poniedziałek, 28 października 2013

H&M Home już w Polsce!

Jak wiecie, jestem w trakcie urządzania mieszkania, dlatego bardzo ucieszyła mnie wiadomość o otwarciu sklepów H&M Home także w Polsce. IKEA dobrze sprawdziła się przy kupowaniu elementów bazowych, ale nie udało mi się znaleźć tam wszystkich potrzebnych rzeczy, zwłaszcza tych bardziej dekoracyjnych. Po przejrzeniu asortymentu H&M Home jeszcze bardziej nie mogę się doczekać otwarcia salonu w Krakowie (w listopadzie w nowej Galerii Bronowice). Kolekcję będzie można dostać też w Warszawie (Klif), Gdyni (Wzgórze), Poznaniu (Poznań City Center i Malta) oraz Nowym Sączu (Trzy Korony).


Postanowiłam pokazać wam kilka rzeczy z kolekcji świątecznej, która ogromnie przypadła mi do gustu. Nie wiem, jak te produkty wyglądają na żywo, ale na pewno część z nich będzie moja! Uważam też, że cenowo są bardzo w porządku (w przeciwieństwie do rzeczy z Zara Home).


Poszewka na poduszkę, 29,90 zł
Komplet pościeli, 129,90 zł
Poszewka na poduszkę, 39,90 zł
Fartuch, 29,90 zł
Kalendarz adwentowy, 59,90 zł
Talerzyk, 19,90 zł
Ścierka, 6,90 zł
Fartuch, 9,90 zł

Świecznik, 14,90 zł
Szlafrok, 69,90 zł
Dywanik pod choinkę, 59,90 zł
Dekoracje, 24,90 zł

Wszystkie zdjęcia pochodzą z www.hm.com

Całą kolekcję możecie zobaczyć TU, a ja przypominam wam jeszcze, że jeśli wpadło wam coś w oko, warto się zapisać do newslettera - dostaniecie kupon na -25%.

A teraz typowo-internetowo - wpisujcie miasta, w których też powinni otworzyć H&M Home! ;)

Trzymajcie się ciepło!

Em

53 komentarze

  1. O raju, o raju, o raju. Będzie w Krakowie! CUDOWNIE! Uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Nadine Natalia, ja też, tylko do niedawna nie miałam ich za bardzo po co kupować, więc teraz sobie odbijam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno też pisałam o swoich inspiracjach z H&M Home ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem rozczarowana ich "salonem" w Gdyni. Właściwie nie można tego nazwać salonem, bo to jest raptem maluteńki kawałek wydzielony z normalnego H&M i asortyment jest bardzo ubogi. Naoglądałam się tych wspaniałości przez neta i nastawiłam się na zakupy, a tymczasem nic z tego co kupić chciałam w tej małej klitce nie mieli - także słabo im to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. @nikki, to mnie zaskoczyłaś, bo ja byłam przekonana, że tak jak w przypadku Zara Home będzie to po prostu osobny sklep.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrocław pominięty, jak zwykle...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikki: dobrze, że to napisałaś, bo też miałam się wybrać specjalnie do Gdyni z myślą o H&M Home, ale w takim razie się wstrzymam. Myślałam, że to będzie osobny sklep albo przynajmniej duży dział... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super:) Szkoda, że w Szczecinie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo super że będzie w Krakowie :D Rzeczywiście mają fajne rzeczy :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że w Galerii Bronowice, drugi koniec miasta :P Poszukam ogłoszeń, może poszukują sprzedawców :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w Poznaniu, dział ten jest baaardzo mały, jest dużo urokliwych rzeczy, ale bez szału. Kupiłam śliczną szkatułkę z królikiem, widziałam też fajne obrusy. Poza tym nic nie zwróciło mojej uwagi jakoś szczególnie, jednak Ikea nadal górą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W Norwegii też jest, ale chyba tylko internetowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. @luthienn, dla mnie to też drugi koniec miasta, ale i tak bywam często w Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh czekam aż na śląsku się pojawi, nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekhm, nieśmiało zauważę, że w Poznaniu to raczej City Center (i Malta). Główny to jest dworzec kolejowy, przy którym jest ta galeria ;) Właśnie czekam aż opadnie kurz i przerzedzą się tłumy, żeby obadać zarówno H&M Home, jak i całe centrum handlowe. Chociaż po obejrzeniu strony, zgadzam się z głosami, że IKEA rządzi - cenowo, szerokością asortymentu i estetycznie bardziej trafia w moje gusta (niemniej fartuch i świecznik całkiem, całkiem).

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne, fajne, szkoda tylko, że ceny wysokie :/

    Coś mi się wydaje, że przez to szybko wyniosą się z NS ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja uwielbiam tego typu sklepy, dlatego cieszę się, że taki otworzą w Krk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Pyra Z Bzikiem, tak było napisane przy liście sklepów, nie znam się na galeriach w Poznaniu ;) Ale dzięki, już poprawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. @Kamila, a w NS to jest dział w H&M, czy osobny sklep?

