niedziela, 1 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy essence + (zapowiedź) essence kalinka beauty & ice ice baby, CATRICE Celtica



To już naprawdę grudzień? Za trzy tygodnie Święta, a śniegu za oknem jak nie było, tak nie ma. Nie mam co prawda nic przeciwko temu, jednak ciężko mi przez to poczuć bożonarodzeniową atmosferę. Tymczasem na stronie essence od dziś działa adwentowy kalendarz, w którym odpowiadając na banalne pytanie możecie codziennie coś wygrać. Łapcie - KLIK! Pojawiło się też kilka mniej lub bardziej zimowych zapowiedzi edycji limitowanych. Czy któraś z nich dotrze do Polski? Na razie nie wiadomo nic pewnego poza tym, że na pewno nie wcześniej niż w przyszłym roku.


essence kalinka beauty

róż do policzków

cienie do powiek

kępki rzęs

kredki do brwi

pędzelek do ust

podwójne pomadki w kremie

lakiery do paznokci

farbki do włosów

portmonetka

Chyba nikogo nie zdziwię jeśli powiem, że całkowicie zauroczyło mnie opakowanie różu do policzków i jeśli tylko będę miała taką okazję, na pewno go kupię. Fajnie, że ta edycja to W KOŃCU coś nowego, przynajmniej tematycznie.


essence ice ice baby

puder rozświetlający

balsamy do ust

kredki do oczu

cienie do powiek

lakiery do paznokci

krem do rąk

klips do słuchawek

Jakiś czas temu widziałam już pierwszą wersję tej edycji i był tam śliczny rozświetlacz z wytłoczonymi śnieżynkami. Szkoda, że z niego zrezygnowano i wpakowano jedną wielką fioletową śnieżynę, która pewnie wszystko zepsuje. Wciąż mam jednak ogromną ochotę na metaliczne kredki.


CATRICE Celtica

puder rozświetlający

cienie wypiekane

szminki do ust

cienie w kremie

lakiery do paznokci

drobinki do zdobienia paznokci
Zdjęcia pochodzą z www.pinkmelon.de

Tu podoba mi się puder rozświetlający, mam podobny z limitki Urban Baroque, ale za niczym nie będę raczej specjalnie biegać po drogeriach.

Dziś niedziela - jedyny dzień, w którym w końcu mogę zrobić zdjęcia w świetle dziennym. W przyszłym tygodniu pojawi się więc między innymi wpis o moich ostatnich kosmetycznych zakupach.

Trzymajcie się ciepło!

Em

46 komentarzy

  1. Róż z Essence prześliczny ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja chciałabym tę kalinke ujrzeć w Polsce ;)taka w moich kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. omg! Jakie cudowności....jestem zakochana po uszy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się kolory cieni z tej pierwszej kolekcji Essence i puder rozświetlający z Catrice, piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny design dla Kalinki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zobaczyć kogoś z tymi rzęsami na oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te limitki wyglądają nieźle!! Catrice Celtica mnie kusi i Essence lodowe :> A i z Kalinki niektóre rzeczy wyglądają fajowo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę tę matrioszkę :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalinka zapowiada się świetnie, Celtica z Catrice także mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku, ale niektóre rzeczy są fajne :) kilka rzeczy mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale narobulas mi ochoty na roz i lakiery!!!! Juz nie moge sie doczekac tych limitowanek!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne tłoczenie ma seria Ice Ice Baby :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Essence i Catrice :) za niską cenę można znaleźć super kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Portmonetka jest śliczna :D Ciekawe czy stworzą kiedyś limitowankę inspirowaną Polską ;) No chyba, że dla nich Rosja i Polska to ten sam kraj :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te limitowanki! Pokusiłabym się na kilka produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic mi nie wpadło w oko :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolekcja kalinka bardzo przypadła mi do gusty zwłaszcza róż do policzków i rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwie pierwsze kolekcje są super! Portmonetka, balsamy - ja chcę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka rzeczy bardzo mnie zaciekawiło,ale pewnie limitki ominą Polskę :/ Albo znów najciekawszych kosmetyków w nich nie będzie,tak jak rozświetlacza z Me andy my ice cream :(

    OdpowiedzUsuń
  20. A wiadomo czym są podwójne pomadki z Kalinka Beauty?

