wtorek, 28 kwietnia 2015

Najlepsze kawałki internetu #2

W ciągu kilku ostatnich dni na chyba pięciu moich ulubionych blogach pojawiły się wpisy z ciekawymi linkami i to zmotywowało mnie, żeby w końcu poskładać drugą część moich Najlepszych kawałków internetu. Ostatnio tak przeorganizowałam swój typowy plan dnia, że w końcu (prawie) codziennie mam czas na przeglądnięcie ciekawych miejsc w internecie. Każdego dnia znajduje coś, co mnie inspiruje, ciekawi lub po prostu wprawia w dobry nastrój, dlatego z przyjemnością podzielę się tym z wami.



1. Wiosenna kolekcja Lunaby
Asia z bloga Style Digger to jedna z tych osób, które potrafią naprawdę zainspirować. Kiedy w ubiegłym roku poinformowała o otwarciu swojego sklepu z pięknymi piżamami, uznałam to za świetny pomysł. Na polskim rynku zdecydowanie brakowało czegoś takiego. Od tamtej pory regularnie przeglądam ofertę, ale jakoś nigdy nie mogłam się zdecydować na "tę jedyną" wersję. Kiedy jednak zobaczyłam dziś przepiękne zdjęcia wiosennej kolekcji, zachwyciłam się jeszcze bardziej. Problem z projektami Asi jest taki, że ciężko zdecydować się na jeden! 

2. Piękne rowery Polka Bikes
Andrzej wczoraj pokazał na swoim blogu przepiękne rowery Polka Bikes. Zaciekawiona kliknęłam w link do strony producenta i… przepadłam. Uwaga uwaga, przed wami rower, który całkowicie skradł moje serce. Wow. W ogóle podoba mi się design tych pojazdów. Jak wiecie, kilka tygodni temu przesiadłam się z samochodu właśnie na rower i teraz śmigam po całym mieście - a na takiej Plażowiczce z pewnością robiłabym furorę :)

3. Jaki powinien być idealny podróżnik według hejterów?
Jeśli podróżujesz samochodem albo motocyklem to koniecznie jak najstarszym i najtańszym. 1000 zł to max, ale najlepiej żebyś po prostu zbudował go sam z tego co wyrzuci morze. Chociaż skoro stać Cię na paliwo to nie jesteś prawdziwym podróżnikiem. Najlepiej więc, jeśli będziesz podróżował rowerem albo hulajnogą. Chociaż to też żaden wyczyn, tak to każdy umie. Najlepiej, żebyś chodził pieszo. Tyłem. Po grząskim terenie. A plecak musi ważyć minimum 40 kg. Chociaż skoro stać Cię na plecak to też nie jesteś prawdziwym podróżnikiem. Wszystkie rzeczy noś w worku po ziemniakach. A już w ogóle najlepiej jakbyś nie miał żadnych rzeczy. 


4. Codzienna dawka darmowej kultury w Krakowie
Blog, na którym codziennie rano można znaleźć zestawienie większości krakowskich wydarzeń kulturalnych na dany dzień. Slajdowiska, projekcje filmowe, debaty, wejścia do muzeów - wszystko za darmo.
 5. Przepiękna reklama Diora z Natalie Portman
Reklamy perfum chyba zawsze są najpiękniejsze, ale ta jest po prostu doskonała. Natalie jak zawsze wymiata. 
 6. Ewalucja o licówkach, Aga o zębach, uśmiechu i ocenianiu innych, Klaudyna o korzyściach z bycia brzydulą
Wszystkie trzy dziewczyny opublikowały na swoich blogach ważne wpisy, które według mnie warto polecać dalej.

7. Ślub tylko we dwoje? Czemu nie!
Piękny reportaż z niecodziennego ślubu, na którym była obecna tylko para młoda, świadkowie i fotograf. 

8. A rich life with less stuff
Jak pozbyć się wszystkich niepotrzebnych rzeczy i odnaleźć spokój w minimalizmie. Prezentacja TEDx dwóch facetów prowadzących stronę theminimalists.com.

9. Bardzo śmieszny obrazek o przecinkach

10. Reakcje kotów na widok swoich właścicieli wracających z misji
Na pewno kojarzycie te rozczulające filmiki, na których psy wariują z radości po zobaczeniu swojego pana. No to tu macie zupełnie inną, kocią wersję.


