środa, 1 maja 2013

(zapowiedź) essence girls on tour, essence tickets to paradise, essence design edition, CATRICE Glamazona LE

essence girls on tour

paletka cieni do powiek
01 style, set, go!
 róż w kremie do ust i policzków
01 big apple
 lakiery do paznokci - wyglądają zachęcająco
 
01 voyage, voyage!, 02 go, sightseeing!, 03 hop on, hop off!, 04 tickest, please


 zawieszka do telefonu
 składana szczotka do włosów - mam taką z edycji you rock! i polecam
 perfumy


essence tickets to paradise

cienie do powiek w kremie - na pewno się im przyjrzę
01 dive with me to the island 
02 deep sea baby 
03 tropical heat
 kredki do oczu - jestem na tak!
01 sun said red
02 my treasure island
 błyszczyki - mam ochotę na niebieski, przypomina mi trochę ten ze starej edycji ibiza lounge
01 sun said red
02 my treasure island
03 dive with me to the island
 tusz do... włosów
01 rumble in the jungle
02 dive with me to the island
 lakiery do paznokci - kolory typowe na lato
 01 dive with me to the island, 02 tropical heat, 03 sun said red, 04 my treasure island

rozświetlacz
01 tropical heat


essence design editions

kremy do rąk
 zmywacze do paznokci
 chusteczki do demakijażu
 

CATRICE Glamazona

róże do policzków
C01 I'm A Survivor
02 I Got The Flower!
rozświetlacz w płynie - prawdopodobnie zniknie z półek najszybciej :)
C01 Jungle Treasure
 kredki do ust
C01 I'm A Survivor
C02 I Got The Flower!
 cienie do powiek
C01 I Got The Flower! 
C02 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum
C03 Jungle Treasure
C04 cARMOURflage
 lakier pękający
C01 cARMOURflage
 lakiery do paznokci
C01 Dirty Liana 
C02 I Got The Flower! 
C03 I'm A Survivor
C04 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum

Tym razem postanowiłam wrzucić po prostu jedną dużą zapowiedź, ale mam nadzieję, że jest ona czytelna. Bardzo podoba mi się edycja tickets to paradise i część kolekcji CATRICE. Z kolei cała limitka girls on tour jest bardzo, bardzo wtórna i żałuję, że marka nie zdecydowała się pójść w trochę inną stronę. Tak czy inaczej na razie nie wiadomo nawet, która z nich trafi do Polski.

Możecie uwierzyć, że już jest maj?!

Em

79 komentarzy

  1. Lakiery do paznokci jednej i drugiej marki bardzo mi się podobają.
    No i róże Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Essence jakoś mnie nie zachwyciło, ale w tej limitki Catrice najchętniej przygarnęłabym wszystko, a już na pewno muszę upolować ten malinowy róż - akurat nie mam takiego koloru a będzie mi pasował do wielu szminek i błyszczyków. No cudo! Rozświetlaczem i kredkami do ust też nie pogardzę ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci!
    Cienie do powiek w kremie z "Tickets to paradise" i róże od Catrice będą moje :D

    Swoją drogą, masz rację! Ta pierwsza limitka do złudzenia przypomina kolekcję Essence z ubiegłych wakacji (tę z bardzo kiepskimi lakierami i prawie identyczną paletką).

    OdpowiedzUsuń
  4. Essence to ostatnio moja ulubiona marka, zawsze coś wypatrzę z ich szafy :)

    Już maj? Ooo, faktycznie, ale ten czas leci :/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. @Grumpy, to samo pomyślałam. Każdy z tych produktów już gdzieś kiedyś się pokazał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez Twojego bloga odkryłam tę firmę Essence (i Catrice) i choć jakąś fanką nie jestem, zawsze wchodzę, gdy widzę, że o nich piszesz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie. Nie, nie, nie i jeszcze raz NIE! 90% z tego to straszne paskudztwa! Kolory wyglądają na strasznie jaskrawe. Może w podstawówce by mi się podobały, ale teraz zdecydowanie nie. Tęsknię za tak świetnymi limitkami jak Vampire's Love albo 50's reloaded.

