piątek, 5 lipca 2013

Żele Radox i szampony Timotei po 1,99 zł w Super-Pharm

Macie w pobliżu Super-Pharm, a w portfelu kartę lojalnościową tej drogerii? Jeśli tak, jest to wpis dla was. Po raz pierwszy od niepamiętnych czasów w personalizowanych zwykle takich samych dla wszystkich kuponach jest coś rzeczywiście wartego uwagi. Już od jakiegoś czasu nawet nie zaglądałam na swoje konto, bo nie spodziewałam się tam czegokolwiek interesującego. Tym razem jednak warto. Większość osób otrzymała dwa ciekawe kupony: na zakup szamponu Timotei za 1,99 zł i żelu pod prysznic Radox za tę samą cenę.


Na zakupy wybrałam się wczoraj do krakowskiej Galerii Kazimierz i niestety szamponów już nie było, choć podobno w poniedziałek będzie dostawa. Wybrałam za to żel o zapachu lawendy i lilii wodnej.




Promocja trwa do środy 10 lipca, więc macie jeszcze kilka dni, żeby z niej skorzystać. Pamiętajcie, że nie musicie drukować kuponów. Wystarczy, że powiecie przy kasie z jakiej promocji chcecie skorzystać.

Em

45 komentarzy

  1. oo. nie wiedziałam, że nie trzeba drukować kuponów. Szczerze powiedziawszy nawet nie zaglądam do tych kuponów, bo jeszcze kiedy to robiłam to nie było niczego ciekawego. Jeśli jeszcze wszystkiego nie wykupili to pewnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, też nie wiedziałam, że nie trzeba ich drukować ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. @bloo., kartę mam od samego początku istnienia programu, ale z kuponów skorzystałam zaledwie kilka razy. Mam nadzieję, że częściej będą wrzucać takie ciekawe oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @KasiaPL, nie trzeba! Jeśli masz na swoim koncie daną promocję, kasjer to widzi po zeskanowaniu karty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczekam do poniedziałku, może będą te szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kupony niestety nie są takie same dla wszystkich- moja sis ma zawsze inne i zawsze lepsze rzeczy ode mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. @Agnieszka, rzeczywiście trochę się różnią, ale zawsze myślałam, że tylko trochę :) Tak czy inaczej do tej pory były bardzo średnie, albo może po prostu źle trafiałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę kupić Radoxa za niecałe 2zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow faktycznie niezła promocja! mam nadzieję, że u siebie w Warszawie jeszcze znajdę szampony
    ja też już przestałam tam wchodzić, ale chyba jednak zacznę znowu śledzić te kuponiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy to, jakie kupony się dostaje, od czegoś zależy? Ja ciągle myślałam, że są takie same dla wszystkich.
    Ogólnie cena z kartą/kupony rabatowe często są całkiem ciekawe, chociaż ja mam już tyle rzeczy, że zaczynam odczuwać przesyt i jak wpadam do Natury/SP, to jednak ostatecznie wychodzę z pustymi rękami... Swoją drogą, one mają o wiele wyższe ceny regularne niż Rossmann...
    Ostatnio polowałam na filtry, bo moja zeszłoroczna przygoda z opalaniem twarzy skończyła się drastycznie (poparzona twarz niesamowicie, aż zamieniła się w przetłuszczoną skorupę), kupowałam właśnie w superpharm na promocji (bioderma tonująca AR w zestawie z micelem, w ogóle nie kryje! i uriage kolorowy), bo tak się najbardziej opłaca. Warto tam zaglądać na przeceny. Inna bajka, że filtry mi najwyraźniej szkodzą na cerę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartę posiadam, niestety SP w pobliżu niet :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma Superpharm w moim mieście i bardzo tego żałuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. @Li, sama nie wiem czy od czegoś to zależy. Mam wrażenie, że nie. SP to chyba najdroższa sieciowa drogeria, dlatego ja właściwie nigdy nie kupuję tem produktów w cenach regularnych. Promocje mają za to niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampon mnie nie kusi.
    A żeli pod prysznic mam sporo.
    Tym razem podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie mam SP w pobliżu. ;( Ale sama promocja jest świetna - za 2 zł szampon lub żel pod prysznic dobrej firmy to jak za darmo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupon promocyjny można przedłużyć na kasie o 30 dni jeśli nie ma danego produktu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Malwa, zapomniałam o tym, dzięki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam, dwa szampony i żel :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie te szampony są słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja zapomniałam hasła i nie mogę wleźć na swoje konto. Na meila też nic nie przychodzi jak chciałam przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak też chciałam kupić jednak żeli i szamponów nie było bardzo szybko je wymiotło.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zalapalam się na tego timotei dwa razy pod rząd. sp przysyła mi maila z kuponami więc na bierzaco sprawdzam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. @Lusterko Em nie ma za co;) w końcu tam pracuje:P

    OdpowiedzUsuń
  24. promocja rzeczywiście warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @ Lusterko Em oczywiście szampon, żel i miałam jeszcze w kuponach dezodorant roll z Nivea za 7,99:)

    OdpowiedzUsuń
  26. oo no to w takim razie żal się nie skusić! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o ja cię cena szamponu genialna ;D chyba zrobie zapasy :))

    OdpowiedzUsuń
  28. jak zwykle najciekawsze promocje kiedy mnie nie ma w pobliżu super pharm :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet nie zaglądam do tych kuponów a tu taka promocja, trzeba skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna sprawa, ja nie mam w pobliżu superpharm. ;c

    OdpowiedzUsuń
  31. @Sarita, u mnie odzyskiwanie hasła poszło bez problemu. Może sprawdź w spamie?

    OdpowiedzUsuń
  32. @monia, tak jak napisała wyżej Malwa, ważność kuponów można przedłużyć o miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  33. @MANIA, a którą wersję szamponu wzięłaś? Nie wiem czy w ogóle będzie jakiś wybór, ale warto wiedzieć na co zwrócić uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. @Lina, niestety 1 kupon = 1 sztuka, ale i tak warto skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale się opłaca! Szkoda tylko, że nie mam tej karty :/

    OdpowiedzUsuń
  36. A waniliowy żel widziałaś? dla mnie najlepszy.
    Reszta mniej mi podchodzi, jeszcze lubię płyn do kąpieli sleep easy.

    OdpowiedzUsuń
  37. @Alena, widziałam, ale jakoś nie miałam na niego ochoty na lato.

    OdpowiedzUsuń
  38. @Lusterko Em... nie ma wyboru- jest tylko wersja do włosów normalnych.

    OdpowiedzUsuń
  39. @MANIA, może tylko u Ciebie? Czytałam, że jest kilka rodzajów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie owszem ale do wykorzystania z kuponem jest tylko jeden rodzaj. .. ja dostałam taką informację i taki kupiłam.

      Usuń
  40. Czemu u mnie nie ma SP? Najbliższy mam godzinę drogi od miejsca mojego zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę w końcu założyć sobie tą kartę :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Taką promocję to ja rozumiem:)Też bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.