środa, 13 listopada 2013

Czy szminka za kilka złotych może być tak dobra? Wibo Eliksir

Czemu drogie produkty są drogie? Płacimy za markę, reklamę, dobrą pozycję na sklepowej półce, ładne opakowanie i oczywiście czasem też za lepszą jakość. Nie ma w tym nic złego, jednak największą satysfakcję chyba zawsze sprawia znalezienie świetnego produktu wśród tych najtańszych. 

Nieprzypadkowo zwracam waszą uwagę na szminki Wibo Eliksir właśnie teraz. Wszystko wskazuje na to, że jeszcze w listopadzie kolejny raz będziemy mogli cieszyć się w Rossmannie promocją -40% na makijaż, więc będzie to idealny moment, żeby wypróbować ten kosmetyk. O szczegółach akcji będę was jeszcze informować - wiem, że rok temu wiele osób dowiedziało się o niej właśnie z mojego bloga, co mnie oczywiście niezmiernie cieszy :)

Pomadka Wibo Eliksir jest dostępna w 9 odcieniach. W cenie regularnej kosztuje ok. 9 zł, a w zbliżającej się promocji - ok. 5 zł.



Wibo Eliksir 06 | 08 | 09


Z dziewięciu dostępnych odcieni mam w swojej kolekcji trzy - 06 (jasny, chłodny róż), 08 (czerwień) i 09 (fiolet). Lubię je wszystkie, jednak moim hitem jest ten najjaśniejszy, który idealnie do mnie pasuje. Na dwa pozostałe muszę mieć nastrój, ale zwłaszcza fiolet świetnie spisuje się przy jesienno-zimowych makijażach.

Wibo Eliksir 06
Wibo Eliksir 08
Wibo Eliksir 09

Opakowanie jest okropne, tego nie da się ukryć. Biorąc jednak pod uwagę cenę i jakość, jakoś udaje się je ignorować (choć producent naprawdę mógłby przemyśleć jego zmianę). Szminki są półtransparentne, ale zwłaszcza te ciemniejsze kolory łatwo stopniować i uzyskać naprawdę wyrazisty efekt. Mają miękką konsystencję masełka, dzięki czemu nie wysuszają ust i nadają im delikatny blask. Trwałość jest taka sobie, jak to w przypadku wszystkich szminek tego typu.

Według mnie jest to jeden z lepszych produktów dostępnych w drogerii i na pewno najlepszy od Wibo. Polecam wypróbować, jak widać szminka za kilka złotych jednak może być dobra :)

Jeśli chcecie być na bieżąco, pamiętajcie o śledzeniu mojego blogowego profilu na facebooku.

Em

85 komentarzy

  1. Maaam, mam i również polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są nie powiem, że nie
    jednak moje się 'rozpuściły' ;/;/;/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nadal nie mam tych pomadek :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, a moja tak się topiła i łamała, że musiałam ją przetopić do słoiczka, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. @Mika, z moimi nic się nie stało, ale unikałam noszenia ich w torebce czy w kieszeni podczas największych upałów.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Taml, no to wkrótce będzie idealna okazja, żeby jakąś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te eliksiry, są naprawdę fajne jakościowo w porównaniu do ceny. Przy ostatniej promocji miałam ochotę zrobić ich zapas, ale bardzo szybko zniknęły ze sklepowych półek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam numer 08 i nie znoszę - za kolor, za opakowanie, za jakość... Dla mnie to nie jest czerwień, tylko najzwyklejszy w świecie róż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę szminkę w odcieniu 05 i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 05 i 06 lubię i używam często :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jestem z nich wyjątkowo niezadowolona, szybko pękła i się praktycznie stopiła :/

    OdpowiedzUsuń
  12. podczas trwania promocji będzie mozna zaszaleć i wypróbować co nieco , do tych szminek nie jestem przekonana, kilka razy miałam w ręku i nie podobają mi się zbytnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie mam, bo w pobliskim Rossmanie stoisko z tymi pomadkami wygląda tak obleśnie, że nic nie da się tam kupić wszystkie pomadki wyotwierane i wypaprane, testery bez nazw więc nie wiadomo który kolor do której pomadki. Gdyby nie to już dawno miałabym którąś z tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię je, ale nie są to moje ulubione szminki :) kolorek 09 u mnie wychodzi o wiele, wiele ciemniej!

