wtorek, 16 lipca 2013

Najpopularniejsze polskie blogi kosmetyczne (lipiec 2013)

KLIKNIJ, ŻEBY PRZEJŚĆ DO NAJNOWSZEJ EDYCJI RANKINGU 2015

Przed wami piąta edycja listy najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych.


PRZYPOMINAM! Pod uwagę wzięłam tylko blogi z blogspotu, ponieważ tylko na nich funkcjonuje obserwowanie. Wiadomo, że nie zawsze ilość obserwatorów przekłada się na rzeczywistą jakość i popularność bloga, jednak był to na razie najłatwiejszy sposób zrobienia takiej listy. Najbardziej miarodajne byłoby porównanie ilości wyświetleń, jednak tylko część osób je publikuje. Uwaga - nie jest to w żadnej mierze ranking najlepszych blogów, pamiętajcie o tym! Ot, tylko taka statystyczna ciekawostka :)

Na liście znalazły się blogi, na których w ciągu ostatniego miesiąca pojawił się merytoryczny wpis kosmetyczny, przynajmniej połowa z dziesięciu najnowszych wpisów dotyczy kosmetyków i przez trzy ostatnie miesiące częstotliwość pojawiania się nowych postów wyniosła średnio minimum jeden tygodniowo.

Jeśli znacie jakiś blog, który spełnia wszystkie warunki i ma ponad 700 obserwatorów, dajcie znać w komentarzach. Wezmę to pod uwagę przy aktualizowaniu danych.

(kolejność alfabetyczna)
1001pasji


(kolejność alfabetyczna)

Jeśli macie jakieś uwagi, propozycje, pomysły dotyczące wyglądu przyszłych rankingów, dajcie znać.

Powiem wam tylko, że zwłaszcza przy robieniu tej listy widać, jak wiele blogów kosmetycznych jest porzucanych. Trochę też "dzięki" temu ta lista się zmienia, ale tak czy inaczej szkoda.

Em

P.S. W rankingu przypadkowo nie został uwzględniony blog www.niemuzycznapieciolinia.pl, który znalazłby się w brązowej pięćdziesiątce.

169 komentarzy

  1. jestem zdziwiona, że większości blogów nie znam! :o super opcja z tym rankingiem, już biorę się za poznawanie! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Aga, blogów kosmetycznych jest teraz tyle, że nie da się wszystkiego ogarnąć :) Myślę, że takie listy są właśnie dlatego pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te posty rankingowe :). Co ciekawe, nadal jest sporo blogów, których nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. @burn-it-up, świetna okazja do odkrywania nowych miejsc w internecie :) Sama znalazłam ich całą masę!

    OdpowiedzUsuń
  5. oh nadal nie udało mi się wskoczyć na listę :( a szkoda. Ale uwielbiam te twoje zestawienia- dzięki temu znajduję wiele ciekawych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trza je wszystkie przejrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, moja pozycja utrzymuje się w pozycji srebrnej :) Przejrzę złote blogi, bo kilka nazw w ogóle nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Awansowalam do zlotej 50tki :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. @Panna Marchewka, tak czy inaczej jesteś w pierwszej dwusetce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. em zapomnialas o stylizacje.tv - Karola tez ma blog na blogspocie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Utrzymałam się w srebrnej, jak miło :) Ale widzę też kilka nowych twarzy, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @TheOleskaaa, dzięki za info, nie wiedziałam o tym! Tak czy inaczej blog by się nie załapał, bo mało kosmetyczny (przynajmniej ostatnio).

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam większości... Czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale miło wyszukać swój nick wśród złotek. Jak zwykle odwaliłaś kawał dobrej roboty. Muak muak!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielu z tych blogów nie znam, biorę się za nadrabianie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna skarbnica blogów, na pewno się z nimi zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuu nawet ja znalazłam się na liście. ;)

    Em podziwiam Ciebie za wytrwałość w robieniu listy. ;) Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  19. kurczę normalnie wzruszyłam się - ostatnio chyba był brąz - piękny awans.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię te twoje listy, bo zawsze okazuje się, że jest sporo blogów, któych nie znam. Miło znaleźć się na liście :))

    OdpowiedzUsuń
  21. @Siouxie, ostatnio byłaś w srebrnej, ale i tak gratuluję awansu!

