poniedziałek, 7 października 2013

Zmiany, zmiany, zmiany... i nowa toaletka

Zwykle nie tłumaczę się z krótszych i dłuższych nieobecności, ale tym razem zrobię to z przyjemnością :) Pewnie część z was zauważyła, że seria notek o nowościach nagle się urwała i zniknęłam na dziesięć dni. A to wszystko przez przeprowadzkę! Było to dla mnie zupełnie nieoczekiwane wydarzenie i do tej pory nie mogę uwierzyć, że wszystko potoczyło się tak szybko. Większość wieczorów spędzam teraz w IKEA (niedługo będę znała na pamięć całą ofertę tego sklepu) lub skręcając meble, ewentualnie układając różne rzeczy w odpowiednich miejscach. Dodatkowo wciąż nie mam internetu, dlatego dostęp do bloga jest bardzo ograniczony. Wszystko zmierza jednak w dobrym kierunku, więc już niedługo na pewno wrócę z nowymi notkami.


Korzystając z okazji pochwalę się moją nową toaletką, którą skręciłam w ostatni weekend. Zawsze chciałam mieć białe meble i teraz w końcu mam okazję! Kupiłam też komodę na kosmetyki, ale leży w kartonie, a ja czekam na przypływ sił - to pewnie będzie znacznie większe wyzwanie niż biurko. Na razie jestem bardzo zadowolona z efektu i wszystko zaczyna wyglądać tak, jak to sobie wymyśliłam :)


IKEA powoli zaczęła wprowadzać do asortymentu zimowo-świąteczne dodatki i w oko wpadła mi ta urocza poduszka. Jest dość droga, bo kosztuje aż 59,90 zł, dlatego ja poproszę o taką moją Babcię, która na drutach umie zrobić wszystko :)

Wczorajsza partia zakupów - oczywiście kolejne już mam w głowie, bo jak wiadomo w nowym mieszkaniu ciągle czegoś brakuje. Przez to wszystko nawet straciłam ochotę na zakupy kosmetyczne, ale taki stan na pewno nie będzie trwał wiecznie :)

Trzymajcie kciuki, żebym szybko się urządziła w nowym miejscu!

Em

99 komentarzy

  1. Oby Ci się dobrze mieszkało w nowym miejscu, urządzaj mieszkanie, my na Ciebie poczekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak ja dobrze to znam ;) Powodzenia i wytrwałości życzę, bo na pewno będzie potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta toaletka! strasznie mi się podobają białe meble! aż zachciało mi się zmienić coś u siebie w pokoiku makijażowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Paula, przyznam, że po spędzeniu wczoraj całego popołudnia na łażeniu po sklepie miałam serdecznie dość, ale już w domu mi przeszło jak rozkładałam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Marti, ja zawsze miałam ochotę na białe meble, ale musiałabym wymienić wszystko, więc to nie wchodziło w grę. Tu mam wreszcie pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna taka toaletka, też muszę o takiej mniejszej pomyśleć. Taka poduszka fakt droga, można ze starego swetra nawet zrobić :) każda rzecz ma drugie życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Lena, bardzo droga, ale sam pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Gratuluję nowego mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Ikei mogłabym zamieszkać - zawsze jak tam wchodzę to nie ma mowy, żebym nic nie kupiła... I też podobają mi się białe meble - chociaż strasznie się brudzą. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. @Iwi Piwi, to jest biurko MICKE za 129,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, czy przypadkiem perfumy nie stoją na formie do tarty? Przedni pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. @Nadine Natalie, też lubię ten sklep, choć zauważyłam, że najprzyjemniej robi się zakupy rzeczy niezbyt potrzebnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że podobne klimaty mamy teraz:) wprowadziliśmy się do nowego mieszkania w końcówce września, ale jeszcze ciągle coś kupujemy. Z Ikei mamy szafę, biurko (też białe) i wiele dodatków, a jej asortyment też już znam dość dobrze:) Jeszcze parę razy na pewno tam się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio wymieniałam wszystkie mele na ikeę, uważaj na palce przy skręcaniu! Ja skończyłam z dziurą w palcu i stopie :p

    OdpowiedzUsuń
  15. @Nadine Natalie, to jest dokładnie "naczynie na ciasto" SMARTA - od razu jak je zobaczyłam wiedziałam, do czego wykorzystam :D Tylko pewnie perfumy będą stały na komodzie z kosmetykami, żebym miała więcej miejsca na toaletce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też niedawno kupowałam białe meble w Ikea. Bardzo lubię biel we wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Króliczek Doświadczalny, ja się tylko cieszę, że mieszkam w mieście, w którym jest IKEA i nie muszę kupować wszystkiego za jednym razem. Życzę Ci powodzenia w urządzaniu się w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana gratulacje ! Znam ten ból jestem świeżo po przeprowadzce i niestety jestem zmuszona troszeczkę zaniedbać bloga :( ale mam nadzieje ze bedzie mi wybaczone !