Ostatnie wpisy na LUSTERKO.net


Rok, dwa i trzy lata temu na blogu
Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych: facebook | instagram | bloglovin

30 komentarzy

  1. Te rowery są przepiękne, dzisiaj rano przez przypadek je znalazłam i też przepadałam, szkoda że cena prawie 2 tyś zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałaś je na żywo, czy też tylko w internecie? Ten "mój" kosztuje 1599 zł, ale staram się przekonać samą siebie, że nie ma sensu kupować roweru, którego będzie mi bardzo żal, kiedy go ukradną. Ale ten jest taki piękny no <3

      Usuń
    2. Ja je kocham! Widziałąm je na żywo, przynajmniej mi się wydaje, ze to ta sama firma, w Poznaniu w CH Plaza. Mają tam wystawe takich ślicznych rowerów z koszyczkami a w nich kwiatki! <3 Cudo!

      Usuń
    3. Ale teraz każdy jeden najtańszy kosztuje ponad 450, 800 średniak a coś z klasą znacznie ponad 1000 a nawet 3000..
      1600 w takim zestawieniu to jeszcze nie jest tak dużo dla rowerofila.

      Nie żeby mnie było stać, tak tylko mówię ;-)

      Usuń
  2. Reklama to Dior, nie Chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rowery są absolutnie wspaniałe, szkoda że taka cena. :< W przyszłości jednak zakupię taki na pewno! :-) Natalie jest przepiękna i w reklamach zawsze wypada cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobała mi się ta relacja ze ślubu. Piękne zdjęcia, piękna para, piękne muszą mieć wspomnienia. Zdjęcia pokazują Ich historię i to co dla Nich najważniejsze - Oni Sami. Jestem jak najbardziej za taką formą uroczystości :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już te reakcje kotów i to sama prawda :D Ale z drugiej strony, zwierzak ma prawo nie rzucać się człowiekowi od razu na szyję po tym, jak ten go zostawił na długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz czytam na czyimś blogu przegląd linków... I znam prawie wszystko! Zawsze to były dla mnie same nowości.
    Poza tym... Czy czasami dziewczyną Andrzeja nie jest Karolina z bloga oldfashionedgirl.pl? #życieblogerówciekawszeniżseriale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100% racji, nie mam pojęcia, czemu mi się tak pochrzaniło :)) Może dlatego, że dziewczyny są do siebie takie podobne!

      Usuń
    2. Zwłaszcza że ja przecież czytam bloga Karoliny i w ogóle. Dobra, zwalę to na dzisiejszy pogodowy ból głowy, który trzyma mnie do tej pory :(

      Usuń
  7. hmm rower jest mega! tylko gdzie ja zamontuje kosz na wszystkie zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nie mam kosza w ogóle, ale wydaje mi się, że normalnie można go zamontować na kierownicy.

      Usuń
  8. Ślub tylko we dwoje to moje wielkie marzenie. Miałam nadzieję, że uda nam się zorganizować coś takiego w maleńkiej kapliczce w okolicach moich rodziców, ale ksiądz się nie zgadza. Bardzo żałuję, bo jeśli już mam brać ten kościelny, to tylko w tak skromnej oprawie.

    Dziękuję za polecenie, miło znaleźć się w takim gronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i dopiero teraz zorientowałam się, że tę relację ze ślubu to ja na jednym z moich dawniej ukochanych blogów oglądam :) Jak miło, że dzięki Tobie znów trafiłam pod ten adres.

      Usuń
    2. Ale jak to, nie podoba mu się to, że nie będzie gości, czy może sama kapliczka? Może spróbuj poprosić innego księdza? W ostateczności na pewno gdzieś znajdziesz inne, równie kameralne miejsce - trzymam kciuki!

      Usuń
    3. Może mu powiedziałaś, że "we dwoje" i zapomniałaś wspomnieć o świadkach? ;-) Formalnie udzielenia sakramentu nie można odmówić, jeśli są spełnione warunki określone prawem kanonicznym :-)

      Usuń
    4. Ale wtedy to chyba ksiądz wybiera miejsce, prawda Olga? Tak jak mu wygodnie, i jest to zwykle kościół parafialny.

      Usuń
    5. Nie no, wiadomo, że o świadkach była mowa :) Jego odpowiedź brzmiała: 'ta, niedługo to sobie ślubów w lesie zażyczą'.

      Usuń
    6. Ślub w lesie? Brzmi super! ;)

      Usuń
  9. Uśmiałam się z tego tekstu o podróżniku :-) Wdzięczny temat, mogłabyś napisać podobne o byciu blogerką urodową :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. na takim ślubie byłam, jako świadek - i nawet fotografa nie było!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki ślub w małym gronie marzy się i mi :) Ale to jeszcze kilka ładnych lat na decyzje, więc mogę spać spokojnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiesz, jak miło mi to czytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz być z siebie dumna! No i czekam na książkę - premiera chyba już wkrótce :)

      Usuń
  13. Jak mi się podobają takie rowery! Gdybym taki miała, to albo bym nim jeździła codziennie, albo by mi go było szkoda ruszać, żeby się nie zniszczył :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne rowery! Przepadłam i ja!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.