    Catrice jako tako trzyma poziom, fioletowy cień jest ładny ale mam już podobne.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dokładnie takie same wrażenia, że większość tego już była :)
    ale niektóre rzeczy fajne ()cienie w kremie, błyszczyki, rozświetlacz - chociaż powinnam sobie darować :D)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne roze z Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacz w płynie mnie zainteresował, podobnie zresztą jak lakiery do paznokci - wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Anonimowy, częściowo się z Tobą zgadzam. Brakuje mi takich limitek jak cute as hell, blossoms etc... czy moonlight.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda tylko że Natura olewa dostarczanie nowych limitek ;-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolorki, słodka szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się wszystko!Mam nadzieję,że choć po części uda mi się upolować,to co najbardziej mi się podoba;)
    Em,a nie wiesz orientacyjnie,kiedy mają te kolekcje wejść na rynej?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory rewelacyjne! Szczególnie blisko przyjrzę się na pewno lakierom do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery Essence "03 hop on, hop off!" , "04 tickest, please" - są genialne !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. @Annabelle, orientacyjnie w okolicach czerwca, ale oczywiście nie dotyczy to Polski.

    OdpowiedzUsuń
  18. @Kara Wu, jeśli chodzi o odcień 04, to mam wrażenie, że identyczny był w edycji crazy about colour :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już zaczęłam tęsknić za twoimi zapowiedziami od essence a tu proszę :) nowy post.
    Niestety mi jakoś nic się nie spodobało, może poza jednym lakierem tropical heat od essence.

    OdpowiedzUsuń
  20. Boziu :P jak te cienie będą takie same z essence jak te z kolekcji summer coś tam, to każdy kolor będzie mój xD chyba lepszych cieni w kremie nigdy nie miałam. Ale ogólnie limitki bardzo mi się na tych zdjęciach promo podobają, ciekawa jestem jak będzie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że będzie w Polsce bo chętnie się na coś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Troszkę "suchar", że te zmywacze już teraz są dostępne tyle, że w innych opakowaniach ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tym razem podobają mi sie wszystkie limitowanki :D

    Tak, już jest maj! Ja nie chcę tak szybko... :(

    OdpowiedzUsuń
  24. w końcu coś fajnego wypatrzyłam, bo ostatnie edycje limitowane nie były rewelacyjne w moim odczuciu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepadłam o.O Chcę dosłownie wszystko z edycji od Essence <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Tym razem zachwyciłam się i Essence i Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @France30, serio? Chyba nigdy się nimi nie zainteresowałam, bo nie miałam o tym pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @axi_1099, ja się w sumie cieszę, bo w końcu jest ciepło i już coraz bliżej do końca studiów, sialala :D

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsza od dawna kolekcja obu marek która mi się spodobała: )

    OdpowiedzUsuń
  30. dawno nie było tak udanych kolekcji! :) mam nadzieję, że pojawią się niedługo w Polsce i kilka rzeczy wpadnie w moje ręce <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Różowa kredka do ust z Catrice musi być moja! Niestety, mam ostatnio problem ze zdobyciem czegokolwiek. Zazwyczaj jak coś chcę to brakuje akurat tego koloru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow ile rzeczy mi się podoba. Na pewno szminki w kredce i lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmm, a mnie sie wydaje ze te kremy i zmywacze sa juz od dawna w dm- moze tylko opakowanie zmieniaja ?...
    Mnie zainteresowal tylko ten krokodyl z catrice;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z Essence mogłabym wziąć wszystko co ma kolor podobny do turkusowego, bo go uwielbiam <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  35. cienie w kremie z Essence i kredki do ust z Catrice mnie kuszą, pewnie im się przyjrzę :))).

