wtorek, 19 sierpnia 2014

Metamorfoza smartfona i porządki w aplikacjach

Smartfony to świetna rzecz. Bez mojego telefonu właściwie się nie ruszam – służy mi do kontaktu ze światem, wyszukiwania informacji w internecie, a także jako aparat, latarka, notatnik i mnóstwo innych rzeczy. Nad takim wielofunkcyjnym narzędziem łatwo stracić kontrolę i zapchać go całą masą niepotrzebnych plików i aplikacji, przez które potem ciężko się przedrzeć. Jestem pewna, że każdy z was zna to ze swojego komputera - sama od miesięcy obiecuję sobie zrobienie w nim porządków, ale ogrom bałaganu mnie przeraża. W telefonie jest na szczęście mniej miejsca do zapełnienia, ale w pewnym momencie i tak zauważyłam, że tracę czas na przedzieranie się przez dziesiątki ikonek, i stwierdziłam, że najwyższy czas coś z tym zrobić. Z pomocą przyszła mi... nowa aplikacja, dzięki której zapragnęłam, żeby mój telefon stał się przejrzysty i po prostu ładny. 
 


Line Deco to aplikacja, która pozwala na ściągnięcie całej masy ładnych tapet i niestandardowych ikonek. Są one dostępne pojedynczo albo w pakietach. Kilka tygodni temu spędziłam cały wieczór na bawieniu się różnymi motywami i w końcu postawiłam na wakacyjną tapetę i delikatne, półprzezroczyste ikonki.


Przy okazji w końcu zrobiłam generalne porządki w telefonie – wywaliłam całą masę niepotrzebnych ekranów (miałam ich chyba z 7) i nieużywanych aplikacji, zgrałam na zewnętrzny dysk kolekcjonowane od miesięcy zdjęcia, a także w końcu stworzyłam kilka głównych folderów. Obsługa telefonu nagle stała się o wiele łatwiejsza i bardziej przyjemna.

Polecam wam ściągnięcie aplikacji Line Deco (jest oczywiście bezpłatna, dostępna na pewno na androida i IOS) i pobawienie się nią trochę. Szybko i przyjemnie można całkowicie odmienić wygląd swojego smartfona, a przy okazji warto też zrobić porządki i zaoszczędzić dzięki temu trochę czasu. Zapraszam was również do przeczytania wpisu o moich innych ulubionych aplikacjach.


Pozdrawiam znad morza! Zostało mi tu jeszcze kilka dni słodkiego lenistwa :)
Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych: facebook | instagram | bloglovin

33 komentarze

  1. Coś czuję, że dzisiejszy wieczór spędzę na odmianie mojego telefonu. Porządek w miarę mam, ale nowy wygląd ikonek bardzo by się przydał. A te wakacyjne, półprzezroczyste wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zrobiłam także porządek z apkami na telefonie. Jak będe miała wolny wieczór ściągnę tą aplikację i pobawie się tym :D Ja polecam na święta Bożego Narodzenia (jeżeli ktoś obchodzi) ściągnąć sobie Go SMS Pro, Go keyboard i Go locker świeetne motywy. Dlaczego na święta ? Bo niestety te aplikacje zajmują dużo miejsca i spowalniają telefon. Ale na święta zawsze się poświęcam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno wypróbuję! Już nie mogę się doczekać dekorowania telefonu na święta :))

      Usuń
    2. To polecam Ci tapetę christmass tree czy coś takiego :D nie pamiętam dokładnej nazwy ale jest to animacja choinki i spadający śnieg !! przeeepiękna :)

      Usuń
    3. Miałam coś podobnego w zeszłym roku, właśnie animację spadających płatków śniegu :)

      Usuń
  3. Ja nie mam tego aż tyle, więc w sumie aplikacja mi niepotrzebna ;) Ale żałuję, że nie można wywalić rzeczy wgranych fabrycznie, bo większość jest mi niepotrzebna i tylko zajmuje miejsce

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Mój telefon ma pełno aplikacji, z których nie korzystam wcale, albo korzystałam dawno temu. Porządek jest mu bardzo potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super apka, jednak wiesz może jak wrócić do ustawień początkowych ? By wyswietlały się ikonki podstawowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie próbowałam, więc nie wiem. Na pewno po aktualizacji aplikacji ikonka wraca do pierwotnej wersji.