    OdpowiedzUsuń
  21. mi też podoba się ten puder rozświetlający

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł z tym kalendarzem adwentowym :)
    Podoba mi się puder rozświetlający i kredki do oczy essence.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic mnie nie zaciekawiło... Kalinka mogłaby być duuużo ciekawsza, bo temat naprawdę fajny... Cienie z Ice ice baby mają śliczne tłoczenia, ale przecież nie kupię dla tłoczenia :D No i Celtica, największe rozczarowanie... Nie ma nic wspólnego z nazwą! Nawet wzorki na opakowaniach mało celtyckie, a bardziej ozdobno-barokowe, a nie powiem już nic o kolorach. Dla mnie Celtica powinna być zielono-rudo-brązowo-złota, a nie jakieś takie różowości... Jako wielbicielka tej tematyki i kultury, jestem naprawdę bardzo zawiedziona :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Limitka Kalinka przeurocza, zwłaszcza róż. Rozświetlacz z Catrice boski!! Żeby tylko trafiły do pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. serie essence poproszę w całości poza kremem. super!

    OdpowiedzUsuń
  26. cude! Róż do policzków, cienie kalinka, kredki essence, cienie wypiekane Catrice <3

    OdpowiedzUsuń
  27. @ZACHCIEWAJKI KOSMETYCZNE, przecież kulki rozświetlające były dostępne w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  28. @Ly-anna, wydaje mi się, że jedna jest matowa, a druga błyszcząca :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja mam pytanie dotyczące kalendarza bierzecie w nim udział? o co chodzi z tym dzisiejszym pytaniem i jaka jest prawidłowa odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
  30. Róż z Kalinki jest prześliczny! Jak trafi do Polski to chyba go przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kilka rzeczy wpadło mi w oko. Ciekawią mnie pomadki w kremie z Essence (nawet nie żeby kupić, ale jaką będą miały pigmentację), wypiekane cienie z Catrice i te szaro-fioletowe lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  32. Och,Kalinka wygląda zachęcająco, zwłaszcza ten brzoskwiniowy róż!

    amfibiaa

    OdpowiedzUsuń
  33. Z essence nic mi się nie podoba poza pomysłem na Kalinke ;)

    Za to Catrice <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Opakowanie różu urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  35. @Anonimowy, ja biorę udział :) Z tego co pamiętam wczorajsze pytanie dotyczyło roku powstania marki essence.

    OdpowiedzUsuń
  36. podobają mi się,ojjj poodobająą

    OdpowiedzUsuń
  37. portfelik matrioszki jest przedni! jak będzie to nie omieszkam go kupic ale watpie by ta limita dotarla do mojej wsi :/ bo mało ktora tu trafia :( ja z essence wlasciwie mam tylko kilka kosmetykow wiec cos musi baaardzo trafic w mój gust lub potrzebe bym to nabyla a portfelik mnie rozwalil:D

    OdpowiedzUsuń
  38. jest kilka rzeczy które bym z chęcią przytuliła ...

    OdpowiedzUsuń
  39. a ten kalendarz adwentowy wyniki to oni losują zwycięzców? czy kto pierwszy odpowie

    OdpowiedzUsuń
  40. @Anonimowy, z tego co wiem to zawsze było losowanie, tym razem chyba jest podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kalinka beauty :D padłam :)
    ale pędzelek do ust... przyda się, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się róż kalinka(przez opakowanie), rozświetlacz ice baby(raczej nie wezmę, bo mam za wiele już), rozświetlacz celtica, cienie wypiekane, nie wiem jak szminki i róże w kremie(kolory na żywo mogą być brzydkie)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurcze, dzisiaj dostałam maila, że niby wygrałam w tym konkursie kalendarzowym z 4.12. Nie wiem czy to jakaś ściema czy co? :D

    OdpowiedzUsuń
  44. @Iwona, to na pewno nie ściema, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  45. @Lusterko Em -> dziękuję :) Napisałam im potwierdzenie i odpisali, że wyślą nagrodę w przeciągu kilku dni :) Mam nadzieję, że nie będę musiała długo czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Essence niestety nie w moim stylu.. ale Catrice całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.