sobota, 3 sierpnia 2013

Wycofywane produktu essence jesień 2013

Jak co roku, essence wprowadzi wkrótce sporo nowości, dla których trzeba zrobić miejsce w szafach wycofując trochę starszych produktów.

szafa podstawowa
mono eyeshadow 55, 62, 64, 66, 69 | gel eyeliner 05 | kajal pencil 20 | 2in1 kajal pencil 10 |
gel eyeliner brush | i love rock gloss eye pencil | lash mania mascara | 2in1 volume mascara |
get BIG! lashes volume & curl mascara | lipstick 61 | glossy lipbalm 03, 05, 10, 11, 12, 13 |
XXXL shine lipgloss 18, 20 | stay with me long lasting lipgloss 01, 08 | mini lipgloss set 03, 04 |
make-up to match 10, 20
clear & matt make-up 01, 02, 03 | 2in1 make-up & powder wet & dry 10, 20, 30 | souffle touch blush 20, 30 |
colour & go nail polish 110, 116, 117, 118, 125, 126, 134, 139, 143, 151 |
nude glam nail polish 02, 03, 04, 05, 07, 08

szafa dodatkowa
colour arts pigments 07, 09, 17, 21, 23 | nail art cracking top coat 08 | nail art special effect topper 01, 12, 13 |
nail art glowing in the dark topper | nail art magnetics nail polish 06 | nail art peel off base coat |
nail art freestyle & tip painter 10 | colour and change magic effect nail polish 01, 02, 03, 04 |
nail art stickers 01 | nail art stampy designs 02 | nail art create your own ring |
studio nails extra moisturizing nail balm | studio nails nail & hand care gloves |
colour and change magic effect designer | studio nails better than gel nails nail file

studio nails allround talent | studio nails better than gel nails base sealer 01, 02 |
studio nails better than gel nails top sealer | studio nails better than gel nails 3in1 remover |
studio nails nail fashion sticker gel style 01, 02, 03, 04 |
studio nails better than gel nails professionel french nail tips 01, 02, 101, 102 |
studio nails better than gel nails professionel french tip glue | sweet cherry file |
sun club all over shimmer 01, 02
Wpisy na temat poszczególnych produktów są podlinkowane pod ich nazwami. Czego będzie wam najbardziej szkoda? Mnie nie podoba się decyzja o wycofaniu szarego eyelinera w żelu, kredki kajal scream green, holograficznego toppera i lakierów zmieniających kolor.

Em

54 komentarze

  1. Za niczym nie będę płakać ;D. Ostatnio Essence mnie nie rusza, obraziłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. @zoila, mnie limitki mniej ruszają, ale nowości jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem czemu wycofują eyeliner w żelu i błyszczyki Stay with me, wiele osób lubi te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trwa wyprzedaż totalna Essence, kilka dni temu złapałam ten szary eyeliner.
    Zaklejony porządnie papierkiem z kodem kreskowym, oglądałam z każdej strony- grajcie, surmy anielskie! nietykany!!!
    Zgarnęłam i przeszczęśliwa wróciłam do domu obadać naocznie produkt. Entuzjazm trwał do momentu gdy włożyłam pędzelek do środka i natrafiłam na twardą skorupę, którą wydobyć ze środka dałam radę tylko nożem.
    Nosz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy cień wydaje się sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie... top sealer wycofuja T_T a taki swietny byl... i pedzelek do eyelinera BUUU T_T

    OdpowiedzUsuń
  7. @M., na pocieszenie dodam, że zostaje czarny eyeliner i cztery pozostałe odcienie błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dwa ostatnie pigmenty, jeśli poznaje to te nowo wprowadzone: Jungle Fever i My Little Dragon. Wielka szkoda, bo oba mają jak dla mnie obłędny kolor. Nie rozumiem wycofania bazy peel off, dla mnie się bardzo sprawdza. Bez innych produktów mogę żyć, ale szkoda, że zamiast tamtych nie wprowadzą czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. @Grumpy, reklamuj koniecznie!!! Niestety łatwo się tak naciąć w przypadku eyelinera w żelu, który pewnie długo leżał przy lampach.

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie - moja kredka I love Rock ;/;/ trza iść po zapasy ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. @Peach, nie przepadam za tymi pojedynczymi cieniami, więc nawet nigdy nie zwróciłam uwagi na ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
  12. @Natalia Szcześniak, wycofywany jest top fast dry, bardziej popularny high gloss zostaje - podobno.

