przyszłych edycji limitowanych CATRICE i essence. 

CATRICE Eve In Bloom
cienie do powiek | kredki do oczu | róże w kremie | sypki puder rozświetlający |
naklejki na paznokcie | lakiery do paznokci


essence be loud!
cienie do powiek | szminki do ust w kredkach | lakiery do paznokci |
sonda do paznokci | brokatowy top do paznokci | róże do policzków |
kredka jumbo do oczu | kosmetyczka


essence oktoberfest
cienie do powiek i błyszczyk do ust | róż do policzków | lakiery do paznokci |
balsam do ust | naklejki na paznokcie | papierowe sztuczne rzęsy |
bransoletki | portmonetka

Jestem na TAK!
CATRICE Eve In Bloom: róże i rozświetlacz
essence be loud!: szminki, top, róże, kredka jumbo
essence oktoberfest: róż

Jestem na NIE...
Catrice Eve In Bloom: jak zwykle nie interesują mnie lakiery tej marki
essence be loud!: tu tak naprawdę nie podoba mi się tylko kosmetyczka
essence oktoberfest: lakiery i cała reszta zapychaczy - naklejek, rzęs, bransoletek, portmonetek, które są po prostu brzydkie

Informuję też, że wraz z nadejściem sierpnia do wpisu o jesiennych nowościach essence wróciły zdjęcia :)

Em

42 komentarze

  1. Top z be loud i róż z octoberfest mogą być super! Ciekawe czy któraś z limitek będzie u nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z catrice ten fioletowy róż wygląda fajnie i...to tyle. Niektóre inne rzeczy niby niezłe, ale nie na tyle, żeby wydać na nie pieniądze (a to nie są duże pieniądze, czyli serio nic mnie nie kusi...)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nowości, Catrice mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjrzę się co najwyżej różom i lakierom, reszta jakoś mnie nie kręci...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, chyba tylko lakiery Catrice wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się tłoczenie tego różu Oktoberfest :). Jednak te limitki nie są najciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to nic mnie nie zachwyciło...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym z każdej kolekcji coś wybrała, te gadżety niektóre faktycznie zbędne i brzydkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mi nie wpadło w oko, to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nic mnie szczególnie nie zainteresowało...

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście nic mi na razie nie wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Róże Be Loud wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem na 90% pewna, że limitka Oktoberfest nie trafi do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się za każdym razie wszystko takie same wydaje :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pierwszej Catrice pewnie kupię ten sypki puder rozświetlający dla mamy, dla siebie widzę z Essence kredki do ust, top i może róż, a z tej drugiej oktoberfest też róż mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Róże ze wszystkich limitek wzięłabym od zaraz. Chyba zostałam różomaniaczką.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Essence kredki do ust zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Anonimowy, też mi się tak wydaje, ale może ktoś będący w Niemczech akurat na nią trafi :) Wrzucam tak czy inaczej przynajmniej jako ciekawostkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dużo uroczych nowości ! Śliczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi z Be Loud w oko wpadły tylko kredki do ust, ale tak to mam bardzo podobne typy co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie :)
    Mam nadzieję że coś się i u mnie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie edycje Essence są "takie se", nic mnie szczególnie nie zainteresowało - może na żywo? Nie widzę wśród nich niczego na siebie, i kolory i dodatki nie są "moje". Z Catrice lepiej, chociaż najbardziej podobają mi się lakiery, a tych nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie się zapowiadają :) Dawno nie upolowałam niczego z limitek, może teraz się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo, szminki w kredkach, może wreszcie taką dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakiery Catrice ^^ Rozświetlacz też świetny, no i róże, ale ich mam już za wiele - do końca świata ich nie zużyję :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe czy dotrą one do Natury. Zapowiadają się całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tylko z Catrice cokolwiek wpadło mi w oko...

    OdpowiedzUsuń
  28. @Avenindra Rosjaneczka, oj tam, róże nie są po to, żeby je zużywać, tylko używać! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @shellmua, Naturze ostatnio kiepsko idzie ze sprowadzaniem limitek, więc chyba bym na to nie liczyła.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe limitki, parę rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jakoś nic mnie z tych limitek nie zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
  32. widzę szminki w kredce, ciekawe, trzeba będzie sprawdzić na żywo:]

    OdpowiedzUsuń
  33. Essence be loud! wygląda całkiem nieźle! Cała jest bardzo mniamniuśna (oprócz paskudnej kosmetyczki=.=)
    Oktoberfest to taka bardzo niemiecka limitowanka i podejrzewam, że w Polsce jej nie uświadczymy. A szkoda, te paletki i róż wyglądają zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  34. A mnie w sumie najbardziej spodobały się kwiatowe naklejki na paznokcie od Catrice, reszta ładna, ale nic mnie szczególnie nie pociąga. Dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  35. BTW, na germańskiej stronie essence pojawiły się już jesienne nowości, myślę, że możesz przywrócić fotki do swojej notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. @Grumpy, przywróciłam i nawet napisałam o tym na końcu powyższego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak się podjarałam tymi limitkami, że nawet nie zauważyłam. Ślepota okazjonalna :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Niech te nowości pojawiają się w Naturach jak najszybciej, bo chcę już zgarnąć te jumbo kredki :3
    Wszystkie! (oprócz fioletowej...)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hmm... nic mnie nie porwało, może coś się odmieni jak będę miała okazję je zobaczyć na żywo. Podoba mi się jedynie lakier z drobinkami Essence Be Loud.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam lakier z Catrice, bardzo jestem z niego zadowolona :) Zaraz biegnę po nowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  41. a mnie jakoś nic w oko nie wpadło, pewnie zmieni się to, gdy zobaczę cuda na sklepowych półkach :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.