    OdpowiedzUsuń
  15. @zoila, róż? RÓŻ?! Na pewno mówimy o tym samym odcieniu? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. @Rosssa87, jeśli zniechęca Cię brzydkie opakowanie, to warto je zignorować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @rose vanilla, u mnie też wszystkie testery wyglądają obrzydliwie, niestety mocne światło tak na nie działa :\

    OdpowiedzUsuń
  18. @Em - no :D. W porównaniu z np. szminką z Celii to jest różowy :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. @Marta - urodaiwlosy.pl, ten fiolet można stopniować, jeśli nałożę więcej warstw, to może być bardzo ciemny. No i aparat trochę zjadł kolory jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  20. @zoila, nie mam jej przy sobie, ale jak wrócę do domu, to będę musiała zrobić porównanie ze wszystkimi czerwieniami, jakie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zuzylam juz chyba 3 w kolorze 08 - uwielbiam :) niestety to jedyny kolor, ktory mi pasuje :) ostatnia zapodzialam gdzies na wakacjach, wiec -40% to swietna okazja, by ja kupic ponownie. Ostatnio skusilam sie na szminke Lancome za 100 zł, ktora nie dosc, ze wysusza usta to jeszcze sie zlamala ;) z tanich szminek uwielbiam tez Hydra Extreme z Maybelline (12-13 zł)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam z przyjemnością! Zaintrygował mnie kolor 09!

    OdpowiedzUsuń
  23. mam jedną, od kogoś dostałam, ale jeszcze nie użyłam... muszę spróbować tym bardziej że mam nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam 05 i 06. Muszę zaopatrzyć się w jeszcze conajmniej jeden odcień,a najlepiej dwa. Tylko nie wiem które. :D
    Muszę pójść na zwiady :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam numer 04 i bardzo go lubię, swego czasu gościł na moich ustach codziennie. Ale faktycznie te opakowania mogliby zmienić :/ trzeba uważać,żeby nakrętkę wsadzić w dobrą stronę bo inaczej się połamie i można się pożegnać z noszeniem jej w torebce :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też już słyszałam że w listopadzie będzie -40% w rossmanie, więc liczę na to, że to nie tylko plotki. Mam tyle rzeczy do kupienia;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam 2 odcienie i lubię, chociaż opakowania są brzydaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. @anna-rozalia, tę pomadkę Maybelline chyba będę mogła odebrać za punkty w Super-Pharm, więc może się skuszę na jakiś ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @ZACHCIEWAJKI KOSMETYCZNE, ja w ogóle staram się nie nosić jej w torebce, bo niestety opakowanie ma takie zamknięcie, że samo się otwiera.

    OdpowiedzUsuń
  30. @Anonimowy, myślę, że to nie plotki, choć dokładnych informacji jeszcze nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 06 mi się podoba chyba w końcu mieszę się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne szminki, mam większość odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tańszych marek kupuję pomadki od Maybelline. Uwielbiam je. Wibo jednak mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię, świetne pomadki :) ale opakowanie - fuj ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. właśnie myślałam żeby na promocji -40% w rossmannie nabyć którąś z tych pomadek i sama przekonać się czy są takie genialne jak wszyscy piszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. @dziamalena., lepszej okazji nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sama mam numer 08 i bardzo sobie chwalę, za to Mamie sprawiłam 06 i stwierdziła ostatnio, że na ustach zachowuje się podobnie jak pomadka z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować, ale jak będzie -40% w rossmannie to na pewno je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ołłll jeee! W końcu promocja wtedy kiedy ja witam do polski XD


    LOVE IT!