    OdpowiedzUsuń
  22. @kleopatre, Ciebie nie mogło tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Skarbnica świetnych blogów. :) Mi jeszcze trochę brakuje do 700 obserwatorów, ale może kiedyś i ja się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzi fajny ranking! Na pewno przejrzę wszystkie blogi jak starczy mi czasu ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. awans do srebrnej 50! Jupi! Dziekujemy za liste :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju mam srebro, jestem przeszczęśliwa :) mam jeszcze większego kopa do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Em, świetna robota, napracowałaś się! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dobrze "wrócić" do srebrnej 50tki! Ostatni brak mojego bloga w rankingu zmotywował mnie do powrotu, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja wypadłam z obiegu :D innym gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne blogi, niektóre odwiedzam niemal codziennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. @Brain For Sale, bardzo się cieszę i tym bardziej gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh my! Nigdy nie przypuszczałam, że kiedykolwiek znajdę się w tym rankingu :) Szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że nie było mnie ostatnio dosyć długo.
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  34. miło jest znaleźć się w srebrnej 50'tce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. szkoda, że tym razem nie udało mi się tutaj znaleźć, ale znalazłam kilka perełek:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. I to jest motywacja, aby trochę popracować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O kurcze, pierwszy raz jestem w Twoim rankingu. :) Cudowne uczucie! Dziękuję. :) P.S. Wolałabym chyba opis - Agata bloguje - ale trzeba płacić za głupotę . :P

    OdpowiedzUsuń
  38. wow, nawet dla mnie znalazło się miejsce w brązowej pięćdziesiątce - jaka to radość ;)
    wielu blogów nie znam, jest co nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. super robota :) może kiedyś się załapię chociaż do brązowiaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow ,świetna lista :)
    Marzenie, żeby się na niej znaleźć. Trochę dużo mi brakuje :)

    I tego bloga nie ma, a ma on ponad 700 obserwatorów :)
    http://making-myself-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Eh może kiedyś wbiję się chociaż do brązowych :p

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje dziewczęta ;) Może kiedyś i mi się uda bryknąć na brązik ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moze w koncu i mi uda sie znaleźć w tym rankingu. Warunki teoretycznie spełniam już od zeszłej edycji. Gratuluje oczywiście wszystkim laureatom wspaniałych wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  44. kolejny raz bardzo mi miło, a także dziękuję pozostałym blogom :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny jest ten ranking i z każdym kolejnym czekam na następny z ogromną niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. mam nadzieję, że następnym razem będę oczko wyżej :)

    kawał świetnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ale super, pierwszy raz mój blog pojawił się na liście! :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jak dobrze upewnić się że mam kijowego bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  49. Idzie mi 3 rok i jeszcze nie awansowałam... widać tak musi być :)
    Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  50. Dobry pomysł z tą listą :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. o,przyjemnie,ostatnie miejsce na ostatniej liscie ale jestem. dzieki za zauwazenie ;) sciskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Jupi! Tym razem i ja się załapałam! :D Ostatnio niewiele zabrakło :)) Bardzo miło mi ujrzeć swój blog w tak miłym gronie! Gratuluję zwłaszcza Agacie z Agata bloguje vel. Fragrance of Beauty :))

    No i Tobie Em gratuluję po raz kolejny świetnej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, znowu miałaś sporo liczenia :) Dzięki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  54. @Agata bloguje., niestety nie byłabym w stanie ogarnąć wpisywanie wszystkich nazwami blogów, ale może pomyślisz nad wykupieniem domeny?

    OdpowiedzUsuń
  55. @Maliniarka, aż tak dużo Ci nie brakuje, więc może w następnym zestawieniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  56. @Ania., blog o którym wspomniałaś jest na liście - popatrz na brązową :)

    OdpowiedzUsuń
  57. @luthienn, według mnie Twój blog ma na to bardzo duże szanse - jest naprawdę dobry, więc z czasem i liczba obserwatorów wzrośnie!