    OdpowiedzUsuń
  19. @kurka, u mnie na razie obyło się bez większych szkód na ciele, ale przede mną najgorsza chyba do skręcania komoda z wieloma szufladami - tu może być ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. @Trajbajowa, pokazywałaś gdzieś efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @Daria Majewska, dziękuję! Czekam na zdjęcia efektów na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Toaletka genialna, sama marze o swoim małym miejscu w mieszkaniu :)
    Podusia skradła moje serce chyba sama się na taką skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna toaletka :) Mi też bardzo podobają się białe meble ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam tą sytuacje, kiedy przy przeprowadzce praktycznie się mieszka w Ikei :D Gratuluję nowego mieszkania i toaletki, której Ci mega zazdroszczę, bo u mnie się nie mieści...

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam to biurko/toaletkę i bardzo je lubię, zwłaszcza, za płaską szufladę, która idealnie pomieściła kolorówkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze marzyłam o takiej osobnej toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Nika., u mnie też miejsca jest niewiele, ale toaletka po prostu MUSIAŁA się zmieścić, wiedziałam to od początku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @Kara Wu, moja kolorówka nie ma szans się tam zmieścić, co najwyżej produkty do codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tez lubię białe meble, szczególnie w sypialni :)
    Poduszka mega, tylko droga...:/

    Trzymam kciuki, czekamy na Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna toaletka - kocham białe meble.
    Swetrowa poduszka też ciekawa- tylko niepotrzebne te guziki, wolałabym bez tego.

    Ładnie wyglądają tak wyeksponowane perfumy, ja swoje trzymam w kartonikach w szufladzie naiwnie licząc, że będą przez to lepiej zachowywały jakość.

    OdpowiedzUsuń
  31. toaletka super, podusia urocza, można też zrobić ze starego swetra

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach, ja również w trakcie nagłej przeprowadzki, ale na meble na razie mnie nie stać :D choć toaletka to mmmm.... marzenie numero uno! A za Ciebie trzymam kciuki za urządzanie się w nowym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja przebrałam swoją kolorówkę i do szuflady wsadziłam kosmetyki, po które sięgam w miarę regularnie :) poukładałam je w pudełka i pokrywki GlossyBox, takim sposobem podzieliłam szufladę na siedem części - pudry, cienie, podkłady, tusze do rzęs i kredki, produkty do modelowania twarzy i produkty do ust, została mi też wąska przegródka, w której stoją szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Toaletka przecudowna, marzy mi się take miejsce w pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sama mam teraz białe meble, które uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. @Alena, ja do tej pory trzymałam w kartonikach w szufladzie, ale mam ogromną ochotę wreszcie je wyeksponować.

    OdpowiedzUsuń
  37. @Picola, dziękuję! Trzymam kciuki i za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam klasyczne biale meble ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki piekny kącik :) Też mi się podobają białe meble :)

    OdpowiedzUsuń
  40. @Kara Wu, ja jeszcze nie wiem do końca jak ułożę kosmetyki, ale jak wszystko będzie skończone, to na pewno pokażę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna toaletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje! Osobiście czuję już lekki przesyt Ikeą, ale taki stan nadszedł dopiero po dwóch latach kupowania skarbów do nowego mieszkania :)
    Też marzy mi się taka toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Trochę zazdroszczę, bo ja przechodziłam przez to rok temu :D Najpierw przez blisko 3 miesiące w zasadzie codziennie nawet kilka razy dziennie byłam w Leroy Merlin i Castoramie, a w styczniu i lutym regularnie odwiedzałam Ikeę :D Jak nadarzy się przypływ gotówki, na pewno się wybiorę po kilka jesienno-zimowych akcesoriów do domu!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajna toaletka - klasyka rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wczoraj też buszowałam po Ikei i wybierałam mebelki do mojego pokoju, kilka już zakupiłam ;)

    Wybrałaś świetne krzesło, nie widziałam go u mnie. Jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
  46. Jednak zdecydowałaś się na to mniejsze biurko :). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  47. @Amethyst..., to krzesło ADDE (39,99 zł). Od razu mi się spodobało, ale nie było ich już w magazynie, więc wyprosiłam sprzedanie mi jednego ze złożonych :)

    OdpowiedzUsuń
  48. @zoila, jak zobaczyłam te biurka na żywo, to okazało się, że nie ma innej opcji - większe na pewno by się nie zmieściły. I problem z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Powodzenia w urządzaniu! Ja próbuję wyskubać któryś z wieczorów, aby w końcu wybrać się do IKEI na zakupy, ale idzie dość oponie - jak ja mam czas, moja połówka go nie ma. ;) Strasznie zazdroszczę Ci przeprowadzki, uwielbiam ten harmider i układanie wszystkiego na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chciałabym się przeprowadzić na swoje, więc trochę Ci zazdroszczę ;) Trzymam kciuki za to, żeby wszystko wyglądało tak jak sobie wymarzyłaś. Toaletka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  51. Te poszewki na poduszkach są mega urokliwe !!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. @Lusterko Em super, muszę sprawdzić czy są u nas! I toaletkę wybrałaś super, ja wzięłam Malm, ale trochę się zdziwiłam, jak ją zobaczyłam. Myślałam,że jest większa.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zazdroszczę i przeprowadzki, i zakupów ;))

    OdpowiedzUsuń
  55. @vegue, ja też nie narzekam, choć to jednak dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. @little sunshine., super :) Jest bardzo zgrabna no i tania.

