poniedziałek, 3 czerwca 2013

(zapowiedź) essence tribal summer LE

Dopiero co wrzuciłam zapowiedź letniej edycji me & my ice cream, a już pojawiła się kolejna i to z zupełnie innej bajki. Zobaczcie.


długotrwałe szminki
01 na-rock
02 waka waka

pigmenty
01 na-rock
02 waka waka
03 inti inka
04 copper earth

róż w płynie
01 waka waka

lakiery do paznokci
01 waka waka
02 inti inka
03 ta-la-ra
04 tipi-ya-yeah
05 na-rock

bronzer

01 inti inka

doczepiane pasemka
01 inka's soul

bibułki matujące

lakiery do zdobienia paznokci

Z tych dwóch edycji na pewno pastelowa podoba mi się bardziej. Ta jednak również wygląda całkiem nieźle (no może poza lakierami i tym czymś do włosów). Essence chyba wraca na dobrą ścieżkę, jeśli chodzi o projektowanie limitek - oby tak dalej! :)

Em

71 komentarzy

  1. te pomadki i róż mogą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery do zdobienia wydają się ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowa pomadka mogłaby być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pigment inti inka do mnie przemówił - mam nadzieję, że limitka będzie dostępna w polsce! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ten bronzer!

    Jesteś genialną ambasadorka tego Essence. Gdyby nie Twój blog, pojęcia bym nie miała o tej firmie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Kawaii Maniac, ten sam pigment zwrócił moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Una, to moja ulubiona marka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym wziąć z tej limitki dosłownie wszystko, no może oprócz pasemek, bibułek, bronzera, różu w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  9. pastelowa mnie urzekła, z tej wzięłabym szminy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Fabryczna, no to rzeczywiście PRAWIE wszystko :D Pasemka i bibułki mnie nie interesują, ale róż i bronzer jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakiery do zdobien najbardziej wpadly mi w oko :) i mysle, ze sie na nie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się ten jasny pigment :) narzekałam ostatnio na brak szminek, to i mam :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Pastelowa rzeczywiście wygrywa, ale lakiery i pomadki z tej LE wyglądają przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresowałby mnie ten bronzer, ale musiałabym zmacać tester. No i jasny pigment ciekawy (:

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi ta limitka odpowiada dużo bardziej niż przesłodzone pastele. Przyjrzę się na pewno jednej szmince, pigmentom, pudrowi i lakierom do zdobień <3

    OdpowiedzUsuń
  16. szminki, bronzer, róż, lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się czy tylko dla mnie wszystkie te lakiery niczym się nie różnią od stałej oferty:D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem dlaczego ale albo ja się starzeje i nie jaram się każdą limitowanką już albo Essence kiedyś na prawdę potrafiło wywołać u mnie wielkie WOW :D

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba tylko na róż w płynie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby ciekawa, a jednak nic mi się nie podoba na tyle, żebym miała kupić...

    OdpowiedzUsuń
  21. Z pewnością sprawdzę jedną ze szminek, tylko jeszcze nie wiem, którą :>

    OdpowiedzUsuń
  22. @Booklover, opakowaniem na pewno nie i zawartością pewnie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW essence mnie baaardzo miło zaskakuje!

    OdpowiedzUsuń
  24. No i to się nazywa limitka! Podobają mi się szminki, róż w płynie i lakiery do zdobienia też fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Em jest fajny - taki pomiędzy beżem a różem. Najchętniej bym go sprasowała i używała jako cienia albo wymieszała z jakąś bazą do różu z kolorówki i używała jako róż <3 daj znać jak gdzieś limitkę wyczaisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadka Waka Waka i róż w płynie wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomadki! Koniecznie muszę się im przyjrzeć jeśli/kiedy ta edycja trafi do Polski. Ciekawią mnie też bibułki matujące, mogą się przydać latem, a z drogeryjnych dotychczas żadne nie spełniły moich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bronzer jest fajny ale nie używam :) Pomadki mam już w takich kolorach więc mam nadzieję że sie nie złapię na bezmyślnym kupowaniu :)
    Lakiery do zdobień mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kolory lakierów i bronzer jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Raczej nic nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe, czy i nas będą te pigmenty.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe wg mnie są: bibułki matujące, róż w płynie i pigmenty- szkoda, że jego kolory to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  33. Tendencję sinusoidalną w tych ostatnich limitkach widzę...
    Me&My Ice Cream (wiedziałam, że skądś kojarzę tę nazwę! Błyszczyk Stay With Me 01 nazywa się identycznie) zapowiada się bardzo obiecująco i tutaj poważny wzrost w górę.... a za chwilę drastyczny upadek z Tribal Summer. Tutaj jedynie pomadki wyglądają całkiem ok...