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  40. Och jak dobrze, że zbliża się -40% w Rossmannie - mam ogromne braki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. mam 4 eliksiry i również je polecam :):)

    OdpowiedzUsuń
  42. @Liliennas, haha, już widzę Twoje wielkie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  43. @Lina, ja braków nie mam, ale i tak promocja kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba się skusze na jeden kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta szminka jest fantastyczna - bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo lubię Eliksiry od Wibo :) ! mam dwie i na zbliżającej sie promocji planuję zkaupić kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  47. szkoda ze nie są takie jak w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam jedną, i połamała mi się cała :( A byłam delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  49. Sweet usteczka!!!1

    OdpowiedzUsuń
  50. Odważne kolory :) Nie lubię u siebie podkreślonych ust ale na twoich te odcienie nieźle się prezentują ! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. @aizall z., dzięki! Czasem lubię mocniej podkreślić usta.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ostatnio kupiłam 02 :) więcej nie planuję (chociaż 09 mi się podoba), bo wolę mocniejsze kolory na ustach, ale naprawdę polubiłam tę pomadkę. Aplikacja bezproblemowa, kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  53. Chciałam kupić sobie jakiś kolorek podczas ostatniej akcji -40%, ale poszłam po niego dopiero w ostatni dzień i na półkach zastałam jedynie połamane, rozciapciane i porozwalane szminki:/ Normalnie jakby jakieś bydło przeszło przez Rossmanna -_-

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem w mniejszości, ale mnie one w ogóle nie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  55. mam 05 i bardzo jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeszcze nigdy jej nie używałam, ale skoro ma być promocja to się skusze :) nie wiem czy znasz szminkę Celia Nude (i inne serie) ale tam za cenę niewiele wiekszą od Wibo dostajemy piękne odpakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. mam jedną sztukę, mam suchę usta i zawsze wchodzi mi w te załamania, ale gdy mam wypielęgnowane nie jest najgorszej, nie wysusza ich dodatkowo, za tą cenę nie ma co narzekać;)

    OdpowiedzUsuń
  58. @Monika pisze, tak, mam jedną szminkę Celia Nude, ale jakoś ciężko mi trafić na szeroki wybór tej serii. Choć mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  59. wyglądają interesująco, ale to zupełnie nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Może w końcu się na nią skuszę. Tym bardziej, że Rossmann znowu szykuje -40% :D

    OdpowiedzUsuń
  61. zainteresowałaś mnie tym fioletem :) muszę go obadać w rossie

    OdpowiedzUsuń
  62. mam 2 i bardzo lubię :) Na pewno kupię jeszcze w kolorze 06 :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kolory ładne, ale niestety te pomadki wysuszają mi usta. Bez dobrego balsamu ich nie stosuję, niestety to wpływa na ich i tak marną już trwałość. Szkoda, bo kolorki mają naprawdę fajne... kolejny produkt, który się u innych sprawdza super a u mnie nie;/

    OdpowiedzUsuń
  64. Są na mojej liście zakupowej do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Poprzednim razem wszystkie były poniszczone, dlatego kupiłam pomadki z Lovely i też jestem zadowolona. Może teraz uda mi się dorwać jakąś Wibo, spróbuję ten kolor 09, bo jestem ciekawa jak mi będzie w takim ciemniejszym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  66. 09 nie widziałam mam 06 i jestem z nich zadowolona lubię takie błyszczące wykończenie;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Tu na zdjęciach bardzo podoba mi się 06, jednak mam dość dużo różowych pomadek w domu, a teraz szukam bordowej coś na ten styl, dlatego z powodu ceny skuszę się na 09 :D a w domu mam 07 ale jest zbyt różowa ;c

    OdpowiedzUsuń
  68. jak dla mnie są kiepskie ;P nie lubię pomadek które dają tak mało koloru

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne kolory! Faktycznie warto ją wypróbować, bez względu na opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja mam 1, 3, 4, 6, 7. uwielbiam te produkty,

    OdpowiedzUsuń
  71. witaj :)
    jaka promocja w rossmannie? czyżby kolejne -40%?

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy wiadomo już przybliżoną datę promocji -40%?

    OdpowiedzUsuń
  73. @Anonimowy, tak, 22-28 listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  74. @Lusterko Em super! dzięki za informacje :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.