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się kilka kosmetyków, ale zlikwidowali u mnie Naturę i ciężko będzie mi te marki dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Essence w końcu się wykazało, poprzednie limitki mnie nie grzały, ale te mi się podobają. Z girls on tour chętnie przygarnęłabym lakiery do paznokci i być może wodę toaletową :) Szczotka też jest super pomysłem, mam jedną chyba z edycji pocket cośtam i jest świetna. Z ticket do paradise zakochałam się w zielonkawym cieniu, pozostałe też wyglądają b. fajnie. Któryś z błyszczyków też bardzo chętnie przygarnę :)
    Z Catrice chętnie przygarnęłabym kredkę do ust i być może cienie brąz i khaki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Lakiery z Essence są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Girls on tour nie podoba mi się, ale za to Ticket to paradise brałabym w całości (z wyjątkiem tuszy do włosów)! Z glamazony najbardziej podoba mi się czerwony róż, oczywiście płynny rozświetlacz i kredki do ust:).

    OdpowiedzUsuń
  40. Róże od Catrice jeśli tylko trafią do Polski, będą moje. Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  41. W sumie w każdej znajaduje się coś fajnego, ale chyba njabardziej podoba mi się limitka Catrice, róże są zachwycające, rozświetlacz też, ale mam HighBeam z Benefita więc chyba się nie skuszę, ale z chęcią zobaczę jak prezentuje się na żywo. Ciekawe co trafi na nasz rynek?

    OdpowiedzUsuń
  42. Parę rzeczy wpadło mi w oko. Ale tusz do włosów? Że sobie pasemka można szczoteczką zrobić? Co te ludzie nie wymyślą...

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba skusze sie na róz z Catrice i może jakiś błyszczol.

    OdpowiedzUsuń
  44. @tonia, chyba masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lakiery z essie są fajne :)
    a zmywacz kokosowy z mango już był, pamiętam, jak wzeszłe wakacje go kupowałam w Douglasie.

    OdpowiedzUsuń
  46. @Sarita, nie zapominaj, że essence to marka skierowana głównie do nastolatek :))

    OdpowiedzUsuń
  47. @M., ale w jednym masz racje, lakiery z essie są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  48. haha, ostatnio kupiłam swoje 2 pierwsze kolory z Essie i ciągle na nie patrzę, bo stoją tuż koło laptopa, stąd bezwiedna zamiana nazwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. w sumie nic aż takiego ciekawego nie ma d; może skusilabym się na kredke do ust z catrice i jakiegos pekacza d;

    OdpowiedzUsuń
  50. @M., nie tylko Ty, ja wciąż zachwycam się moim nowym Too Too Hot :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Błyszczyk dive with me to the island będzie mój :D
    Dużo rzeczy mnie kusi, ale ten rozświetlacz z catrice nie - zbyt złotawy odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  52. @Adrianna, ja też pewnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Tickets to paradise jest swietna - zwlaszcza kredki i lakiery :)
    Podoba mi sie tez rozswietlasz z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Paletka cieni z girls on tour wygląda ciekawie, ale przypomina tę z ready for boarding, która miała strasznie kiepską pigmentację, więc nie będę ryzykować :P
    I rozświetlacz z tickets to paradise też ciekawy, ale wygląda na za ciemny dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  55. Mnie jedynie wpadł w oko rozświetlacz z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeszcze w temacie... coś niedobrego się dzieje z Naturami. Jak tak sobie policzyłam to od ubiegłej jesieni pojawiły się tylko trzy edycje limitowane (wampirza, zimowa i vintage).
    W ogóle co się stało z limitkami w Rossmannach? Zrezygnowali?

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawią mnie te tusze do włosów, zwłaszcza że kolory bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  58. @Grumpy, Rossmanny na razie wstrzymały się ze ściąganiem limitek essence. Może sprzedaż poprzednich była poniżej oczekiwań? Natury coś ostatnio chyba w ogóle mają problemy, rzeczywiście jet ciężko znaleźć u nich nowości.

