wtorek, 15 października 2013

(zapowiedź) essence happy holidays | superheroes, CATRICE Feathers & Pearls | Rocking Royals LE

Jestem tym dziwnym typem osoby, która świąt Bożego Narodzenia nie znosi, za to wszelkie świąteczne ozdoby i dekoracje wprost uwielbia. W tym roku jest jednak inaczej i jestem ciekawa, czy pierwsze święta "u siebie" sprawią, że polubię nawet Wigilię. Powiem wam, że już nie mogę się doczekać, żeby to sprawdzić! Kiedy inni śmieją się z czekoladowych Mikołajów stojących dumnie na półkach w Lidlu, ja co chwilę sprawdzam, czy na stronie IKEA pojawiła się już świąteczna seria (tak!). Kiedy więc zobaczyłam bożonarodzeniową edycję essence, prawie podskoczyłam z radości. Nie jest to co prawda szczyt oryginalności, ale podoba mi się kilka produktów i z chęcią przyjrzę się im w drogerii. Przy okazji dorzucam też garść innych zapowiedzi, ale jak możecie się domyślić, żadna z nich nie może u mnie konkurować z tą świąteczną (choć paznokciowa jest całkiem niezła).

essence happy holidays



essence superheroes


CATRICE Feathers & Pearls



CATRICE Rocking Royals
Wszystkie zdjęcia pochodzą z www.pinkmelon.de

Sporo się tego nazbierało, prawda? Część produktów wygląda ciekawie, więc na pewno się nad nimi zastanowię, jeśli dojdą do Polski. Wczoraj w końcu udało mi się skręcić komodę na kosmetyki i po przenosinach okazało się, że jest w niej jeszcze sporo miejsca, co oczywiście usprawiedliwia wszelkie mniej lub bardziej potrzebne kosmetyczne zakupy w najbliższym czasie ;) Wkrótce pokażę wam mój nowy makijażowy kącik, planuję też kilka ogólnych postów na temat urządzania mieszkania i moich zakupów z IKEA. Jeśli chcecie być na bieżąco, zapraszam do śledzenia mojego blogowego profilu na facebooku.

Trzymajcie się ciepło!

Em

51 komentarzy

  1. oooj, ja też bym zbyt dużo chciała...
    Lakierowe płynne złoto, snowflake topper, błyszczący liner, może fioletową szminkę... I te rzęsy, też fajnie wyglądają... Tylko skąd na to wszystko wziąć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż z Catrice wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminki Catrice jak zwykle mnie powalają<3

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamo, prawie wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno przyjrzę się lakierom i ozdobom do paznokci. Bardzo jestem ciekawa postów nt urządzania i Twojej organizacji kosmetyków. Z niecierpliwością będę czekać na te posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Beauty_Station, super, bardzo się cieszę, że komuś się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie przyjrzałabym się z bliska pudrowi rozświetlającemu i topowi z gwiazdkami śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Złoto-czarna paletka z catrice jest przepiękna!! Muszę ją jakoś zdobyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo mi się podobają świąteczne rzeczy i nie tylko. Muszę przemyśleć na co mam ochotę i zaplanować polowanie w wielu krajach ;p doświadczenie pokazuje, że nie należy mieć nadziei, że wszystko będzie do kupienia w lokalnej drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z essence podobają mi się rzeczy do paznokci, a z catrice też kilka kosmetyków by się znalazło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwa pierwsze cienie z Catrice bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świąteczna limitka Essence bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez nie lubię świąt...a kolekcja niezbyt mnie chyba zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  15. essence lakieru duo są fajne:) taka zieleń + brokacik:) za lakierami na pewno się rozejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście będę się czaić na rozświetlacz :D Poza tym jakoś nic nie rzuciło mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Limitki Essence nie przypadły mi do gustu, ale w Catrice widzę sporo ciekawych produktów. Na pewno obmacam pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe te nowości, szczególnie w temacie lakierów. Ciekawe czy te kolekcje będą w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  20. lakiery z Essence są sliiiczne *.* ! chyba zbankrutuję, bo moje oczy tyle chcą, że masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Same limitki fajne, ale u mnie nic nie urywają, za to wiem, że teraz będę szukać dzwoneczków, żeby je doczepić do gumki do włosów. Zrobię furorę w przedszkolu! :D:D

    Niedobra EMmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie urocze opakowanka ma ta seria świąteczna! :-)

    (Mam podobnie z Ikea, choć zdjęcia kolekcji świątecznych rozmaitych firm dostaję już od... końca maja! ;-) - PR firm wnętrzarskich działa tak prężnie, ale też oni muszą tez zainteresować tradycyjnie wydawaną prasę, w której czasem są zdjęcia produktów w aranżacjach, a to trwa dłużej niż pokazanie na blogu ;-P).

