wtorek, 24 września 2013

Nowości CATRICE - produkty do twarzy (swatche) + KONKURS

Witam was w kolejnej części sagi o nowościach. Dziś przedstawię kilka produktów CATRICE do twarzy, a dwa z nich będziecie mogli również wygrać.

Zobacz też:

CATRICE wprowadziło do swoich szaf tylko kilka nowości do twarzy: serię podkładów i dopasowanych do nich pudrów, róż w płynie i nowy odcień różu w kamieniu.


Ma 5 g, został wyprodukowany w Polsce, jest ważny 24 miesiące od otwarcia, kosztuje 14,99 zł i jest dostępny w sześciu odcieniach: 020 Rose Royce, 030 Love And Peach, 040 Think Pink, 050 Apropos Apricot, 060 Rosewood Forest, 070 Pinkerbell.

Musicie mi wybaczyć przekłamane kolory - róż w rzeczywistości nie ma tylu fioletowych tonów i jest bardziej jaskrawy. Na szczęście odcień na swatchach jest w miarę odpowiedni - choć najlepiej samemu sprawdzić to w drogerii, gdzie są dostępne testery. Dla mnie nie było żadnym zaskoczeniem to, że róż okazał się mieć świetną jakość i pięknie wyglądać na policzkach - według mnie cała seria jest warta uwagi. Do tego ładne, wytrzymałe (sprawdzone!) opakowanie i niewygórowana cena. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji bliżej przyjrzeć się tym różom, koniecznie to nadróbcie.


Ma 10 ml, został wyprodukowany we Włoszech, jest ważny 12 miesięcy od otwarcia, kosztuje 16,99 zł i jest dostępny w jednym odcieniu: 010 Rose Flush.

Wiem, że wiele osób zaciekawił ten produkt. Mnie też. Niestety nie sprawdził się kompletnie - ma bardzo rzadką konsystencję, a po roztarciu jest niewidoczny, a konkretniej: prawie niewidoczny na twarzy i całkowicie niewidoczny na ustach. Niestety jak dla mnie jest to bubel i raczej odradzam wam ten zakup.


UWAGA - puder jest w odcieniu podkładu, mimo że na zdjęciu wygląda prawie jak bronzer! :)
Niestety takie są uroki robienia zdjęć w pochmurny poranek.
Podkład ma 30 ml, został wyprodukowany w Polsce, jest ważny 12 miesięcy od otwarcia, kosztuje 26,99 zł i jest dostępny w czterech odcieniach: 010 Light Beige, 020 Nude Beige, 030 Warm Beige, 040 Sun Beige. 
Puder ma 10 g, został wyprodukowany w Niemczech, jest ważny 12 miesięcy od otwarcia, kosztuje 14,99 zł i jest dostępny w czterech odcieniach: 010 Transparent, 015 Natural Beige, 020 Nude Beige, 030 Warm Beige.

Od dołu: 010 Light Beige | 020 Nude Beige | 030 Warm Beige | 040 Sun Beige
Sama byłam oczywiście ciekawa tego, jak bardzo jasny jest najjaśniejszy odcień, więc podczas konferencji zrobiłam swatche. Informuję - jest BARDZO jasny, co pewnie ucieszy wiele osób. Wśród materiałów prasowych znalazł się niestety zestaw kolorystyczny 020, więc postanowiłam nawet nie otwierać produktów, tylko oddać je komuś, kto będzie mógł je lepiej wykorzystać.

Zasady konkursu:
1. Spójrz na powyższe zdjęcie - myślisz, że odcień drugi od dołu będzie Ci pasował?
2. Jeśli tak, napisz, co chciałbyś zobaczyć wśród wiosennych nowości - czego jeszcze brakuje w ofercie essence/CATRICE?
3. Komentarz zostaw pod tym wpisem/na facebooku/napisz mi maila - ważne, żebyś zrobił to tylko raz i załączył swój adres mailowy.
4. Będzie mi miło, jeśli zostaniesz ze mną obserwując mój blog lub lubiąc blogowy profil na facebooku, ale nie będę tego sprawdzać.
5. Zgłaszać się można do 30 września. 1 października skontaktuję się ze zwycięzcą mailowo.

Jutro na blogu pojawi się post z nowymi produktami do twarzy essence, których pewnie wielu z was jest równie ciekawych :) Jeśli chcecie być na bieżąco, zapraszam do obserwowania blogowego profilu na facebooku.

Em

P.S. Produkty znalazły się wśród materiałów prasowych, które otrzymałam podczas konferencji.

