piątek, 28 marca 2014

COMING SOON

Na blogu chwilowo przycichło, a to dlatego, że w końcu się zebrałam i pracuję nad nową odsłoną blogowego rankingu (ostatnią zobaczyć można TU). Przy okazji kolejny raz uświadamiam sobie, jak bardzo rozrosła się kosmetyczna blogosfera! Do tysięcy blogów co chwilę dołączają kolejne. Niestety trafiam też na sporo porzuconych miejsc w sieci, ich też jest coraz więcej, dlatego aktualizacja bardzo się przyda.

Potrzebuję jeszcze kilkunastu godzin wolnego czasu, żeby móc dokończyć ranking. Mam nadzieję, że w pierwszych dniach kwietnia już wszystko będzie gotowe. Jestem pewna, że taka lista przyda się zarówno tym, którzy dopiero wkraczają w kosmetyczną blogosferę, jak i tym, którzy chcą po prostu poznać nowe blogi.

Przy okazji - czy ktoś wybiera się na jutrzejszą konferencję Blog Experts w Krakowie? Ja będę na pewno :)

Em

P.S. Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie KLIK KLIK :)

35 komentarzy

  1. Pierwsze słyszę o czymś takim jak Blog Experts :) ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @elaree, to już czwarta edycja i program jest naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekamy na kolejną odsłonę rankingu! Odwalasz kawał dobrej roboty, eM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Lubię Twoje rankingi! Zawsze pozwalają mi odkryć trochę nowych ciekawych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Beauty_Station, dzięki, staram się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na aktualizację listy :) Ciekawa jestem wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Una, cieszę się :) Przy takiej ilości blogów czasem już ciężko się połapać, a tak jest przynajmniej trochę łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. @Lusterko Em, właśnie przejrzałam program, naprawdę ciekawy :) Tylko ja wciąż uważam się za początkującą blogerkę...myślisz, że będę się tam dobrze czuła?

    OdpowiedzUsuń
  9. @elaree, na pierwszą blogową konferencję pojechałam na drugi koniec Polski, kiedy mój blog miał 10 miesięcy. Prawie nikogo nie znałam, byłam jedyną blogerką kosmetyczną i było świetnie! Poznałam mnóstwo ciekawych ludzi i od tamtej pory staram się wpadać na takie spotkania kiedy tylko mogę. Wstęp jest bezpłatny, jeśli mieszkasz w Krakowie to nic nie tracisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo super :D Czekam na kolejny ranking. Co do ilości porzucanych blogów, to ostatnio dopiero zdałam sobie sprawę ile tego jest, porządkując listę czytelnicza :O

    OdpowiedzUsuń
  11. @rose vanilla, też od czasu do czasu robię porządki w liście czytelniczej i wtedy najbardziej mi przykro, bo okazuje się, że opuszczone zostały blogi, które z przyjemnością czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. @Lusterko Em, dziękuję za informacje :) Przekonałaś mnie, wysłałam zgłoszenie, ale na wszelki wypadek jako wolny słuchacz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @elaree, super, mam nadzieję, że będziemy miały okazję się poznać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Po raz kolejny szacun! ;-) Za każdym razem Cię podziwiam, ja bym tych cyferek nie ogarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł z tym rankingiem! :) zawsze można "wyłowić" jakąś perełkę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że robisz nowy ranking :)
    Chętnie go poznam :)
    Ja na BE nie będę, ale za tydzień będę na Targach :) Wybierasz się może??

    OdpowiedzUsuń
  17. @Kosmetykoholizm, nie wybieram się, od początku roku jestem na kosmetycznym odwyku i na razie wolę omijać takie miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda :(
    Ja nie potrafię sobie odmówić zakupów kosmetycznych, chociaż staram się je ograniczać.

    OdpowiedzUsuń
  19. @Kosmetykoholizm, u mnie na razie idzie dobrze. Do tej pory kupiłam tylko kilka rzeczy (w większości niezbędnych) i staram się zużywać to, co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. @Lusterko Em, ja też, do zobaczenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję pomysłu i podziwiam Twoją pracę przy tworzeniu rankingu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, chętnie zapoznam się z tą listą :-))) Ja tu nowa, nawet roku nie mam więc tym bardziej chętnie zobaczę o co chodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na ranking! Ostatnio znalazłam tak kilka ciekawych miejsc ;)
    A na BE się nie wybieram. W sumie to nawet nie wiedziałam, że jest :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Może się kiedyś załapię do Twojego rankingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. @luthienn, dobrze wiesz, że sama Ci kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No i super, jako początkująca czekam na ranking, nowe blogi do śledzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na ranking, bardzo lubię odwiedzac piękne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chciałam jechać na blog exp ale nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Z rankingiem zawsze chętnie się zapoznaję - znajduję dzięki niemu masę blogów o których nie miałam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kraków tak blisko, a zawsze stoi coś na przeszkodzie żeby wybrać się na takie wydarzenie ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. No to czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  32. czekam, może jakieś ciekawe blogi, których jeszcze nie znam się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  33. chlip. a ja ostatnio przycichłam... trudno, ryczeć mocno nie będę, ale z chęcią znajdę nowe miejsca :) podziwiam za kawał roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem bardzo ciekawa tej listy, po cichu mi się marzy jakieś miejsce :D Zawsze podziwiam Cię za ten kawał roboty!

    OdpowiedzUsuń
  35. 48 years old Research Assistant II Cale Mapston, hailing from Picton enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and Playing musical instruments. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Castagna Drop Head Coupe. sprawdz post po prawej

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.