      Usuń
    2. Wystarczy usunąć aplikację ze zmienionymi ikonkami z pulpitu. I z całego menu aplikacji przenieść na pulpit pierwotne. Trochę się z tym namęczyłam, a okazało się, że to takie banalne :)

      Usuń
  6. Ja mam nowy telefon i póki co nie potrzebuje porządków i przemian :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój telefon sam postanowił zrobić ze sobą porządek i po prostu wyzionął ducha... Wróciłam do starego Ericssona sprzed prawie 10 lat i marzę o nowym smarciku ;)) No nic, może uda mi się go w końcu - prędzej czy później dorwać! Wtedy na pewno ściągnę tę aplikację. Chociaż nie będzie na początku czego porządkować, ale z drugiej strony lepiej od razu nauczyć się pewnego układu, dla własnej wygody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa aplikacja, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. A na BB nie ma takich cudów, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w swoim telefonie mam czysto bo coś mu się porobiło, ze nie mogę nic zainstalować. :P
    A jak pogoda nad morzem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem wieje. I to jak! Ale morze jak zawsze cudowne :)

      Usuń
  11. E tam, ja zawsze mam tak posegregowane aplikacje, czy to na kompie (polecam mini programik TurboLaunch - do segregacji ikon) czy na tablecie, myslalam, ze kazdy od poczatku wszystko segreguje bo przeciez pozniej nie da sie dojsc ladu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wypróbuję ten program jak wrócę do domu :)

      Usuń
    2. Osobiscie preferują wersje z 2005 roku nr 5.0.6. - wizualnie zalatuje troche windowsem 98 + XP ;) ale wygoda jest niesamowita i przede wszystkim nie zamula w zaden sposob systemu. Ale są też nowsze wersje. Poza tym programem są też dostępne inne np wyglądające troche jak paski z iOS na ich lapka, np:
      Rocket Dock, fotka: http://2.bp.blogspot.com/-YRt9NQq2JIE/UMRhC4egcWI/AAAAAAAAAwQ/kiJ_Mb7Vg7Y/s1600/rocketdock.png (to ten pasek na dole).

      Tutaj foto TurboLaunch https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRdu8vh6Rhdq5yPvAEOoEwyXZU0cY6f4pTcoXnSGN7VhPW-wu9T (mozna dodawac dowolna ilosc rzedow, kolumn i zakładek - nazywac je, dostosowac wielkosc okna programu do wlasnych potrzeb, ja mam malutkie jakies 6 na 3 cm nad zegarem, zawsze zminimalizowane, w razie potrzeby naciskam ikonke TL i mam wszystko pod reka).

      Kolejny to Fences Public, foto: http://znz31.files.wordpress.com/2011/11/fences.jpg (on segreguje jeszcze inaczej niz 2 poprzednie, osobne okna z grupami, ktore sa caly czas na pulpicie).

      Jest jeszcze Object Docks, nie uzywalam, ale na fotkach widze, ze chyba jest najbardziej rozwinietym ze wszystkich i mozna w nim dowolnie komponowac okna, paski i zakladki.

      ;)

      Usuń
  12. Ja mam straszny bajzel w telefonie...

    OdpowiedzUsuń
  13. O,świetna aplikacja! W wolnej chwili wezmę się za porządki w moim telefonie :D
    a morza zazdroszczę... udanego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ładnie! Morskie motywy zawsze piękne!
    Hm, ja chyba mam trochę za mało RAMu, żeby zainstalować kolejną aplikację porządkującą aplikacje :). Po prostu co jakiś czas usuwam rzadko używane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. TŻ pilnuje mi komputera i goni za zawalony pulpit, a ja co jakiś czas robię porządki w telefonie. W tej aplikacji można samemu ustawiać tapety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przeciez jak wół napisała " i w końcu postawiłam na wakacyjną tapetę i delikatne, półprzezroczyste ikonki" ! Wiec chyba logicznie myslacy czlowiek z odrobina rozumu wnioskuje z tej tresci, ze sama ustawila taka tapete, czy to serio takie trudne? Myslenie... moze zamiast robic porzadki w telefonie pocwicz rozumienie czytanego tekstu. Ostatnimi czasy to jakas plaga na blogach, forach, youtubie itd, ktos podaje jasną informacje a i tak 100 pytan zadanych w roznej formie odnosnie danej informacji :/

      Usuń
  16. Parę tygodni temu odkryłam tę aplikację, od razu "odmieniłam" telefon i tablet. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że jest taka aplikacja, muszę to sprawdzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz gdy mam tableta, telefon troszkę zeszedł na dalszy plan. Jednak co do porządkowania aplikacji i wgrywania nowych jestem regularna, bo robię to w chwili, gdy nie mam co robić np jadę autokarem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój telefon - ze względu na duży ekran - zastępuje mi też tablet :)

      Usuń
  19. Brzmi bardzo kusząco :D Ja staram się na bieżąco wywalać to, czego nie używam. Najtrudniej mi ze zdjęciami i filmami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafię wywalac niepotrzebnych zdjęć, wiec po prostu zgrywam wszystko na dysk zewnętrzny. Może kiedyś się nauczę...

      Usuń
  20. U mnie w iphonie wieczny bałagan :) Właśnie ściągam aplikację i będę kombinować :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.