    OdpowiedzUsuń
  58. @Kosmetyczne Remedium, nie masz na co narzekać, przecież sama masz mnóstwo obserwatorów! :) Kto wie, co będzie w kolejnym rankingu.

    OdpowiedzUsuń
  59. @Mademoiselle Zu, alfabet jest jaki jest :D

    OdpowiedzUsuń
  60. ech może za kilka miesięcy przebiję 700 obserwatorów :)
    no nic, zabieram się do zwiedzenia blogów z rankingu :)

    OdpowiedzUsuń
  61. @Karotka, też się ucieszyłam, jak zobaczyłam, że "wskoczyłaś"! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ciekawe czy kiedyś i ja zostanę doceniona? :) pewnie nie :P ale gratuluję :) parę blogów znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Podziwiam za wytrwałość w robieniu listy ;) może i ja się kiedyś na niej znajdę :P

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękuję po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Lusterko Em: Rzeczywiście to ja przepraszam ;) Tyle tych blogów, że można się pogubić;)

    OdpowiedzUsuń
  66. podziwiam - kawał dobrej roboty :)

    a jeszcze lepszej, bo srebro tym razem w moich (m.in.) łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  67. ja mam 149 obserwatorów :) ale wiem, że większość odwiedzającyh to unikalne wejścia i to mnie cieszy :) gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny ranking. :) U mnie dopiero 190 obserwatorów, ciągle się uczę. :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Lubię te rankingi - zawsze odkryję coś nowego i nie ukrywam, że też bym chciała kiedyś się znaleźć chociaż w brązowej 50tce:p

    OdpowiedzUsuń
  70. Przyznam się...że jestem mocno zszokowana... ja? i brązowa 50-tka :O jak to się stało? przecież jest tyle super blogów... :O

    OdpowiedzUsuń
  71. Srebro- super wyróżnienie i podziękowania przede wszystkim dla Ciebie Em- wykonałaś kawał naprawdę dobrej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ooo chętnie sobie poodwiedzam te blogi, nie wiedziałam że jest taka strona :)

    OdpowiedzUsuń
  73. @Agata bloguje., choć powiem Ci, że mi się Twoja nazwa bardzo podoba :) Jednak rzeczywiście krótszy adres byłby chyba łatwiejszy do zapamiętania.

    OdpowiedzUsuń
  74. @strawberry, gratulacje! Nie ma co się dziwić, tylko świętować! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. @Katarzyna Kucharek, pisz więcej o kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękuję za sreberko :)))

    OdpowiedzUsuń
  77. oj mi jeszcze duzo brakuje by znaleść się na takiej liści

    OdpowiedzUsuń
  78. Oj szkoda, że mój blog się nie zakwalifikował :( zresztą sprawdź sama czy dużo mi brakuje?

    OdpowiedzUsuń
  79. Em, bardzo Ci dziękuję za kawał dobrej roboty! :) To ogromny zaszczyt znaleźć się w rankingu po raz kolejny! Gratuluję też innym dziewczynom, szczególnie mojej imienniczce Agacie i Karotce! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. cieszę się, że ciągle jestem na liście;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Tyle nowych blogów do czytania ♥ świetna robota! Szkoda że nie jest to ustawione wedle wyświetleń bloga bo było by bardziej rzeczywiste. Bo obserwatorów można sobie od ręki dostać robiąc rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. szkoda, że przez wyniesienie się z blogspota wypadłam z rankingu, ale truno - życie ;) Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  83. Jejku! jak milo :) dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  84. Może kiedyś się tu znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Moim małym marzeniem byłoby się kiedyś tu znaleźć :):) ♥ fajny ten Twój ranking ♥

    OdpowiedzUsuń
  86. Większości blogów nie znałam ale dzięki tej liście przejrzałam co nieco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  87. O jak miło:) nadal mam sreberko:)
    szacun Em:*

    OdpowiedzUsuń
  88. @Makijażowo, wezmę Twój blog pod uwagę przy aktualizowaniu listy.