    OdpowiedzUsuń
  59. @Lusterko Em, hm... o ile dobrze pamiętam to w Rossmannach były tylko dwie limitki: Miami Roller Girl i A New League. To trochę za mało żeby uznać, że się źle sprzedaje i się wycofujemy! przynajmniej moim zdaniem.
    Jeszcze odnoście Natury: mamy maj, w tej "mojej" Naturze jeszcze zalega styczniowy "Vintage District".

    OdpowiedzUsuń
  60. ooo super kolorki!
    zerknę chętnie na te śmieszne błyszczyki i piękny ten zielony cień pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam nadzieję, że zgarnę rozświetlacz z Essence i być może kredki do ust z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  62. @Grumpy, z tego co wiem to chyba jednak tak to wyglądało. Swoją drogą uważam, że jakby zdecydowali się wstawić całe szafy i tam dawać limitkę, sprzedaż byłaby lepsza. Te malutkie standy stojące gdzieś w kącie były średnio zauważalne dla kogoś, kto ich nie szukał.

    OdpowiedzUsuń
  63. zaciekawił mnie rozświetlacz z Essence oraz kolory lakierów z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja teraz jestem na północy kraju i ciężko mi uwierzyć, że maj :P

    Co do limitek to może z 1 róż w kremie, z drugiej cień w kremie i rozświetlacz. Zobaczę jak kolory na żywo.
    Z le catrice spojrzę na rozświetlacz w płynie, kredki do ust i cień 03.

    OdpowiedzUsuń
  65. Drogerie Natura dają d* po całości. Narzekacie, że siedzi u was nadal limitka vintage district? U mnie w ogóle jej nie było, za to zmierzch nas straszył jeszcze baaardzo długo. Obecnie półka przeznaczona na limitkę stoi po prostu pusta :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Z Essence chętnie przygarnęłabym turkusowy cień do powiek. W związku z tym, iż zdążyłam się zaprzyjaźnić z owocowym zmywaczem, chętnie poznałabym inne warianty tego produktu;)

    Propozycje Catrice również wzbudziły moje zainteresowanie. Chętnie przygarnę czerwoną kredkę pod warunkiem, że okaże się dobrze napigmentowana. Ten fioletowy cień robi wrażenie, ale zdjęcia promocyjne często wprowadzają nas w błąd.

    OdpowiedzUsuń
  67. deep sea baby, i follow u :D dobra nazwa :) kiedy wchodzi dokładnie ta kolekcja? Muszę się przyjrzeć tym cieniom w kremie, chociaż mam nadzieję, że będą jeszcze inne kolory. No i ten rozświetlacz Catrice! Chętnie zaopatrzę się też w kredki do ust, mam nadzieję, że będą takie fajne jak te Revlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. lakiery mają bardzo ciekawe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. @uroda i włosy, kolekcja powinna pokazać się w Niemczech w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
  70. oj portfel mój zaboli he he

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo lubię firmę Catrice i Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Z Essence nie zachwyciło mnie nic, ciekawa jestem za to pierwszego różu z Catrice, rozświetlacza i kredek do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jeśli chodzi o Essence to nie podoba mi się nic- kompletnie nie moje kolory:)jedynie ten zmywacz zapachowy mnie ciekawi i myślę, że go spróbuję.

    Z catrice podobają mi się dwa ostatnie cienie do powiek i ten ostatni- żółciutki lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  74. ciekawa kolekcja ;> obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Kiedy można spodziewać się tej limitki? :) U mnie zarówno w Naturze jak i Hebe licho z ich występowaniem ;(

    OdpowiedzUsuń
  76. @Anonimowy, w Polsce pewnie nie wcześniej niż w wakacje. I masz rację, ostatnio coś w ogóle kiepsko z dostępnością limitek.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.