61 komentarzy

  1. wielka szkoda, że róż z Catrice się nie sprawdził, bo chciałam go kupić. Cóż :(
    Bardzo miło było Cię poznać na BAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Aniamaluje, dziękuję, mnie również było miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten pierwszy róż <3 śliczny ma kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście kolor 020 będzie dla mnie jak najbardziej odpowiedni:) troszkę myślałam na temat jesiennych nowości Catrice i z chęcią ujrzałabym puder brązujący/rozświetlający lub róż w kulkach, bardzo lubię taką formę kosmetyku i mam nadzieje, że kiedyś się pojawi:) dodatkowo miło byłoby gdyby wprowadzili własne paletki, bo te z Inglota nie do końca pasują rozmiarem do cieni z Catrice:) mój e-meil: justynaaa1131@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. @Justyna, masz rację! CATRICE mogłoby robić cienie w takich opakowaniach, żeby bez trudu można je było wyjąć i sprzedawać osobno pasujące paletki magnetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje mi większego wyboru maskar z silikonowymi szczoteczkami (czy może przeoczyłam?) :)
    mail : annag123@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. @badkitty, nie przeoczyłaś, CATRICE ma chyba tylko jedną taką.

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz mam takie fajne wrażenie, bo wreszcie kojarzę blog z konkretną, sympatyczną twarzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wygląda na bardzo jasny :(Jest jaśniejszy od infinite matt?

    OdpowiedzUsuń
  10. @Chochlik, niestety nie wiem, nigdy nie miałam tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z chęcią wezmę udział w konkursie, bo przypuszczam, że 020 byłyby dla mnie odpowiedni.

    Co bym widziała w ofercie Essence/Catrice na wiosnę?
    W tym przypadku bardziej Essence - ćwieki do zdobienia paznokci! Neony, pastele, łaciate, w kropki, w paski, imitacje metali ... kółka, kwadraty, prostokąty, trójkąty itp.
    Myślę, że cieszyłyby się ogromną popularnością :)

    Mój e-mail: m.miecz.2807@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że róż w żelu będzie hitem, ale jednak- niestety- kolejna plama z tintami :( Szkoda, bo bardzo chciałam go kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam u siebie Catrice, ale też nigdzie online nie widziałam produktów typowo na okres letni, mówię o wersjach mini. Nie tylko dlatego, że fajnie mieć kilka kosmetyków, które mieszczą się do kieszeni, ale przydałyby się nawet do codziennej kosmetyczki, którą nosimy, a której nawet nie używamy. Czemu więc sobie nie ułatwić życia ;) Myślę, że podstawowy set w ładnym opakowanku i w dobrej cenie mógłby być całkiem dobry :)

    skleping.mode.on@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam starą wersję tego podkładu i wiem, że ten odcień będzie dla mnie idealny. Według mnie brakuje prawdziwego, chłodnego bronzera. Wszystkie bronzery tych firm mają w sobie tony pomarańczowe. Czy tak trudno zrobić matowy bronzer, który nie jest jak cegła? Wciąż czekam i wierze, że doczekam się takiego bronzera w rozsądnej cenie :P

    E-mail: alesobi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. @axi_1099, z jednej strony szkoda, a z drugiej cieszę się, że ostrzegłam Cię przed kupieniem bubla.

    OdpowiedzUsuń
  16. @skleping mode: ON, Aleks Andra, wasze pomysły są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, wróciły te podkłady? Bardzo je lubiłam:)
    A róż ma piękny kolor! Nigdy ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że blush tint jest bublem, lubię takie formuły... Zastanawiam się jeszcze, jak z jakością pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten podkład z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Róż jest bardzo ładny :) Kupiłam ostatnio swój pierwszy róż z tej serii i jestem pod wrażeniem pigmntacji i tego, jak wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym chciała, krążę wokół catricowych podkładów i nigdy mi nie po drodze :)
    i baaardzo bym chciała, żeby Catrice/Essence zrobiło róże i bronzery w kremie. I żeby poszerzyli ofertę eyelinerów żelowych, bo są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że ten kolor będzie mi pasował :)
    Co do wiosennych nowości, to chętnie zobaczyłabym jakiś ładny rozświetlasz, nadający się na co dzień, coś nowego do stylizacji brwi oraz fajny matowy bronzer do konturowania.
    I tym oto sposobem zmusiłaś mnie do napisania komentarza hehe, bo jestem raczej cichym obserwatorem:P

    sabina.krzyzanska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym wśród nowości Essence chociaż raz znaleźć jakąś porządną bazę pod cienie i pod podkład. Nie każda z nas może się cieszyć ze "współpracującej cery" i perfekcyjnego makijażu przed cały dzień. Ale na pewno każda chce przez cały dzień ( albo i dłużej) wyglądać perfekcyjnie. Nawet najpiękniejszy makijaż jest nic niewart, jeśli spłynie po godzinie. Wszystko trzeba budować na solidnych fundamentach!
    E-mail: snowflower@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałam taki tint, ale kurcze faktycznie strata pieniędzy ;( Szkodaaa

