czwartek, 15 sierpnia 2013

(zapowiedź) CATRICE Thrilling Me Softly LE i świąteczne zestawy essence

Na początku chciałam wam bardzo podziękować za wzięcie udziału w ankiecie, która wisiała na blogu przez ostatni tydzień. Pytałam w niej, co myślicie o częstym pojawianiu się na blogu marek cosnova, czyli essence i CATRICE. Odpowiedzi udzieliło prawie trzysta osób, a oto wyniki:

49% czytelników kojarzy mój blog z tymi markami i tu szuka informacji na ich temat,
32% czytelników trafiło tu po raz pierwszy właśnie szukając informacji na ich temat,
10% czytelników te marki nie interesują, ale nie przeszkadza im ilość wpisów na ich temat,
7% czytelników te marki nie interesują i przeszkadza im ilość wpisów na ich temat.

Tak więc wpisy wciąż będą się tu pojawiać z niezmienioną częstotliwością :) Mam nadzieję, że te 7% osób mimo wszystko będzie do mnie zaglądać przy okazji innych tematów (których jest tu równie dużo!). 

Dzisiejsze, najnowsze zapowiedzi to głównie nowa edycja limitowana CATRICE i dwa świąteczne zestawy essence, które i tak pewnie nie pojawią się w Polsce, ale postanowiłam je pokazać przy okazji.


CATRICE Thrilling Me Softly
Absolute Eye Colour Trio C01 Soft Thrill, C02 Gentle Thrill |
Wet Shine Stain Lip Lacquer C01 Innocent, C02 Thrilling, C03 Fatal |
Cat Eyes Eyeliner Pen C01 Deep Black | Better Than False Lashes Mascara C01 Ultra Black |
Smooth Blush Stick C01 Feverish, C02 Daredevil |
Lace Patch Eyeliners C01 Deep Black |
Ultimate Nail Lacquer C01 Discreet, C02 Suspect, C03 Occult, C04 Allure, C05 Daredevil


essence effect nails set & fragrance mini set
effect nails set: multi effect brush, protecting base coat,
effect nails pearls gold rush, flitter party, silver stardust, holiday bling bling |
fragrance mini set: 5x 7 ml like a day in a candy shop, like a first day in spring,
like a million miles away, like a day in paradise, like the party of my life

Kiedy to czytacie, właśnie jadę nad morze (albo już jestem na miejscu)! Ten weekend spędzę na blogowych koloniach w Gdańsku i cieszy mnie to tym bardziej, że przynajmniej do października będzie to mój jedyny prawdziwie wakacyjny wyjazd. 


Mam nadzieję, że wasz długi weekend również będzie udany!

Em

25 komentarzy

  1. Coś wyjątkowo nieciekawa ta limitka Catrice :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuda. Okropna limitka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem limitka nieciekawa, ale z wielką chęcią przygarnęłabym ten zestaw miniaturek perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie- czemu ja nic nie wiedziałam o takich koloniach! też bym chciała! eh zawsze mnie najciekawsze ewenty omijają :D
    A kolekcje... mało interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie wpadło mi w oko.

    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buraczkowy lakier catrice mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Limitka Catrice w ogóle mnie nie kusi. Marzę o Catrice i Essence, które otwierają oficjalne sklepy online z tanią wysyłką:D

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się pierwszy zestaw od essence:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blogowe kolonie? Ale fajne! :D Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic mnie nie zainteresowało, ewentualnie fioletowy lakier nie jest najgorszy.
    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Limitka jest śliczna, ale potwornie wtórna. Więc i tym razem za zakupy podziękujemy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi zestaw z Essence świetny! Mam nadzieję, że jednak pojawią się w PL :P

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mnie zaciekawił róż:) Teraz czekam tez na róż w płynie od Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestawy Essence takie sobie, limitka Catrice też nie porywa, jedynie róże mogą być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  15. A! Zapomniałam... Baw się dobrze Em! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nudna limitkaaaaa.
    I udanego weekendu! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanego wyjazdu! :) Mam nadzieję, że zamieścisz jakąś fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, musisz koniecznie zdać relację z tych blogowych kolonii! Ciekawa jestem na czym to polega. Podczytuje Twojego bloga od jakiegoś czasu :) Sama dzisiaj skrobnęłam pierwszą notkę xD
    Dzięki za inspirację z prezentem dla TŻ (kubek jest non stop w użytku ;DD)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie tam róż w sztyfcie zaciekawił, ale w sumie to i tak nie będę miała okazji na niego zapolować ;) Na szczęście mam już inny produkt (wyjątkowo nie Essence :O) na oku, więc mała strata :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Róż w sztyfcie i paletki cieni z Catrice dla mnie wyglądają ciekawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo wszystkim dziękuję za życzenia, na koloniach było super! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. @Koko Beszamel, bardzo się cieszę, że podsunęłam Ci pomysł na prezent! O blogowych koloniach będzie osobny wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.