piątek, 18 października 2013

-40% na CATRICE, Revlon i inne marki w Drogerii Hebe

Od niedawna w Krakowie mamy jedną drogerię Hebe, a wkrótce zostanie otwarta kolejna. Bardzo mnie to cieszy, bo chyba nikomu nie trzeba mówić, że promocje w tej sieci są atrakcyjne, a dodatkowo kupić tam można produkty niedostępne stacjonarnie nigdzie indziej. Sama niestety jeszcze nie miałam okazji odwiedzić Hebe, ale na pewno w przyszłym tygodniu się to zmieni, ponieważ właśnie wtedy obowiązywać będzie rabat 40% na wybrane marki, między innymi CATRICE. Świetna wiadomość, prawda? :)




poniedziałek (21 X) - L'Oreal
wtorek (22 X) - Gosh i Bell
środa (23 X) - Maybelline
czwartek (24 X) - Revlon i Misslyn
piątek (25 X) - Max Factor
sobota (26 X) - CATRICE
niedziela (27 X) - Rimmel i Astor

Adresy drogerii znajdziecie TU, żeby skorzystać z promocji trzeba mieć kartę Hebe. Dla mnie najbardziej atrakcyjna jest oczywiście promocja na produkty CATRICE. Pełną ofertę tej marki zobaczycie w katalogu, który może wam pomóc w podjęciu decyzji, na co zwrócić uwagę w sklepie. Polecam wam też zerknąć na swatche polecanych przeze mnie produktów: cienie Liquid Metal (KLIK), pojedyncze cienie (KLIK i KLIK), cień wypiekany (KLIK), szminka Ultimate Colour (KLIK), balsamy do ust w kredce Pure Shine i szminki Gel Lip Colour (KLIK), krem BB (KLIK), róż w kamieniu (KLIK).

Sama mam ochotę na kilka rzeczy, między innymi pędzelek do cieni, pędzel do różu i kamuflaż w kremie. A wy co wpisaliście na swoją listę zakupów?

Em

56 komentarzy

  1. Kurcze, Catrice akurat jak mnie nie będzie w moim studenckim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubolewam nad tym że u mnie nie ma Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. oh to sie bedzie dzialo na blogach ;) ale to fajnie, bo uwielbiam blogowe haule ;)

    szkoda, ze mam ponad 1000km do Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnego produktu z Catrice, a już od dawna mnie kuszą. pewnie skorzystam z promocji. Przydałby mi się pędzel do różu. Potrzebuję też korektory. Myślałam o tym zestawie Wibo, ale skoro tutaj będzie taka okazja to może wezmę ten zestaw 5 korektorów. Tylko opinie nie są jakieś rewelacyjne...

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, a u mnie hebe brak, a ostatnio kupilam 2 kamuflaze catrice

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie ma mnie w PL, ale może kogoś wyślę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Annix95 Zazdroszczę! Ja chodzę za nimi OD MIESIĘCY. Zaglądam do Natury, Firlita, Hebe... i nic albo tylko odcień 030 :/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety nie ma hebe więc mogę sobie pomarzyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. @Iwona, mam ten zestaw z Wibo i jestem z nich całkiem zadowolona, no ale przy takiej promocji rzeczywiście można zdecydować się na coś z trochę droższej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anonimowy, najjaśniejszy odcień rzeczywiście jest bardzo trudno dostać :\

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wiadomość, szczególnie jeżeli chodzi o Catrice :)
    btw pozwoliłam sobie podlinkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boszzzeee, ja mam Hebe na drugim końcu miasta i ....nie mam jak się tak dowlec:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna wiadomość, gdybym tylko miała bliżej do Hebe... Ale może uda mi się wybrać w jakiś dzień, bo promocje kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pójdę po coś z Catrice, może Rimmel i Astor też :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Iwetto, dzięki, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja się chyba w czwartek wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusi mnie jedynie ten kamuflaż, tak to mam bana na jakiekolwiek zakupy ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że nie ma u mnie Hebe ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapłaczę się, bo akurat w sobotę wyjeżdżam i nie dam rady wstąpić do Hebe, a chętnie bym kupiła kilka cieni liquid metal...

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że są organizowane takie akcje zniżkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Catrice ostatnio uwielbiam,więc wiadomość super :) Kochana,a nie wiesz kiedy w Bonarce otwierają Hebe?

