piątek, 31 maja 2013

(zapowiedź) essence me & my ice cream LE


Edycja, która swoją premierę będzie miała w lipcu w Niemczech, a przed końcem wakacji powinna trafić również do Polski.

http://www.essence.eu/index.php?id=2698&L=1


róż w kremie 
01 ice bomb

zakręcone balsamy do ust
01 ice, ice baby
02 icylicious
03 ben & cherries

wypiekane marmurkowe cienie do powiek
01 cone head
02 icylicious 
03 always on my mint

kulki rozświetlające
01 i-cy u

pastelowe lakiery do paznokci
01 ben & cherries 
02 always in my mint 
03 ice, ice baby
04 icylicious

cukierkowe naklejki do paznokci
01 rainbow sprinkles

mokre chusteczki kieszonkowe

Kolekcja utrzymana w pastelowych odcieniach wygląda całkiem przyjemnie i gdyby nie to, że limitkowy szał powoli mi przechodzi, pewnie wiele z tych produktów chciałabym kupić. Czy na coś się zdecyduję - zobaczymy. Po przejrzeniu zapowiedzi zainteresowały mnie na pewno urocze kulki rozświetlające. Czy wam też przypominają one te z niedostępnej w Polsce edycji poseidon's love? Ten produkt z 2008 roku możecie zobaczyć na blogu siempre la belleza :)

Em

75 komentarzy

  1. Podoba mi się od początku do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow !
    ale cudeńka...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi ta kolekcja skojarzyła się z nowościami Benefit...

    ciekawią mnie kulki rozświetlające (ze względu na zielone kuleczki) i te cukierkowe naklejki na paznokcie - czad :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @Kara Wu, oo, a jakie to nowości Benefit?

    OdpowiedzUsuń
  5. Te cukierkowo-posypkowe naklejki! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się boję tej walki o kulki rozświetlające... cała oprawa limitki bardzo mi się podoba, ale nie wiem, czy coś kupię - na pewno będę chciała dopaść kulki, ale nie będę za nimi biegać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też mija mania na limitki essence. Mija, albo już minęła, bo nawet jak mi się coś spodoba na zdjęciu, to finalnie tego i tak nie kupuje. Z tej przygarnęłabym ewentualnie środkowy cień. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cukiereczki od Essence troszkę tego jest

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo pastele to coś co lubię! jednak najbardziej spodobały mi się te naklejki na paznokcie i cienie do powiek :) ale czy coś kupię.. czas pokaże :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska kolekcja u nas będzie pewnie dużo później

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba mi się w tyłku poprzewracało, bo limitki Essence od jakiegoś czasu nie wzbudzają mojego zainteresowania. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ojaaa a mnie właśnie wszystko się podoba! chyba w końcu zapoluję na essence :)) ciekawe czy i kiedy będzie u nas...

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż i kulki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej z całej kolekcji podoba mi się jej oprawa graficzna :) Dawno nie widziałam tak uroczej!

    No dobra... będę się biła o kulki ;) I zgarnę zielony lakier.

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, jest na co popatrzeć! :) Lakiery szczególnie rzuciły mi się w oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kulki rozświetlające i lakiery - to coś co chcę zobaczyć na żywo :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. W końcu jakaś limitka, która nawet mi się podoba, kulki mogą być fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz od wielu kolekcji coś mi się naprawdę podoba. I to więcej niż 1 rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery do paznokci prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej wzrok przyciągają te cukierkowe naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie kolorki ;-) Lakiery i kuleczki super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podobają mi się ofc kulki rozświetlające <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kulkom i cieniom na pewno się przyjrzę! Może w końcu Essence rzuci coś ciekawego po miesiącach limitkowej posuchy...