    OdpowiedzUsuń
  13. @Anonimowy, niestety tak, to właśnie te pigmenty. Ja się z bazą peel off nie polubiłam, więc nie będzie mi jej brakować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko nie baza pell off :( w jedynej szafie w moim mieście jej dzisiaj nie było. I co ja zrobię z brokatowymi lakierami? :(

    OdpowiedzUsuń
  15. @Natii i Jacqueline, odezwij się do mnie na maila, to wyślę Ci moją prawie nieużywaną bazę peel off :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi tych lakierów zmieniających kolor strasznie szkoda;/

    OdpowiedzUsuń
  17. @Marysia P., ten jeden, który mam jest rzeczywiście fajny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak dawno nie odwiedzałam Natury, że połowy rzeczy nie znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię ten pędzelek do eyelinera w żelu, jest świetny także do brwi. Świetnie spisywał się też u mnie podkład "beztłuszczowy" i róż w musie, choć od dłuższego czasu kupowałam różne inne produkty i nie wracałam do nich...

    Nie zdążyłam też wypróbować tych pomadek w kremie, a szkoda, bo teraz nie mam jak zrobić zapasów :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się pierwszy i trzeci cień,choc nie używam produktów z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. na pewno za bazą peel off nie będę płakać - strasznie osłabiła mi pzanokcie po jednym użyciu :/

    OdpowiedzUsuń
  22. O nie muszę zrobić sobie zapas swojego ukochanego truskawkowego błyszczyka

    OdpowiedzUsuń
  23. Na szczęście nic co ja używam i lubię.

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  24. @Ly-anna, pomadki w kremie nie są przecież wycofywane! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Justyna K, a widziałaś nowe smakowe błyszczyki, które wchodzą na ich miejsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam okazji wypróbować tych żelowych naklejek na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Za czarnym topem, wersją podstawową (zastąpioną nie wiem kiedy wersją szybko wysychającą i wysokim połyskiem) już płaczę, a będę jak widać płakać dalej ;/ to mój idealny, powtarzam idealny top na świecie. Nawet SV nie było tak dobre!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda jeszcze top sealer'a, bo jest wg mnie cudowny, porównywalny z SV...

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też bardziej jestem ciekawa nowości nic nie żałuję,bo rzadko coś kupuję z Essence

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie będę płakała za żadnym wycofywanym kosmetykiem.
    Pozostaje czekać na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie nad lakierami nude glam.
    Chyba się zaopatrzę na "zaś"

    OdpowiedzUsuń
  32. Raczej za niczym nie będę tęsknić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. coooooooooo, wycofują mój ulubiony tusz Get Big Lashes :(
    będę musiała zrobić zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że fajny blog staje się jednym wielkim katalogiem essence :(.

    OdpowiedzUsuń
  35. @Lina, właściwie to nie masz czego żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. @dzolls, poważnie? Chyba będę musiała sama wypróbować ten top, choć moim ulubieńcem jest wciąż Sally Hansen Insta-Dri.

    OdpowiedzUsuń
  37. @Anonimowy 00:40, jak wyżej, na pewno poszukam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  38. @Anonimowy 11:32, rozbawił mnie Twój komentarz, bo mój blog zaczynał od prawie samych notek na temat essence! Nawet nazwa miała być odpowiednia - essencemania, ale ostatecznie zdecydowałam się na inną :) Dla mnie to zrozumiałe, że najwięcej piszę o firmie, którą lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Em, nie wiem, czy znajdziesz. Jeśli tak, to nie bierz wersji fast dry ani high gloss, bo one są kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
  40. @dzolls, to ja już nie wiem, jest jakaś trzecia?

    OdpowiedzUsuń
  41. Aaaa, faktycznie :D Nie wiedzieć czemu wzięłam ta błyszczyki Stay with me za pomadki! No to bomba, jeszcze nie wszystko stracone :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba się wybiorę po bazę peel off :) I szkoda topperów, szczególnie holo :(

    OdpowiedzUsuń
  43. @Rainbow Soap Bubble, znikającego holo produktu zawsze szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Zawsze wycofują żelowe linery :/

    OdpowiedzUsuń
  45. Uff.... mój ukochany zmywacz zostaje;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z obawy, że wycofają też błyszczyk stay with me w kolorze 02 my favorite milkshake stwierdziłam że przeboleję te 9 zł i go w końcu kupię. Zawitałam do kilku sklepów, wszędzie były pustki - aż w końcu znalazłam go w Super Pharmie i przy kasie okazało się, że kosztuje 4 złote! Dziewczyny, korzystajcie, jeśli macie okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Tylko nie mój tusz :(((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  48. @eM.Mary, o, co za informacja! Ciekawe, czy zrobili to specjalnie, czy przypadkiem przecenili całą serię, a nie tylko wycofywane odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem rozczarowana, że wycofują większość produktów z serii "Better than gel nails", bo była to bardzo dobra seria (szczególnie top sealer), dzięki której można było wyczarować szybko eleganckie paznokcie.
    Cieszę się jednak na zapowiadaną "Gel nails at home" ;).

    OdpowiedzUsuń
  50. szkoda,że nie mozna nigdzie znależć kolorówki od naszej rodzimej Marizy, widziałam ich najnowszy katalog z kosmetykami na 2013 rok i byłam zachwycona.Założę się,że ich kosmetki nie byłyby gorsze od essence, ktora jest niemiecką firmą. Szkoda....

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.