    OdpowiedzUsuń
  22. grzech nie skorzystać! niestety u mnie nie ma Hebe, nad czym BARDZO ubolewam ;((

    OdpowiedzUsuń
  23. @Turkusoowa, a wiem, podobno w najbliższy czwartek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka szkoda,że nie mam w pobliżu HEBE :-/

    OdpowiedzUsuń
  25. w Hebe są często takie akcje i dlatego jest świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już wczoraj u siebie na blogu stworzyłam listę chciejstw. Od czwartku zaczynają się dla mnie firmy, na które poluję

    OdpowiedzUsuń
  27. Lusterko,w najbliższy czwartek w Bonarce? Rewelacja :D w sobotę wpadam na Catrice,jupi :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wiadomość! Produkty Catrice są tak rzadko w promocji, a zniżki (i to tak dużej) na całą szafę to chyba nigdy nie widziałam... Sobota będzie zakupowym świętem :) Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie mam Hebe, w ogóle w moim województwie nie ma tej drogerii, a szkoda bo uważam że jest jedną z najlepszych w Polsce. Na pewno przebija Rossmana i Naturę. Promocja bardzo kusząca i gdyby tylko sklep był u mnie w mieście kupiłabym mój ulubiony Colorstay i co nie co z Catrice:) Udanych zakupów EM :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja rozważam zakup paletki Nudes i czegoś do brwi: cieni albo żelu, a może obojga :D Cienie do podmalowania, a żel do ujarzmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Turkusoowa, tak mówią i mam nadzieję, że to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. @Zuza, dzięki! W Krakowie Hebe jest dopiero od niedawna (chyba jakieś dwa tygodnie), więc może i u Ciebie wkrótce otworzą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wybiorę się w środę zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za infromacje :) Na pewno podrepczę i na coś się skuszę :) Ach te promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Az bym zobaczyła to Catrice, ale będę wtedy pracować i to na wyjeździe...

    OdpowiedzUsuń
  36. dzieki za info...bede w srode po tusz i eyelinerw sobote po kilka produktow marki catrice...

    OdpowiedzUsuń
  37. super, dzięki za informacje ;)) Na pewno odwiedzę HEBE :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja od niedawna mam Hebe w Rzeszowie z czego bardzo się cieszę :D W Hebe pojawię się w środę i sobotę. Tylko, że w godzinach popołudniowych co może wiązać się z niewielkim wyborem :(




    OdpowiedzUsuń
  39. A trzeba mieć jakąś kartę stałego klienta czy jest to promocja dla wszystkich?

    OdpowiedzUsuń
  40. A ochotę mam na tusz max factor masterpiece i może jakąś szminkę Revlon.
    A nie wiem czy opłaca się zaglądać po jedną rzecz, wprawdzie to niby z ja wiem 10-12 km, ale zawsze parę zł. No i opłata za parking. I to już naście zł, a wyjdzie że jestem parę zł na plusie max.

    A ogólnie to często na takich promocjach wychodzi się wcale nie na swoje, bo kupi się za wiele rzeczy, jak ma się listę ulubieńców stale kupowanych to jest to super oferta, w innych przypadkach nie zawsze.

    Hebe u siebie mam od miesiąca, ale jeszcze nie byłam (ogólnie drogeria jest mi znana, bo bywałam przy okazji różnych wyjazdów)

    OdpowiedzUsuń
  41. aaa super, bardzo się cieszę, dzięki za info! ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam pytanie, czy promocja jest na wszystkie kosmetyki danej marki? Pielęgnacja i makijaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. @Alena, zupełnie zapomniałam o tym napisać, dobrze, że zwróciłaś mi uwagę. Trzeba mieć kartę Hebe, czyli zarejestrować się na stronie drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  44. @natka rz, dobre pytanie, niestety nie wiem. Obstawiam, że tylko na makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię Hebe, u mnie w mieście niedługo powstanie drugi sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć, czy wiesz może czy w Polsce będzie dostępna limitka Essence Metal Glam ? Z góry dzięki za odp :)

    OdpowiedzUsuń
  47. @Anonimowy, chyba nie, przynajmniej nie w tym roku. Teraz ma się pojawić beauty beats i to chyba tyle w 2013 :\

    OdpowiedzUsuń
  48. ooo, super! Dziękuję za informację!:)
    niestety u mnie w Hebe Catrice jest malutko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeczytałam swojego maila - "promocja na marki makijażowe" czyli pielęgnacja chyba niestety nie

      Usuń
  49. Ja pewnie będę czaić się na catrice. Zastanawiam się nad pędzelkiem do różu i rozświetlaczem prome&fine choć jak narazie mam co do niego wątpliwości bo sprawdzałam tester i daje baardzo delikatny efekt. Może któraś z was go ma i może coś o nim powiedzieć? warto czy nie? Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  50. @Ania, ja niestety nie pomogę, ale czytałam sporo BARDZO pozytywnych recenzji tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. em: dzięki za odp.
    Niedługo pesel będą chcieć przy wypełnianiu karty. Bo już tel obowiązkowy. A przepraszam sp chce pesel :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.