    Niemniej jednak śmiesznie było w czasie tegorocznych upałów dostawać materiały o grzejnikach, kocach elektrycznych i ozdobach choinkowych. ;-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie mi się podobają! Najbardziej świąteczna z Essence i paletka cieni z Catrice, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Topper ze śnieżynkami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podobają mi się lakiery superbohaterów (jestem ciekawa efektów) i naklejki na paznokcie z tej samej serii oraz kolekcja Feathers & Pearls z Catrice (szczególnie paletka, pomadki i ozdoby na paznokcie ;)). Bożonarodzeniowa edycja jest słaba, moim zdaniem...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, ja uwielbiam wszystko co jest związane ze świętami! Zarówno kosmetyki, jak i wystrój wnętrz;) Widzę kilka pięknych rzeczy, które z pewnością zagoszczą w mojej kosmetyczce. O ile pojawią się w PL oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też lubię bożonarodzeniowe dodatki :) Nie wiedziałam, że Ikea wypuszcza jakieś limitki, czekam, aż je pokażesz :D
    A co do Essence, zaciekawił mnie topper. I piasek niebieski. A z Catrice czarny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chcę za dużo...na pewno snowflakesowy topper z Essence, kuszą mnie różne ozdoby do paznokci, a z Catrice właściwe mało co mi się NIE podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ze świątecznej limitki podoba mi się śniegowy top, z Catrice szminki z Feathers & Pearls i róż z Rocking Royals, ma ciekawy odcień, ciekawa jestem jak będzie się prezentował na swatchach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha :D a już myślałam, że tylko ja jestem wariatką wypatrującą już świątecznych rzeczy na stronie Ikei

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłam dziś w Ikei i przepadłam :) Dwie godziny z głowy. Czekam w takim razie na zakupowy post z niecierpilwością
    Limitka Rocking Royals - cała zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  32. Lakier Oil Slick Effect wygląda swietnie. podobnie jak Snow Flakes. Czasem naprawde żałuję, ze nie maluję paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  33. @dzolls, hahaha, a pamiętasz gumki z reniferami? :D

    OdpowiedzUsuń
  34. @Una, pracujesz w redakcji jakiegoś magazynu? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. @KasiaPL, może nie limitki, ale co roku ma świąteczną kolekcję, która trochę się zmienia. Na pewno ją pokażę! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dawno tak wiele rzeczy z limitek essence i Catrice mnie nie ciągnęło, jak teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. @Adrianna, kupiłaś coś ze świątecznych dodatków? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @Sabbath, ja właściwie od prawie miesiąca nie miałam niczego na paznokciach - przenoszenie pudeł i skręcanie mebli sprawiło, że zupełnie nie mam czym się pochwalić. Do świąt jednak na pewno odrosną i wtedy będę szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nail sweets są urocze:) Podoba mi się niebieski lakier z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Znam parę osób nielubiących Gwiazdki, bo wtłacza ich ona w schematy, z którymi nie do końca im po drodze. U mnie w rodzinie świętuje się specyficznie i nigdy wbrew sobie, więc ja święta uwielbiam :-)

    Jeśli zorganizujesz sobie czas tak, jak lubisz, to myślę, że masz szansę na radosne Boże Narodzenie. Czego Ci życzę z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  41. Essence mnie nie przekonuje, za to Catrice jak najbardziej - obie limitki pięknie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @Em, nie pamiętam :O:O:O co mnie ominęło?!?!

    OdpowiedzUsuń
  43. @Olga Cecylia, mam ogromną nadzieję, że w tym roku mi się to uda!

    OdpowiedzUsuń
  44. @dzolls, no nie! Już Ci znajdę, o: http://www.essence.eu/pl/produkty/trend-edycje/weiterleitung/all-i-want.html W limitce all I want sprzed kilku lat były gumki z reniferkami i to był szał! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Z limitki essence kupię ewentualnie top z płatkami śniegu, reszta nie porywa. Mogliby za to dać kiedyś ponownie srebrny rozświetlacz.
    Z drugiej limitki essence podobaja mi się komiksowe najlejki do paznokci- ale wątpię, że kupię, bo jestem za leniwa na takie zabawy.

    Z catrice parę rzeczy wpadło mi w oko, ale nie napalam się, bo nie zawsze mi się chce jechać do natury jak 'rzucą' limitkę. Chociaż teraz jest chyba mniejsze zainteresowanie, bo dłużej te produkty leżą.

    Kiedyś szukając info o limitkach wchodziłam na stronę essence, obecnie już nie, bo u Ciebie informacje są chyba nawet szybciej a do tego pełniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  46. @Alena, fajnie coś takiego przeczytać, dzięki! :D Rzeczywiście u mnie zapowiedzi są zwykle wcześniej niż na stronie essence :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolekcja Feathers & Pearls zapowiada się świetnie <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.