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że odcień 020 byłby dla mnie idealny. A czego wg mnie brakuje w kolekcji? Uważam, że świetnym pomysłem byłoby wprowadzenie do oferty pisaków do zdobienia paznokci takie jak ma Barry M. Essence ma bardzo rozbudowaną kolekcję jeśli chodzi o malowanie i zdobienie paznokci, ale takich pisaków moim zdnaniem brakuje. Niby to tylko gadżet, ale bardzo ułatwia malowanie nawet najtrudniejszych wzorków i z pewnością cieszyłby się sporym zainteresowaniem. Posiadam czarny Barry M, ale jego dostępność jest kiepska, więc fajnie byłoby mieć takie coś na wyciągnięcie ręki.

    Mój mail: beauty_Station@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. @kosmetoholiczka, to nie to samo, teraz jest zupełnie nowa seria :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @Cassidy, niestety nie miałam jak tego sprawdzić, ale może osoba, która wygra zestaw napisze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @M., te róże są świetne, myślę że to jeden z lepszych produktów CATRICE :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @Sabina Krzyżańska, cieszę się, że w końcu się odezwałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Edyta Ooo, bardzo bym chciała, żeby kiedyś wśród nowości pojawiła się baza pod cienie na miarę Urban Decay...

    OdpowiedzUsuń
  32. @Beauty_Station, wydaje mi się, że essence miało kiedyś coś takiego w ofercie, choć ja nie interesuję się aż tak zdobieniem paznokci, więc nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie 020 jest kolorem dla mnie.
    Lubiłam starą wersję tegoż podkładu, choć 10 była właśnie deko za jasna, a reszta z kolei ciemna. Ciekawa jestem nowej - choć nie ukrywam,że Photo Finish skradł moje serce i właściwie to przez niego trochę zapomniałam o tym matującym.
    Wśród nowości widziałabym tusz z odżywką, ale taki naprawdę działający, wzmacniający rzęsy - krążę w poszukiwaniach od marki do marki, jednak nic nie zadowala a i wybór marny. W Catrice to by było coś!
    Zgłaszam się tu, bo nie mam jak inaczej obserwować, a przecież stale to robię ;-)
    Anibiaa z Filetów

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią przygarnę podkład z Catrice. Jeszcze żadnego nie miałam, a chodzę koło nich za każdym razem kiedy jestem w Naturze/Firlicie :) Po ostatnich zmianach wiem czego mi będzie bardzo brakowało w szafach Cosnovy - bazy rozświetlającej z Essence. Nie wiem czy miała ona wielu zwolenników, jednak ja kochałam ją miłością wielką. Z każdego podkładu robiła mi piękny, rozświetlający fluid. Do tego nadawała się jako rozświetlacz. Niestety nic w zamian nie znalazłam, ani w szafach Essence/Catrice ani w innych drogeryjnych szafach. Pozostaje więc kupno "w ciemno" produktu na allegro lub uskładanie na wielką niewiadomą, czyli Lumi Magique.
    Czytam regularnie i obserwuję na facebooku :)

    Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  35. Róż (ten pierwszy) jest piękny, mam nadzieję, ze uda mi się go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam za to zupełnie odmienne zdanie co do blush tint!
    Kupiłam z ciekawości i tak jak na pierwszy rzut oka nie robi wrażenia, tak u mnie na policzkach wygląda genialnie! Daje naprawdę mocny kolor, ale nie tworzy placków. Oczywiście trzeba uważać i dokładnie go rozsmarować, ale ja jestem bardzo! zadowolona :) Co do ust - masz rację, nie sprawdza się ale nie po to go kupiłam. Ja z czystym sercem go polecam. (Dodam, że mam jasną karnację i wszelkie podkłady kupuję zwykle w najjaśniejszych odcieniach). :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aleeeee kusisz tymi nowościami... :D Od kilku tygodni czaję się na ten podkład, najjaśniejszy odcień poprzedniej wersji był dla mnie za ciemny, więc może ten jednak nie zawiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten róż to mi się podoba, nie powiem, że nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślałam, że tint będzie ciemniejszy! :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak widzę róże są matowe? A da się nimi uzyskać delikatny efekt? masz tylko ten odcień?

    OdpowiedzUsuń
  41. @Anonimowy 11:31, nie mam pojęcia, czemu nasze odczucia tak się różnią - też mam jasną karnację...

