wtorek, 10 lutego 2015

KATALOG CATRICE wiosna/lato 2015 (z nowościami)

Już kolejny sezon z rzędu udało mi się dostać pełny katalog produktów CATRICE w wersji cyfrowej, więc z przyjemnością się nim z wami dzielę. Znajdują się tu wszystkie produkty, które będą dostępne w sprzedaży w sezonie wiosna/lato 2015. Oznacza to, że w środku znalazły się też nowości, które niebawem wejdą na miejsce wycofywanych produktów. Ale o tym, co wkrótce zniknie, będzie w kolejnym wpisie. Muszę przyznać, że CATRICE tym razem nieco mnie zawiodło. Mam wrażenie, że marka przygotowała wyjątkowo mało nowości, i choć pojawiło się sporo dodatkowych odcieni, to jednak całych nowych serii jest niewiele. Mimo wszystko jestem pewna, że katalog przyda wam się, kiedy będziecie planować zakupy produktów CATRICE, bo cała oferta jest w nim przejrzyjście przedstawiona wraz z cenami.


(kliknij w zdjęcie, żeby je powiększyć)


















Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych: 

31 komentarzy

  1. o jakie wspaniałości sie szykują;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bordowy matowy cień będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam się szczerze, że niegdy nie miałam nic tej marki :) ale kilka rzeczy wpadło mi w oko jak przejrzałam te nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę kilka cudeniek, mam nadzieję, że choć kilka z nich zdobędę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiecie co, żeby ani jednej nowej lini produktów do ust nie było... wielka szkoda! Bardzo czekam na jakiś fajny lip tint tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie nic nowego :( może skuszę się na zielony korektor w sztyfcie albo bazę pod cienie. Pewnie wezmę nowy kolor balsamu do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo:) najbardziej kusi mnie ten korektor zielony:) tak to w sumie nic (portfel się cieszy:D)

      Usuń
  7. Mnie najbardziej ciekawią szminki :D. Choć pastelowe cienie również wyglądają zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Baza pod cienie zawiedzie te osoby, które mają tłuste powieki i opadające. Mam pokład Nude Illusion i całkiem fajnie się sprawdza :) Zielona baza to porażka - pisałam o niej na blogu. Wielu osobom nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wycofali mój ulubiony podkład Photo Finish :((

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka pudrów wpadło mi w oko ... chyba na dzień kobiet zrobię sobie małe zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteśmy chyba dla Cosnovy krajem trzeciej kategorii - szkoda, że ciekawe linie Catrice i Essence się u nas nie pojawią :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma podkładu Photo Finish? chyba się zapłaczę....:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletki cieni, żel do stylizacji brwi i pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. w sumie nowosci nie tak duzo! no i podkladu Photo Finish nie widze, wiec niedobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nic bardzo mnie nie kusi, więc mogę odetchnąć z ulgą ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię markę Catrice :) Jedna z lepszych marek drogeryjnych!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kredki do oczu mnie zaciekawily kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nic mnie nie zaciekawiło, no ale może jeszcze jak pomacam to coś bardzo zapragnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę jakoś ubogo pod względem nowych serii. Hmm szkoda :/. W oko wpadł mi jedynie nowy odcień z Liquid Metals.

    OdpowiedzUsuń
  20. dla mnie niestety nic ciekawego, ewentualnie może skuszę się na jeden z nowych odcieni pomadki Ultimate Color

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam jeszcze takiego katalogu, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka pomadek mi się spodobało, ale ogólnie nic ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowe katalogi Cartice, zawsze mnie kuszą do kolejnych zakupów :) Tym razem zaopatrzę się w ich rozświetlające róże chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na Liquid Metal w nowym kolorze już od kilku tygodni poluję, nadal nie ma go w szafach. Pozostaje mi wzbogacenie się w międzyczasie o ich limitowankę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Liquid metal są śliczne, ale 17 złotych za pojedynczy cień to chyba przesada :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię kolorówkę catrice jednak przy pielęgnacji stawiam na kosmetyki clarena.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe kosmetyki. Rozejrzę się tutaj dogłębniej i chyba się na coś pokuszę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.