    Wcale mi się to nie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mogę doczekać się szminek

    OdpowiedzUsuń
  35. @Grumpy, to fakt z tym błyszczykiem, też zwróciłam na to uwagę. Chyba kończą im się pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  36. @Lusterko Em, jak im się kończą pomysły to niech zatrudnią kogoś super kreatywnego, z głową pełną pomysłów żeby się odbić z nizin! Na przykład mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. no no nie powiem, ciekawią mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @Grumpy, to by była fajna praca :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że tylko dwa kolory szminek - ale może na żywo okażą się, hmm, mniej rażące, bo na razie na zdjęciach tak się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  40. róż, lakiery do zdobien i bibułki!<3

    OdpowiedzUsuń
  41. ciekawe, czy puder brązujący będzie miał drobinki. Jeśli nie, jest mój :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @M., wygląda na matowy, ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomadki! *.* Lakiery nieco mniej ale też dają radę!

    OdpowiedzUsuń
  44. mnie z tego tylko bibułki interesują:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna limitka, ale ta pastelowa bardziej mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. pastelowa podoba mi się dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwszy raz od dawna podoba mi się sporo rzeczy z jednej limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Poczekam, aż zobaczę (o ile zobaczę) ją na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wzięłabym lakiery! ;) ale ice cream chyba jednak lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Poprzednia lepsza, ale ta też niczego sobie :) Nie mniej jednak nic nie zwróciło mojej uwagi na tyle żeby coś kupić. Chociaż nigdy nie mówię nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Na widok pigmentów oczka mi się zaświeciły!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Lakiery do zdobienia paznokci mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z chęcią przygarnęłabym obydwie szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wreszcie limitka o której mogę zakrzyknąć, że chcę żeby była dostępna w Polsce!! :D Super! I do tego to co lubię, czyli czadowe nazwy :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolory lakierów są ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Szminki i róż przyciągają oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Szminka i lakiery do zdobień wyglądają bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  58. witam serdecznie :)
    wczoraj odkryłam Twój blog i powiem jest naprawdę dobry :)
    mam jedno małe pytanko: Gdzie w Krakowie można kupić produkty marki ESSENCE i CATRICE. mieszkam od niedawna w Krakowie a firmę Essence bardzo lubię :)
    z góry dziękuję za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  59. @Anonimowy, dziękuję za miłe słowa :) Catrice jest dostępne w Naturach (Galeria Kazimierz, Starowiślna, chyba też Solvay) i Firlicie na Długiej, a essence dodatkowo w Firlicie na Karmelickiej, Kefirku na Karmelickiej i Douglasach (Floriańska, Bonarka). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odpowiedz :) napewno zajrze do ktoregos z miejsc ktore wymienilas :) pozdrawiam i zycze milego dnia :)

      Usuń
  60. Oferta essence wygląda super! muszę wypróbować szminki:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. w moim miescie limitki pojawiaja sie raz na pol roku wiec pewnie zadna z ostatnich prezentowanych tu do mnie nie trafi :[ a szkoda bo poprzednia mi sie podoba i buchnelabym mietowy lakier do paznokci i wypiekany cien do powiek, ale w celu uzywania jako różu-rozswietlacza (przypominaja mi te z 'burżua'). Tutaj wlasciwie nic mi nie podeszlo, aczkolwiek ciekawy wydaje sie byc roz w plynie, no i szminki wygladaja zachecajaco, jednak nie uzywam takich kolorow :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Chyba skuszę się na pomadkę 01 i pigment 03 :) Bronzer też kusi, nie powiem...

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawe odcienie:-) tylko bronzer jakiś dziwny

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.