poniedziałek, 12 maja 2014

Mega promocyjne zakupy dodatków w Home&You (-80%)


Kilka miesięcy temu wprowadziłam się do prawie pustego mieszkania i zostałam zmuszona do kupienia wszystkiego, więc zaczęłam od mebli. Dodatki okazały się sprawą drugorzędną, kupuję je od czasu do czasu, ale raczej czekam na okazje. I taka właśnie promocja trafiła się w ostatni weekend w Home&You. Spędzałam akurat weekend w Warszawie i wybrałam się do Arkadii, żeby rozejrzeć się po sklepach. Nie planowałam się na nic decydować, wychodząc z założenia, że jak coś sobie upatrzę, to po prostu kupię na miejscu, w Krakowie. Wyszło jak zwykle, czyli nie wyszło. Wracałam z walizką wypchaną do granic możliwości, i to wszystko przez niedobre Home&You - nie dość, że bardzo dużo rzeczy było przecenionych o 70%, to jeszcze dodatkowo każda druga rzecz była za złotówkę. Nie trzeba znać się na matematyce, żeby szybko policzyć, że większość rzeczy można było kupić za 15-20% ich pierwotnej ceny.





Najbardziej jestem zadowolona z poduszek na krzesła. Co prawda kurczaki są już trochę passe, ale druga strona, zielona w białe kropki, idealnie będzie mi pasować do kuchni. Długo szukałam czegoś odpowiedniego, a te udało mi się dorwać za ok. 6 zł/ szt. (zamiast 35 zł).


Nad tymi podkładkami zastanawiałam się już kilka tygodni temu, ale stwierdziłam, że są jednak trochę za drogie. Kolejna rzecz, która świetnie będzie wyglądać w mojej zielonej kuchni :) Kosztowały ok. 2 zł/ szt. (zamiast 11 zł).


Od jakiegoś czasu planuję zawiesić na ścianie sznurek i przypiąć do niego trochę zdjęć. Małe klipsy z liśćmi wykorzystam dopiero za parę miesięcy, ale już teraz wyobrażam sobie, jak ładnie udekorują mi mieszkanie na jesień. Kosztowały ok. 1,50 zł/ paczkę (zamiast 7 zł).

Niestety nie zdążyłam tego wpisu przygotować wczoraj, więc promocja "drugi za 1 zł" już nie obowiązuje. Wciąż jednak sporo rzeczy można upolować w Home&You 70% taniej - zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Mam nadzieję, że skorzystacie :)

Podczas tych samych zakupów (przypominam - "tylko się rozejrzę") dorwałam też świetną sukienkę w H&M. Chwalę się, bo już dawno nie czułam się w niczym tak dobrze :) Kosztowała 79,90 zł i jeśli wam się podoba, to bez problemu powinniście ją jeszcze dostać.

Życzę wam równie udanych zakupów!

Em

23 komentarze

  1. Świetna sukienka:) Paski zawsze ok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe zakupy uwielbiam och promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @JuciyBeige, zgadza się, paski są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybierałam się i w końcu nie dotarłam, ech, szkoda, bo ciągle jeszcze jestem na etapie 'urządzania' (od pół roku)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało Ci się upolować na prawdę fajne rzeczy - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Króliczek Doświadczalny, moje urządzanie się też już tyle trwa i chyba jeszcze trochę się przeciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dodatki kupiłaś. No i te ceny :) Też muszę zajrzeć do Home&You.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te klipsy z liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam promocje w Home&You :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy i bardzo ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, naprawdę udało Ci się zdobyć fajne rzeczy w jeszcze lepszej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest rewelacyjna :-)!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie moja estetyka ale fajne te rzeczy :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna promocja już zerkam co ciekawego zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Home&You! Zwłaszcza kiedy trwają tam różne promocje lub wyprzedaże, sama nieźle się u nich obkupiłam na początku roku i ze wszystkich rzeczy jesteśmy oboje bardzo zadowoleni, bo mimo, że kupowałam bez konsultacji z moim facetem, to i jemu wszystko jakimś cudem (bo jest marudny) podpasowało :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oj muszę zobaczyć czy przecenili rzecz na którą czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Home&You :)
    Zawsze coś ciekawego dla siebie wynajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest piękna :3

    OdpowiedzUsuń
  19. poduszki na krzesła świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zakupki :) Ja jakoś nigdy nie mogę nic w Home&You kupić

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.