niedziela, 1 września 2013

(zapowiedź) essence beauty beats, essence metal glam, CATRICE Arts Collection LE

essence beauty beats

eyeshadow 01 baby, baby, ooh!, 02 I'm backstage, 03 as long as you love me |
lipgloss 01 groupie at heart, 02 eenie meenie, 03 I'm backstage | 2in1 eyeliner 01 the biggest fan |
nail polish 01 baby, baby, ooh!, 02 I'm backstage, 03 as long as you love me, 04 groupie at heart |
shimmer powder 01 swaaag! | blush 01 groupie at heart | hairties |
paperprint manicure design | paperprint manicure transfer solution

essence metal glam

eyeshadow 01 steel-ing the scene, 02 petal to the metal, 03 glamour girls, 04 golden eye |
lipgloss 01 petal to ehe metal, 02 best dressed, 03 glam-me | stick on eyeliner 01 petal to the metal |
nail polish 01 steel-ing the scene, 02 petal to the metal, 03 glamour girls, 04 gold digger |
gold topper 01 steel-ing the scene | blush 01 glam-me | highlighting powder 01 gold digger |
stick on jewels 01 she's so glamorous | nail sticker 01 silver star, 02 she's so glamorous, 03 glam-me

CATRICE Arts Collection
prawdopodobnie nie będzie dostępna w Polsce
Ultimate Nail Lacquer C01 Pinkroque, C02 Forevergreen, C03 Bronze-Deco |
Eye and Face Palette 


Z edycji CATRICE raczej na nic się nie skuszę (choć te palety zawsze mnie kuszą), jednak muszę przyznać, że propozycje essence wydają się całkiem ciekawe. Jeśli jeszcze się nie zorientowaliście, pierwsza kolekcja związana jest z Justinem Bieberem (zerknijcie na te nazwy!). Pamiętacie, że w marcu byłam na jego koncercie? :) W metalicznej jest kilka interesujących produktów. Obie nie zwalają z nóg, ale trzymają poziom. Na razie - pewnie tak jak wy - i tak najbardziej czekam na nowości (te i te)!

Em

33 komentarze

  1. może skusze się na rozświetlacz essence... ale Justina nie znoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia kolekcja najciekawsza. Druga też ciekawa, pierwsza - dla mnie - najmniej. Zupełnie nie moje kolory.

    Lubię te Twoje posty o tych firmach, jak wspominałam, gdyby nie Ty, nie wiedziałabym o nich. ;-)

    Spóźnione najlepsze życzenia z okazji Dnia Blogera załączam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zainteresowały tylko złoty topper i róż z kolekcji Metal Glam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justin? Brrr :P
    Ale ta metalowa kolekcja jest całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko paletki Catrice wpadły mi w oko.
    Pewnie się na skuszę na tą ostatnią, podoba mi się ta kolorystyka. Wielkość idealna do podróżnej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beauty beat podoba mi się w większości, z metal glam tylko naklejki na paznokcie a catrice kusi mnie paletkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne co mogłoby być dla mnie ok to te paletki z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już widzę kilka rzeczy dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beauty Beats jeszcze jako tako wygląda, ale reszta kompletnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. z 1. essence kupiłabym większość ;> a z drugiej tylko róż w kremie (tubie?). Na Catrice chyba nie ma co patrzeć... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Z essence podoba mi się większość ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Catrice od razu krzyczało "weź mnie" ale po głębszym przemyśleniu, za dużo odcieni tego samego koloru...
    Metal glam powraca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak wyglądałby na ustach ten niebieski błyszczyk, jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @magiapoezja, pewnie będzie na ustach transparentny, jak większość takich błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletki Catrice jak zwykle kuszą swoim wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem, czy jest sens pisania, co mi się podoba, bo pewnie i tak nie bedę tego mogła nigdzie dostać;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy każda z tych edycji będzie dostępna w Polsce, czy to jedna wielka niewiadoma co pojawi się w Naturach? chętnie skusiłabym się na paletę z catrice;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletki z Catrice jak zawsze piękne i wydają się uniwersalne, nie da się im powiedzieć nie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta limitowanka z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie nic się nie spodobało;) Może to i lepiej, przynajmniej portfel bardzo nie ucierpi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się kolekcja Essence beauty beats :D

    OdpowiedzUsuń
  22. @TheHungryBobo, niestety nie mam kontaktu z Naturą, więc jeśli chodzi o te drogerie, to nie mam pojęcia. Najnowsze informacje od dystrybutora zaopatrującego pozostałe miejsca będę publikować na facebooku, bo na etapie pierwszych zapowiedzi też nigdy jeszcze nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi sie Metal Glam ;) Na pewno skusze się na nie jedną rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo nie podoba mi się nowa kolekcja essence, catrice jeszcze daje radę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A mi się spodobał zielony lakier od Catrice :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Nuda! Pewnie wszystko będzie wyglądać inaczej na żywo, jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja będę polować na rozświetlacze, jeśli będą fajnie wyglądały, bo boję się, że jak mój ukochany się skończy, już nie będę błyszczeć :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Na któryś z rozświetlaczy chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.