sobota, 9 kwietnia 2011

Essence KATALOG NOWOŚCI 2011 (marzec)

Hej!

Jak pewnie wiecie, w Douglasach zaczęły się już pojawiać Essencowe nowości. W zależności od miasta wygląda to różnie, w Krakowie na szczęście można je już kupić na Floriańskiej, w Bonarce i w Czyżynach.

W tej notce zapraszam was do obejrzenia najnowszego katalogu, w którym zawarte zostały również nowości. Swoimi wczorajszymi zakupami podzielę się z wami już niedługo (mam nadzieję, że jeszcze dziś). 

Miłego oglądania! Co was zainteresowało?

























13 komentarzy

  1. jak gdzieś dorwę katalog to na pewno będę go studiować przez 2 godziny w sklepie, lubię takie rzeczy, chociaż przeważnie staram się nie gromadzić, tylko przekazywać dalej. albo w ogóle nie zabierać ze sklepu ulotek tylko ogarniać w internecie. ale czasami są takie kuszące ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. pożądam żelowego linera :D ech, ciekawe kiedy w mojej naturze pojawią się obiecane nowości, na razie nie ma i nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, a ciekawa jestem czy będzie to też w naturze, bo chciałabym te mini błyszczyki do ust i lakiery! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, no i jeszcze chciałabym pielęgnacyjny balsam do ust. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to powoli mam dość essence xD bo mają fajne rzeczy a umnie połowy rzeczy nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się nie mogę doczekać aż dorwę te linerki w żelu :D + oczywiscie pędzelek do kompletu

    OdpowiedzUsuń
  7. ale przyjemnie pooglądać, bardzo Ci dziekuję za te skany:*

    ach, żeby dorwać te nowe 2 pędzeleki i eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pędzelki, żelowy eyeliner, mini błyszczyki :)
    ale zanim to dotrze do Natur minie pewnie jeszcze miesiąc.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ;D a poważnie muszę to głęboko przemyśleć i lecieć na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze jak ja wam zazdroszcze dostępu do essense. U mnie w pobliżu nigdzie natury nie mogę znaleść. Ponoć jest 35 km ode mnie i chyba muszę się tam przejechać :)
    Mam chęć na eyeliner. ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. wyczekuję na te nowości i wyczekuję i... d.upa :cry:
    przeprowadzę się do Krk ! sasasa :D:D:D

    pokaż co kupiłaś ! ! poka poka :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. skąd masz ten katalog nigdzie nie widziałam a essence bardzo fajna firma;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magdalena, leżał u mnie w szafie Essence. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.