    OdpowiedzUsuń
  20. @ Lusterko Em - też z mężem myśleliśmy, że to będzie oddzielny salon, a to jest po prostu duży salon H&M z dwoma wejściami i przy tym jednym wejściu jest maleńki skrawek gdzie upchane są te wszystkie rzeczy przy czym asortyment jest raczej nędzny w porównaniu z tym co naoglądałam się w necie to to jest jakaś kpina niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  21. @nikki, szkoda! Mam nadzieję, że uda mi się dostać choć część upatrzonych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że Wrocław pominięty...

    OdpowiedzUsuń
  23. zara home faktycznie odstrasza cenami, do h&m zajdę na pewno, zwłaszcza,że na wzgórze mam dosyć blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie pozostaje nic innego,jak tylko się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre produkty mnie zauroczyły, coś czuję, że wydam trochę kasy w Galerii Bronowice :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się ten fartuch trust me I'm a baker :D

    OdpowiedzUsuń
  27. @KasiaPL, też mnie urzekło to hasło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam aż będzie w Warszawie, bo chyba się jeszcze nie otworzył. Ten talerzyk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super :) Przejrzałam asortyment na stronce i parę rzeczy mnie oczarowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. byłam już w tym h&m home w Gdyni, malutki, ale niektóre rzeczy na prawdę super:) jest też w tej nowej galerii zara home

    OdpowiedzUsuń
  31. w Nowym Sączu otwarli w sobotę i powiem szczerze że szału nie ma.. ;/ wydzielony malutki kącik i bardzo ubogi asortyment.. a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam na otwarciu w Gdynii, ale nie było wszystkiego, na co napaliłam się online :(

    OdpowiedzUsuń
  33. O rajciu...ile fajnych świątecznych rzeczy! chętnie przygarnęłabym poszewki, talerzyki, farych i szlafrok. Mam nadzieję że H&M Home będzie szerzej dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. już się szykuję na poduszki:) świetna wiadomość:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobny szlafrok dziecięcy jest teraz w Pepco za 30 złotych :) Tyle, że królik, z fantastycznymi uszami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. @Domi, kurcze, a ja nie mam nigdzie w pobliżu Pepco!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przeczytałam tytuł i pomyślałam- o Galeria Bronowice otwarta :P

    Podoba mi się świecznik niebieski fartuch i pościel 'swetrowa'

    A jeśli chodzi o poduszke z napisami to ja kupiłam z napisem 'dream on, dream on until your dreams come true' No i sobie czekam:P A mój mężczyzna z jakże trafnym- I'm good in bed, I can sleep all days.
    Poduszki z home&you. Tam też bywają fajne rzeczy- teraz choćby kolekcja z sówkami. Drożej niż w h&m home, ale taniej niż w Zara Home- ach te ich plastikowe szklanki w cenie porządnych szklanek innych firm. Mają rzeczy ładne dopóki się nie przyjrzy ich jakości- kupiłam tam więc tylko opaskę na oczy, krem do rak i świeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  38. a znasz dokładna datę otwarcia gb?

    OdpowiedzUsuń
  39. @Alena, ja jakoś nie przepadam za Home&You, nie czuję się dobrze w tym sklepie :\ Data otwarcia GB nie jest jeszcze znana, a też jestem jej bardzo ciekawa. Na pewno będzie to listopad :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie również maksymalnie rozczarował H&M Home w Gdyni, weszłam i wyszłam z pełnym portfelem (ale to chyba powinna być zaleta). Za jakiś czas się przeprowadzam i pewnie będę tam zaglądała, aby poszukać bibelotów do nowego mieszkania, ale szczerze mówiąc - nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  41. @em: jeśli chodzi o salony home&you to jest z nimi tak jak z reserved- są sklepy, że nie ma co kupić i takie, że można zbankrutować.

    Ciekawe jaki będzie hm home, na polskiej stronie jest dużo mniejszy wybór produktów niż na np. brytyjskiej, tam widziałam dużo fajnych rzeczy. Ale jest też tak, że na stronach nie ma wielu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  42. bytom albo gliwice albo zabrze :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Też przyjęłam wiadomość o zbliżającym się otwarciu w Wawie z radością. Mam już swoją wishlist, niestety doczytałam się, że nowo otwarty dział w Poznaniu jest bardzo rozczarowujący. Dział to chyba nawet za duże słowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Produkty sezonowe:( Niestety jakość tych rzeczy pozostawia wiele do życzenia...zdjęcia są mocno retuszowane, a same produkty nie zadowolają nawet osób mało wybrednych:( Diabeł tkwi w szczegółach, znaczy w niedoróbkach, jeśli mówimy o H&M HOME...

    OdpowiedzUsuń
  45. @Anonimowy, ogólnie się z Tobą zgadzam, mnie oferta H&M Home trochę zawiodła na żywo. Na razie kupiłam tam tylko świetny obrus na wyprzedaży za 30 zł.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.