    OdpowiedzUsuń
  89. @Jessie, wciąż czekam, aż ktoś zrobi taki ranking biorąc pod uwagę liczbę wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Wspaniała skarbnica wiedzy i szansa na odkrycie nowych ciekawych miejsc. Moim małym blogowym marzeniem jest się kiedyś znaleźć na tej liście :D A tak na marginesie to naprawdę, podziwiam za wytrwałość i tworzenie tego rankingu :)

    OdpowiedzUsuń
  91. @Dagusia, wezmę Twój blog pod uwagę przy aktualizowaniu listy.

    OdpowiedzUsuń
  92. @Cosmetics Freak, Rainbow Soap Bubble, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak miło, cieszę się, że mój blog wciąż znajduje się na liście :))

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak miło :D
    Dziękuję za listę :*

    OdpowiedzUsuń
  95. dzięki M. :)

    A pytanie, jesteś 17 sierpnia na pikniku blogerskim w Forum ;>?

    OdpowiedzUsuń
  96. @Blanka, nie, niestety w tym czasie będę w Gdańsku.

    OdpowiedzUsuń
  97. Em, jak oceniasz moje szanse na dostanie się tutaj :)?

    OdpowiedzUsuń
  98. O ! W końcu będę mogła poznać więcej blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  99. To zestawienie oraz katalogi (w moim przypadku głównie Włosomaniaczki) to najlepszy sposób na odkrycie fajnych miejsc w Sieci! Aż strach pomyśleć ile pracy Cię to kosztuje...

    OdpowiedzUsuń
  100. @Marta, tym razem trzeba było mieć ok. 700 obserwatorów. Nie wiem jak szybko będzie się rozwijał Twój blog, więc ciężko mi ocenić, ale szanse jak najbardziej są :)

    OdpowiedzUsuń
  101. @Ly-anna, jakoś daję radę :)

    OdpowiedzUsuń
  102. może kiedyś uda mi się dojść do złotej pięćdziesiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Eh ... chciałabym się kiedyś znaleźć w takim rankingu.

    OdpowiedzUsuń
  104. a ja ciągle niezmiennie Cie podziwiam, że Ci się chce robić te zestawienia O.O
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  105. świetna robota, znalazłam parę nowych ciekawych blogów :))

    OdpowiedzUsuń
  106. Jak zawsze świetna robota! :) A ja nadal grzeję miejsce w brązowej pięćdziesiątce, może następnym razem uda mi się awansować :D

    OdpowiedzUsuń
  107. ach awansowałam do srebrnej. Dzięki:) to miłe

    OdpowiedzUsuń
  108. @PureMorning, zapisuję sobie adres Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Dziękuję wszystkim za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Podziwiam Cię!!! Przecież to masa pracy, a Ty poświęciłaś temu na pewno wiele pracy. Awansowałam do srebrnej kategorii, bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Em odwalasz kawał dobrej roboty z tym zestawieniem!
    Cieszę się z mojej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  112. www.trendini.pl - nie jest na blogspocie, ale też fajny! Prowadzi anonimowo go świetna dziewczyna :-)

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetny ranking i fajne zasady!

    Gratuluję wszystkim którzy się tu znaleźli, a blogi będę sobie zwiedzać w wolnych chwilach. Poprzednio odkryłam kilka fantastycznych dzięki temu rankingowi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  114. Rewelacyjna lista! Już zabieram się do przeglądania :) Mam nadzieję, że i mój blog kiedyś się na niej znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratuluje wszystkim :)
    Uwielbiam ten ranking, tyle super blogów dzięki niemu odkryłam i mam cichą nadzieję, że może też kiedyś się w nim znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  116. @Amethyst..., dziękuję za miłe słowa i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Cieszę się, że tyle osób odnalazło dzięki rankingowi nowe ulubione blogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Super, ale ty masz łeb :) i cierpliwość! Przeglądnę sobie te blogi, nawet ze złotej pięćdziesiątki wielu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  119. Widzę, że i jak się załapałam do brązowej :) Bardzo dziękuję.