    OdpowiedzUsuń
  42. @Aleksandra A, róże są matowe (chyba wszystkie). Tym kolorem akurat ciężko o bardzo delikatny efekt, ale myślę, że jakiś mniej rażący odcień się nada :) Mój stary ulubieniec z tej serii jest już niestety wycofany.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wśród wiosennych nowości chętnie bym zobaczyła nawilżające kredki do ust, matowe róże w koralowych odcieniach i pisaki do paznokci typu "art line" w wiosennych kolorach. Pozdrawiam:) (mój e-mail: ani_mat@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  44. Na wstępie zaznaczę że zarówno catrice jak i essence uwielbiam. Zawsze znajdę w ich szafach coś interesującego w przystępnej cenie.
    Na wiosnę ucieszyłabym się gdyby w ofercie obu marek znalazly by sie grube kredko-cienie do oczu oraz kredka na linię wodną w cielistym kolorze
    joanna22_@vp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. @asiek, wśród jesiennych nowości CATRICE jest cielista kredka, którą wkrótce pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Na prawdę trwałego, wydajnego i dobrze kryjącego korektora pod oczy, bo te co już mają to jakiś pic na wodę.

    ajwonizle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja pomyślałam o produktach do paznokci, ale takich pielęgnujących - np. do rozjaśniania przebarwień na paznokciach stóp, czasem zostaje coś takiego i wygląda nieestetycznie. Niestety, firmy, które oferują takie produkty, mają zwykle naprawdę zaporowe ceny. Poza tym ucieszyłabym się na pewno z trwałych, ale miękkich kredek do oczu w ciekawych kolorach.

    jaskariot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam rozświetlacz z zeszłorocznej wampirzej LE Essence, podobno większość limitkowych jest fajnych i podobnych do siebie i brakuje ich, moim zdaniem w stałej ofercie. Myślę, że gdyby wprowadzili taki na wiosnę, byłoby super.. :)
    A mój mail to oczamikaroliny@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  49. trochę mnie zawiódł ten tint, ale znalazłam u siebie bardzo fajny odpowiednik z technic. naprawdę świetnie się sprawuje, więc jeśli masz do niego dostęp, polecam Ci gorąco przetestować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Drugi odcień będzie dla mnie idealny!
    Wśród nowości Catrice/Essence brakuje mi kosmetyków do modelowania twarzy - tzn., żeby w jednym opakowaniu kosmetyku był róż, bronzer, rozświetlacz.
    email:joannasowik@gmail.com
    Stronę na fb oczywiście polubiłam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    P.S. Super jest ten Twój blog :) Gdyby nie deszcz zapewne już od rana siedziałabym w jakiejś Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. @Joanna Czarnocka, dzięki, a co to za firma Technic?

    OdpowiedzUsuń
  52. @CieszmySięZMałychRzeczy, dziękuję za miłe słowa! Ja właśnie wróciłam całą przemoczona, choć nie z Natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi wśród kosmetyków w szafie Essence/Catrice brakuje rozświetlacza, ale takiego dobrego w formuje płynnej (coś jak high beam benefit) lub w wersji perełek rozświetlających. Także dobry zestaw do konturowania czyli bronzer w wersji matowej i fajny rozświetlacz też by się przydał. Pomysł z komponowaniem własnych paletek z dostępnych wkładów cieni też jest super pomysłem.
    mój e-mail: monusia@gmail.com
    fb oczywiście polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nowy kolor róży jest po prostu obłędny, lubię takie żywe odcienie :) Myślałam, że róż w żelu okaże się fajnym produktem, niestety widzę, że rozczarowuje, raczej po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten róż jest cudowny! A podkład w tym kolorze co oddajesz świetnie wpasowałby się w moją skórę po wakacjach, dlatego z miłą chęcią bym go przygarneła. A czego mi brakuje w szafie catrice? Hmmm chyba najbardziej pigmentów kolorowych w stałej kolekcji. I to chyba tylko tyle a moj email to asiabiesiada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. odcień będzie w sam raz :)
    W szafie Catrice/Essence z chęcią zobaczyłabym więcej odcieni róży, bo ciężko jest mi znaleźć odpowiedni, do tego większość jest słabo widocznych. Mam chyba podobny problem do Twojego, bo niektóre są praktycznie niewidoczne, a nie mam ciemnej karnacji. Do tego brązer bez ciepłych odcieni. Te dostępne są bardziej pomarańczowe niż brązowe.
    email paulinaobolewicz@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ciekawi mnie podklad :) blush tint gdy zobaczylam 1 zdjecie odrazu wow kupie :) ale dalej widac ze nie jest wart a szkoda bo w opakowaniu wyglada ciekawie ale co z tego :/ szkoda

    OdpowiedzUsuń
  58. 21 year-old Structural Analysis Engineer Bevon Girdwood, hailing from Mont-Tremblant enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and Taekwondo. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Batmobile. Odwiedz Twoj adres url

    OdpowiedzUsuń
  59. 20 year-old Software Consultant Briney Hucks, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Gardening. Took a trip to Brussels and drives a Navigator. przeczytaj recenzje

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.