poniedziałek, 7 lipca 2014

10 najciekawszych nowości CATRICE na sezon jesień/zima 2014, które nie będą dostępne w Polsce (do powzdychania)

Przejrzałam nowości CATRICE na nadchodzący sezon jesienno-zimowy i stwierdziłam, że chyba będę musiała się przejechać na krótką wycieczkę za naszą zachodnią granicę. Połowa z nich będzie dostępna tylko w niemieckich drogeriach, i to ta znacznie lepsza połowa! Pół roku temu to samo było z essence, tym razem to CATRICE tworzy produkty specjalnie dla sieci Muller - bardzo fajne produkty. Nie pozostaje mi nic innego, jak pokazać wam te nowości, których najbardziej mi żal. To co, organizujemy wspólny rajd po niemieckich drogeriach? 







Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie nowości, a więc i te, które pojawią się w Polsce, są one już widoczne na oficjalne stronie marki. Ja mam tylko nadzieję, że przynajmniej essence nie wywinie nam tym razem podobnego numeru, i z niecierpliwością oczekuję na pełną zapowiedź kolekcji jesienno-zimowej tej marki.

Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych: facebook | instagram | bloglovin

52 komentarze

  1. Róż i te żelowe kredki wyglądają baaardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektor pod oczy i produkty do brwi to coś, co zdecydowanie miło powitałabym w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, wciąż jest dość mało produktów do brwi w szafach marek dostępnych w Polsce.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę te długotrwałe szminki! I produkty do brwi! Dlaczego do jasnej ciasnej w Goerlitz nie ma Muellera? Nie, oczywiście, najbliższy musi być w Dreźnie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dla Ciebie wizyta w niemieckiej drogerii to niekoniecznie wielka wyprawa :D

      Usuń
    2. Ja już od miesięcy ćwiczę uśmiech, żeby się z czasem ładnie uśmiechnąć o coś z DM :) :)

      Usuń
  5. Te żelowe kredki mogą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała produkty do brwi

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy produkt mnie zachwycił <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te nowości. Szkoda, że nie mam szafki Catrice w pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu szminek tych nie będzie? :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę na stronie Catrice pomadki Velvet Matte :-OOO
    O mamuniu, chcę wszystkie kolory *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich chyba też nie będzie z tego co kojarzę :\

      Usuń
  11. te pomadki i korektor! chętnie bym się skusiła, ale no pewnie nie będzie mi to dane:] szkoda, że nie pomyśleli o fankach w PL:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego co pokazałaś to chciałabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobała mi się ta paletka. Lubię takie kolory, a mam mało matowych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw do brwi <3 mam nadzieje ze beda w CH

    OdpowiedzUsuń
  15. Szminki matowe i paleta mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Róż wygląda pięęęęknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko cudne, ale za paletkę i wosk do brwi to dałabym się po prostu pokroić. WHYYYYYY? :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli wszystkie produkty, które mają oznaczenie "dostępne w wybranych sklepach" zawitają tylko do Mullerów? No bo się popłaczę - te pędzle, szminki i bajery do brwi... Ooooch :( Nie ma bata, będzie wycieczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te produkty będą robione tylko dla Mullerów :(

      Usuń
  19. znowu trzeba zrobić nalot na sąsiadów

    OdpowiedzUsuń
  20. Matowe cienie do powiek mogą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda :(
    Paleta wygląda super, sama bym ją chętnie nabyła

    OdpowiedzUsuń
  22. Wosk i pisaki do brwii tego mi zal :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Bosku do brwi i tego różu naprawdę mi żal :( Trzeba zrobić błagalną minkę do kogoś, kto wybierałby się za granicę :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Róż ma prześliczną fakturę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju... Większość z tych rzeczy jest rewelacyjna - róż, pisaki, pomadka, paletka, a tu taki numer, że w Polsce nie uświadczymy :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo chętnie z tej serii powitałabym
    Podkład rozswietlajacy w 4 odcieniach, Paleta matowych cieni do powiek. Wosk do brwi, Rozświetlający korektor pod oczy.
    Generalnie uwielbiam kosmetyki Catrice i Essence. Tylko szkoda że nie raz nie cała seria trafia do nas .....
    ah;(

    OdpowiedzUsuń
  27. No tak, oooooczywiście ^^ kilka rzeczy mogłabym przygarnąć i co?! Dupa.. :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze, bardzo fajne te nowości, najbardziej jestem ciekawa tych szmineczek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie to wszystko wygląda:)
    Widać, że Cosnova śledzi rozwój rynku, potrzeb kosnumentek, popularności niektórych produktów i ich odpowiedników.
    No tyle tylko, że nie chce się ze wszystkimi podzielić:P

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne kosmetyki, szkoda, że u nas ich nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  31. Róż i opakowanie podkładu wyglądają pięknie :D Szkoda, że jak zwykle jesteśmy poszkodowani, ale osobiście nie narzekam - przynajmniej mój portfel nie ucierpi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie zaopatrzyłabym się w ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  33. róże wyglądają bardzo apetycznie, wosk do brwi ... ah szkoda, że nie u nas ...

    OdpowiedzUsuń
  34. Szminki i brązujący pisak... Chlip! Zwłaszcza ten pisak, bo nie widziałam nigdzie w Polsce (w niskiej cenie) takich, a pomadki da się zawsze czymś podobnym zastąpić.

    OdpowiedzUsuń
  35. to się zmartwiłam jak doczytałam wpis do końca, bo większość z wyżej pokazanych kosmetyków bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzeczywiście bardzo udana seria. Z chęcią przygarnęłabym co najmniej kilka kosmetyków. Może się namyślą i będą dostępne w PL? Pomarzyć nie zaszkodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  37. No nie wierzę... Ile ja się naszukałam nowości Essence zanim zauwazyłam, ze dostępne są tylko w Mueller drogerii, a teraz to samo... a pod ręką żadnej! :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mnie zaciekawiła ta szminka, wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  39. Przygarnelabym ten roz(dla samego wygladu w opakowaniu:P) i rozswietlacz pod oczy(mimo, ze juz taki produkt mam) No ale wycieczki do Niemiec nie jest to warte:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.