niedziela, 21 kwietnia 2013

Kosmetyczny randkowy niezbędnik


Piątkowy wieczór. Jutro idę na wyjątkową kolację, ale cały dzień spędzę w pracy i nie będę miała czasu wrócić do domu. Czas na szybki przegląd kosmetyków i wybór tych trzech, które całkowicie wystarczą, żebym dobrze się czuła następnego dnia.



Paznokcie pomaluję wcześniej, perfumy i szminkę wrzucę do torebki.

Lakier Essie Too Too Hot to moja najnowsza zdobycz. Już od jakiegoś czas miałam ochotę na nowy odcień i po przeglądnięciu w internecie wielu swatchy postawiłam na klasykę, czyli intensywną czerwień. Kryje już przy jednej warstwie, a taka oszczędność czasu zawsze jest mile widziana.

Szminka Catrice 260 It's A Matt World pojawiła się w asortymencie niedawno i jest według mnie jedną z najlepszych wiosennych nowości. Pierwsze wrażenia opisywałam już TU i zdania nie zmieniłam. Bardzo dobry produkt, dzięki któremu w minutę możemy przekształcić zwykły, dzienny makijaż w coś odpowiedniego na wieczór.

Perfumy Bath & Body Works Forever Red dostałam jakiś czas temu w prezencie od marki i od razu mi się spodobały. Są bardzo w moim typie - słodkie, odpowiednie na wieczór, ale nie na tyle ciężkie, żeby nie można było nosić ich także w ciągu dnia. Nieprzypadkowo sięgnęłam po nie także i tym razem - przez randkowego towarzysza są komplementowane jak szalone :)


Niedziela. Randka udała się świetnie, mam cały dzień tylko dla siebie, a za oknem piękna wiosna. Mam nadzieję, że wasz weekend jest równie udany!

Em

51 komentarzy

  1. Ale cudny lakier z Essie,jak go spotkam,będzie mój !:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne triki na błyskawiczne przygotowanie się do randki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten Essiak. Szminka też wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwień to jest jednak to! randka na pewno była udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważna czerwień ;) zazdroszczę bo mi niestety nie pasuje.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwień na randkę jest chyba najlepszym wyborem zaraz obok fuksji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna czerwień, intensywna :) szminka mi się również spodobała, pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę powąchać te perfumy kiedyś :) Przydałyby mi się takie na wieczór, zazwyczaj korzystam z świeżych, owocowych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli istnieje jakikolwiek kolor lakieru, którym nigdy nie maluję paznokci to właśnie czerwień. Niestety, nie czuję się w nim dobrze... Dlatego zazdroszczę, bo świetnie prezentuje się na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  10. U to gratulację udanej randki :)
    Brakuje mi randkowania- uroki bycia w związku ponad 4 lata :) Tulipany to od chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie lubię czerwonych lakierów. Nie wiem czemu..

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taki odcień czerwieni ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. @Grumpy, dziękuję! Bardzo polubiłam ostatnio właśnie takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Panna Marchewka, tak, to moje ulubione kwiaty :) A czteroletni staż w związku wcale nie wyklucza randek! Ja mam zamiar chodzić na takie jeszcze przez wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł na ekspresowy niezbędnik :) Faktycznie kolor na ustach i piękny zapach dodają sporo pewności siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wyjątkowe kolacje!
    Przyjemności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @katniewojt, najpiękniejsze, jak każde tulipany!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier jest faktycznie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzucę jutro okiem na tą pomadkę Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakier ma śliczny kolor, uwielbiam wszystkie odcienie czerwieni, zwłaszcza te żywsze :)
    No i gratuluję udanej randki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mój weekend udany, a Twoje tulipany są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakier piękny. Mój weekend upłynął na wiosennych porządkach, mycie okien i takie tam, czuje się jakby przejechał po mnie czołg, a jutro do rpacy trzeba iść. Ech... Odbiję sobie w majówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. @Rainbow Soap Bubble, dwa dodatkowe wolne dni - to będzie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie byłam na randce - muszę opieprzyć męża, że mnie nie zaprasza :P

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolor lakieru !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę się rozejrzeć za tą pomadką, bo co chwile zapominiam ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne zestawienie :)
    lakier too to hot chcę od dawna, gdzie go upolowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny odcień lakieru, typowa czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @M., w Super-Pharm, akurat jest teraz promocja -25%

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tak nie ma nic lepszego na randce jak czerwień na paznokciach dobre perfumy i ponętne usta;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie! I cieszę się, że randka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow jaki kolor paznokci! Piekny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam czerwone paznokcie, są takie sexi..i stylowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham wszystkie pomadki z catrice <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne pznokietki, i szmineczka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Too too hot to fantastyczny lakier, jedną buteleczkę zużyłam już do cna i pewnie kiedyś zdecyduję się na drugą :) Pomadka z Catrice też mi się podoba. Ogółem - świetny pomysł na taki niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  37. @Megdil, moim ulubionym lakierem Essie pozostaje Camera, ale TTH depcze mu po piętach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudny kolorek, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jedyny odcień czerwieni jaka mi pasuje - mowa o lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Naprawdę świetny randkowo-poradnikowy post :) Piękny kolor lakieru i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna soczysta czerwień lakierku :) te pomadki catrice są dobre , dosyć trwałe ale wysuszają usta , ja mam w odcieniu Fronzen Rose

    OdpowiedzUsuń
  42. trzeba po prostu trafić na odpowiedniego faceta, my jestesmy juz 6 lat razem i długo mieszkamy ze sobą a takie randki moj facet mnie zaprasza srednio 2 razy na miesiac

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.