    Em, podziwiam Twoje zaangażowanie w tworzenie tego rankingu, aktualizowanie, wyszukiwanie nowych blogów. Masz z tym pewnie mnóstwo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  120. Dobry pomysł, na zrobienie takiego rankingu, w ten sposób można odkryć nowe ciekawe blogi :)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  121. No to teraz znalazłaś mi zajęcie! Miałam zabrać się za sprzątanie, ale muszę przejrzeć wszystkie te blogi! Kto wie może trafię na kogoś kogo jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  122. @rose vanilla, mam łeb do wyszukiwania innych zadań niż pisanie pracy mgr ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. @Gosia, gratuluję i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  124. @MakeUp Evik ;), Aleks, na pewno znajdziecie nowe ciekawe miejsca w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  125. OJEJ dziękuję Ci że weźmiesz mój blog przy aktualizowaniu listy ♥ jestem Ci mega wdzięczna :*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  126. Dziękuję :) Jak miło się tu pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Kolejny raz odwaliłaś kawał dobrej roboty :-)) Bardzo się cieszę, że jestem z srebrnej pięćdziesiątce i gratuluję Dziewczynom :-*

    OdpowiedzUsuń
  128. @*Natalia*, :) Gratuluję i Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  129. Oj! oczom nie wierzę :D załapałam się do 50tki brązowej :D
    dziękuję bardzo:* i gratulacje dla dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  130. @Nika_87, nie ma sprawy, to tylko Twoja zasługa :)

    OdpowiedzUsuń
  131. łooo to musi być bardzo racochłonne tworzenie podobnego rankingu, gratuluję wkładu pracy, a wszystkim dziewczynom, które znam tym bardziej!
    Buziaki, Lona
    Ps. Nie wiem ilu obserwatorów było potrzebnych, aby się tu znaleźć, ale nasze prawie 1200 może wystarczy w kolejnej edycji?
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. @LenaLona, obserwatorów macie wystarczająco, ale za mało u was postów kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  133. Bardzo dziękuje!!! to zaszczyt widzieć tu swój blog :) Dobra robota :*

    OdpowiedzUsuń
  134. wow, że ci się chciało :o

    OdpowiedzUsuń
  135. Nadal podziwiam za prace włożona to zestawienie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  136. Takie zestawienia to po prostu kopalnia ciekawych miejsc!

    Mam nadzieję, że mnie też uda się kiedyś wskoczyć do tego rankingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. Ciekawe, czy kiedyś powstanie lista ojców redaktorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. Fajne zestawienie :) wiele ciekawych blogów w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Moim zdaniem fajniejsza byłaby kolejność względem popularności, a nie alfabetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  140. @Anonimowy, pewnie tak, ale nie chcę wprowadzać aż takiego elementu rywalizacji, bo według mnie o to w tym chodzi. Ciekawscy tak czy inaczej szybko mogą sprawdzić sobie kolejność, mając tylko 50 blogów na każdej liście.

    OdpowiedzUsuń
  141. jenyy dopiero teraz zauważyłam, że tu jestem ;ooo maaatko jaram się na potęgę < 33 !!!

    Ania, kochana < 3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  142. Fajny pomysł z tym rankingiem :) Ja wciąż staram się rozwijać a obserwujących na razie 222 :)

    OdpowiedzUsuń
  143. U mnie już ponad 700 obserwatorów, ale pewnie przy następnej edycji znów się nie załapię bo u obecnych wyróżnionych ta liczba także wzrośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  144. Może się załapię przy następnej aktualizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  145. @WomanLand, Twój blog nie spełniał wymogów listy.

    OdpowiedzUsuń
  146. Fajnie by się było znaleźć na takiej liście, może kiedyś się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  147. Świetny spis, i super miejsca gdzie warto czytać

    OdpowiedzUsuń
  148. Super zestawienie. W tym roku też je opublikujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do tegorocznego zestawienia: http://www.lusterko.net/2014/04/najpopularniejsze-polskie-blogi.html

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.