    OdpowiedzUsuń
  57. @Amethyst..., na pewno będą, bo teraz je bardzo reklamują. A jaką masz toaletkę MALM? Ja z tej serii mam komodę z czterema szufladami i jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratulacje :)
    Bardzo ładna toaletka, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. z nieba mi spadłaś z tym Micke. Chciałam toaletkę Malm ale mi się nie zmieści.

    OdpowiedzUsuń
  60. @mosia, o jakiej toaletce MALM mówisz?

    OdpowiedzUsuń
  61. jestem absolutnie uzależniona od Ikei. gratuluję przeprowadzki, zmiany są dobre! trzymam kciuki za zakupy i aklimatyzację. jak ekscytująco!

    OdpowiedzUsuń
  62. @stri-linga, to prawda, zmiany są dobre, choć trzeba mieć jednak trochę odwagi, żeby się zmierzyć z nową rzeczywistością. Mam nadzieję, że mi się uda!

    OdpowiedzUsuń
  63. Szukam identycznego "stoiska" na moje perfumy... możesz mi zdradzić skąd ta taca jest?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękna toaletka, czaję się właśnie na ten model, ale nie wiem jak z głębokością szuflady. Napisałabyś może jej głębokość? Bo nie wiem czy zmieszczą się tam wyższe rzeczy typowo stojące. Byłabym ogromnie wdzięczna.

    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja marzę o toaletce z wielkim lustrem i krzesłem obitym pluszem w liliowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  66. jak to wszystko pięknie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam nadzieję, że ktoregoś dnia dorobię się toaletki z prawdziwego zdarzenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Białe toaletki wyglądają rewelacyjnie. Jednocześnie można je wykorzystać jako tło:)

    OdpowiedzUsuń
  69. @Pa ulina, jasne - to oczywiście IKEA, naczynie na ciasto SMARTA (25,99 zł): http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20132919/

    OdpowiedzUsuń
  70. @Anonimowy, napiszę Ci wymiary szuflady, ale dopiero jutro - zmierzę ją dziś wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  71. @karminowe.usta, taki właśnie jest plan! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. wygląda naprawdę ładnie! klasycznie, prosto.

    OdpowiedzUsuń
  73. @Anonimowy, zmierzyłam szufladę i zapomniałam dziś wziąć ze sobą tej kartki :\ Głębokość to chyba ok. 7,5 cm, jeśli masz jakąś szminkę Rimmel, to ona się mieści na stojąco, ale coś wyższego już tylko na płasko - więc wszelkie podkłady itp. odpadają.

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczna toaletka! :) Mała, zgrabna i przede wszystkim BIAŁA <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo podobają mi się białe toaletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję nowego mieszkania :-) a toaletka jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. O ja! Gratuluję nowego lokum!!! :) Nawet nie wiesz jak ci zazd....... :)))) Toaletka jest rewelacyjna . :))

    OdpowiedzUsuń
  78. Pomysł na toaletkę super! Bardzo Ci zazdroszczę takiego miejsca bo ja niestety nie mam miejsca. Moje lusterko i kosmetyczka wędrują z pokoju do łazienki :) Poduszka z ikea bardzo mi się podoba, widziałam też u nich taki koc wyglądający jak wełniany sweter - idealne na sezon jesienno - zimowy. :) Mmmm... jeszcze książka i kakao!

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale porządek ;) A taka poduszkę można zrobic samemu ze starego swetra albo fajnego, upolowanego w sh i najtańszego jaśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepiękna toaletka! Uwielbiam białe meble:)))

    OdpowiedzUsuń
  81. Przeprowadzka to zawsze niezłe zawirowanie w życiu, ale jakie potrafi być przyjemne! :) Świetna toaletka, też chciałabym mieć kiedyś białą - ale taką dużą, chyba też ikeowską, z dużym lustrem pośrodku.

    OdpowiedzUsuń
  82. @Ollaland, też widziałam ten koc, idealny na zimowe wieczory!

    OdpowiedzUsuń
  83. Super! Ja niestety nie mam wolnego kąta na taką toaletkę :/ a marzy mi się też

    OdpowiedzUsuń
  84. Też odwiedziłam ostatnio ikea ! Widziałam to biurko i długo się nad nim zastanawiałam. Celem była jednak biała standardowa toaletka niestety nie było jej na stanie ale może to i dobrze bo wpadłam na pomysł że chcę czarną xD

    OdpowiedzUsuń
  85. @Kornelia Myśliwiec, o jakiej dokładnie toaletce mówisz? :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.