wtorek, 11 czerwca 2013

Kolorowy TAG

Prawie dwa i pół roku od założenia bloga wreszcie nadeszła ta chwila. Po raz pierwszy odpowiadam na jakiś tag! Inspirowana kolorami tęczy zabawa rozpoczęła się na anglojęzycznym youtube i przeszła też na blogi, a ja zostałam otagowana przez Iwetto. Zasady są proste: poszczególnym kolorom podporządkowujemy kosmetyk, który lubimy. Niektóre z tych produktów już wielokrotnie wam polecałam, ale jak widać są tego warte :)

ŻÓŁTY W okresie letnim (i nie tylko) filtr do twarzy jest dla mnie absolutnym niezbędnikiem, zwłaszcza jeśli wiem, że wciągu dnia będę dużo przebywać na słońcu. Już od jakiegoś czasu używam tego z babydream 50+ (KLIK). Jest tani, łatwo dostępny i dobrze współgra z moją cerą.

POMARAŃCZOWY Moja ulubiona sól do kąpieli, czyli Farmona brzoskwinia-mango (KLIK). Sól jak sól, szczególnych właściwości raczej nie ma, ale ten zapach!!! Jeden z najpiękniejszych, jakie kiedykolwiek spotkałam w kosmetykach

CZERWONY A ja znowu o tym samym. O wysuszaczu lakieru Sally Hansen Insta-Dri (KLIK) wspominam regularnie nie bez przyczyny. Od lat nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez tego produktu pod ręką.

RÓŻOWY Mgiełka The Body Shop z witaminą E to obecnie jeden z moich ulubionych produktów. Sprawdza się idealnie do wykańczania makijażu (dzięki niej podkład lepiej stapia się z cerą), spryskiwania pędzli lub po prostu odświeżania twarzy. Ma przepiękny różany zapach i rozpyla się delikatną mgiełką. Niestety jedyny salon TBS w Krakowie został ostatnio zlikwidowany, więc będę miała utrudniony dostęp do tego produktu.

FIOLETOWY Nie mogłam wybrać na to miejsce niczego innego. Baza pod cienie Urban Decay (KLIK) już powoli mi się kończy, ale z pewnością zużyję jeszcze wiele opakowań tego produktu. Dzięki niej cienie wytrzymują w stanie idealnym cały dzień.

NIEBIESKI Mam w swojej kolekcji jeden absolutnie ulubiony produkt w tym kolorze i jest to turkusowy eyeliner essence ze starej edycji limitowanej bondi beach (KLIK). Stanowi główny akcent w moim letnim makijażu i będzie mi go bardzo brakowało, kiedy wyschnie na kamień i nie będzie się już nadawał do użytku. Essence, wprowadź taki odcień do stałej oferty!

ZIELONY Jak wiecie, zielonych produktów mam w zbiorze więcej niż jakichkolwiek innych (dowód). Ciężko byłoby mi wybrać jeden, gdyby nie mój ostatni ulubieniec, czyli balsam do ust eos, który dostałam w prezencie. Opakowanie jajeczko jest genialne, nie mogło go tu zabraknąć :)

Nigdy nikogo nie tagowałam, więc chyba czas to zmienić :) Chętnie zobaczyłabym nowy wpis na blogach, na których ostatnio brakuje nowych notek:
+ jeśli to czytasz, to u Ciebie też ;)

Jeśli zrobicie lub zrobiliście podobny wpis na swoim blogu, zostawcie link w komentarzach!

Em

42 komentarze

  1. ślinka mi cieknie na widok balsamu eos, ale na razie mam za duże zapasy na kolejne zakupy :-) Fajny tag, spróbuję zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo ciekawy tag,warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetny tag! jak przeszukam szufladę to zrobię i u siebie :)
    muszę się zakręcić wokół tego filtra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, luźny TAG:) Może i ja się na niego skuszę?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zrobię! :) i to zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw muszę zobaczyć czy mam taki wachlarz kolorów w kosmetyczce :) Coraz bardziej mnie nachodzi na ten filtr

    OdpowiedzUsuń
  7. Te balsamy do eos wyglądają przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny TAG i kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, jaki fajny TAG, jeszcze nigdzie go nie widziałam:) świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem ciekawy pomysł, biorąc też pod uwagę to, że dawno chyba nie było w blosferze tagów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny tag ;) Twoja czerwień mnie inspiruje, chętnie wyporóbuję, zwłaszcza że Seche Vite się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny TAG :) Może i ja go zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie pod kolorem fioletowym ukrył się ten sam produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Narobiłaś mi ochoty na tę mgiełkę z TBS, szczególnie że teraz mają na nie promo ;)
    Chciałabym żeby majtkiRambo wróciła :>
    Dzieki za odp :*

    OdpowiedzUsuń
  15. @Iwetto, już miałam pytać, co to za promocja, ale znów mi się przypomniało, że nie mam już w pobliżu TBS :\

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobione! :) daje link to mojego Kolorowego <3

    http://alu-ap.blogspot.com/2013/06/kolorowy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Super tag, też biorę udział ;D Dawno nie było żadnej zabawy na blogach :))

    OdpowiedzUsuń
  18. w Bydgoszczy też właśnie zlikwidowali TBS, pozostaje mi teraz allegro niestety.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny tag, a ten filtr muszę zakupić, bo rozglądam się za czymś dla dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny tag, ciekawy pomysł i oryginalny, a ja w ten sposób zobaczyłam dużo nowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny tag :) być może zrobię, bo można w jednym miejscu zebrać produkty, które się u nas sprawdziły i które polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe, że zamknęli TBS, przecież to L'Oreal, chyba nie bankrutują?

    Jako niekosmetyczna chyba nie dam rady z tagiem, chociaż jak przejrzę łazienkę, to może się coś znajdzie...

    OdpowiedzUsuń
  23. @Olga Cecylia, możesz zrobić ten tag całkowicie niekosmetycznie! Może jedzeniowo, ubraniowo, dodatkowo-domowo? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba kupię tą sól od Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ten tag jest super ;D Możliwe, że sie skuszę na podobny u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super tag :* Postaram się zrobić. Balsam z eos *___*

    OdpowiedzUsuń
  27. Tag rzeczywiście ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki !!!!! http://sheva-z-tokyo.blogspot.com/2013/06/kolorowy-tag.html :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo sympatyczny TAG, jak tylko go zobaczyłam to miałam ochotę zrobić :).
    Z Twojej tęczy znam tylko jajko Eos, które kompletnie urzekło mnie designem, ale niestety słabo nawilżało usta.

    Zapraszam na moje propozycje:
    http://tak-jakby-obok.blogspot.com/2013/06/kolory-teczy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny tag, z przyjemnością przejrzałam post.

    Pomyślę nad nim jak będę mieć więcje czasu, czyli pod koniec tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  31. @Alena, podrzuć link do notki, jeśli się zdecydujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiłam ;)

    http://kres-czasu.blogspot.com/2013/06/kolorowy-tag-d.html

    OdpowiedzUsuń
  33. czy ten krem z babydream jest w rossmanach?;d

    OdpowiedzUsuń
  34. @Blondiix3, tak, choc nie rozglądałam się za nim ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  35. Podałabyś proszę namiary na stronkę, na której można zamówić szminki EOS ?

    OdpowiedzUsuń
  36. @ThisIsKatie, niestety nie, bo sama dostałam je w prezencie od kogoś. Powinny być jednak na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  37. http://theprieceoflove.blogspot.com/2013/06/kolory-teczy.html :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 35 yrs old Software Consultant Janaye Ferraron, hailing from Langley enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Model building. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Ferrari 250 LM. zobacz strone

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.