    OdpowiedzUsuń
  24. Kulki rozświetlające, lakiery i te naklejki świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kuleczki rozświetlające muszą być moje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakiery i kulki rozświetlające wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się ta limitka, zarówno cienie, kulki jak i lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba pierwszy raz podoba mi się cała edycja limitowana. Oby tylko dotarła do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli dotrze do Polski to chętnie kupię kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna kolekcja :) oby ta limitka była dostępna w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakoś nic mnie nie urzekło, ale prawdopodobnie kupię miętowy lakier bo mój ulubiony ados właśnie się skończył, a ciężko trafić na taką...intensywną mięte. W drogeriach same białawe pastele jak dotąd... Może znajdę coś wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. no w końcu coś fajnego :) kulki i lakiery chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo <3 zakochałam się w tych kolorach. Pewnie gdyby nie szata graficzna nigdy bym na te produkty nie spojrzała, ale wyglądają cudownie i kulki na pewno chciała bym mieć. Lakiery piękne! Po prostu chcę. A i wiesz ze twój opadający zapał do limitek jest zaraźliwy? Ja już tez się tym tak nie jaram jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie chyba już całkowicie minęło na essence a nie tylko na limitki, czasem kupię coś, bo akurat essence jest po drodze; z tej edycji jak spotkam to może wezmę jakiś lakier i balsam do ust. Kulki mi się podobają, ale niestety moja twarz nie nadaje się do takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kulki wyglądają ciekawie i nic więcej (ale i tak wiem, że nie będę ich używała). Nie lubię pasteli :)

    Nowe limitki dbają o mój portfel. Jakoś wolę ich obecny stały asortyment

    OdpowiedzUsuń
  36. @Panna Marchewka, kiedyś po prostu trzeba z tego wyrosnąć... chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. te kulki rozświetlające są interesujące:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojoooj, świetna limitowanka, dawno mi się żadna nie podobała (a też nie jestem typowym łowcą limitek), ale tu widzę aż trzy rzeczy, które krzyczą KUP, KUP!

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak, te kulki rozświetlające zdecydowanie przypominają mi te z posejdonowej limitki :)Ale z tego co pamiętam akurat tamta nie pojawiła się chyba w Polsce... Może ta się pojawi, bo mnie zainteresował lakier nr 04 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojjjj już wiem co by mi się przydało :P , wpadły mi w oko te lakierki , wszystkie kolory piękne , i te kulki rozświetlające :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie super! Szczególnie te kuleczki rozświetlające,oraz lakiery do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Słodko zapowiadająca się limtka::)

    OdpowiedzUsuń
  43. chcę perełki rozświetlające ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. KULECZKIIIIIII <3 <3 od zawsze chcialam coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  45. spodobały mi się te kulki rozświetlające.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe czy dotrze do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  47. pierwszy raz od dawna podoba mi się wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  48. hoho, sądziłam, że po prostu już wyrosłam z limitowanek, bo ostatnie kompletnie mnie nie ruszały, ale po tą chyba wyjdę na polowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie, słodko, pastelowo, nie można jej odmówić uroku, spodobały mi się kulki i naklejki, ale czy polecę do drogerii? Będę się musiała zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  50. @L., producent twierdzi, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystkie kolory lakierów i kulki rozświetlające są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Juuuupi! W końcu nic mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Przytuliłabym kulki i lakiery.;)

    OdpowiedzUsuń
  54. no, w koncu jakaś ciekawa limitka :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Lakiery, chodźcie do mamusi! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Kilka lakierów i kulki na pewno będą moje! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jeśli uda mi sie do niej dorwać, to pewnie coś zakupię ;) Kulki faktycznie kuszą, ale i kolory lakierów miłe dla oka :D

    OdpowiedzUsuń
  58. jeju jeju czarodzieju.. *_* chce wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Podoba mi się, ale znając moje szczęście pewnie nic nie uda mi się kupić :/ Z chęcią przygarnęłabym kulki i te balsamy do ust.

    OdpowiedzUsuń
  60. Kuleczki wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nieregularne kulki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  62. Widzę, że to będzie jedna z lepszych limitek ; )
    będę polować na pewno na kulki i na lakiery : )

    OdpowiedzUsuń
  63. a w których drogeriach niemieckich można dostać essence?

    OdpowiedzUsuń
  64. @bluberrydream, na pewno w dm!

    OdpowiedzUsuń
  65. W końcu coś innego. Zainteresowały mnie cienie i perełki i lakiery. Jedna z ciekawszych kolekcji ostatnio

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.