czwartek, 28 lipca 2011

Jak przechowuję moje kosmetyki: kolorówka

Hej!

Dziś pokażę wam, jak przechowuję swoje kolorówkowe zbiory. Jestem bardzo zadowolona z tego, jak to wszystko obecnie wygląda, mam łatwy dostęp do każdego produktu, każda kategoria ma swoje miejsce i panuje generalny porządek.

Kolorówka zajmuje razem z perfumami pierwszą z czterech szuflad mojej komody (Ikea, 299 zł). Na górze stoi dwustronne lusterko (Ikea, 19,99 zł), akrylowy stojak z wyprzedaży w Rossmannie, (prawdopodobnie już niedostępny), a także dwa posiadane od dawna pojemniki na długopisy, w których trzymam pędzle. Różowa teczka, (TK Maxx, 32,90 zł) której wnętrze możecie zobaczyć na moim avatarze kryje różnego rodzaju inspiracje - głównie powycinane z gazet.

 A tak wygląda to w środku.
(możecie powiększyć zdjęcie klikając w nie)
Kosmetyki przechowuję w materiałowym pudełku z przegródkami (Ikea, 19,99 zł). Sprawdza się idealnie.



Co myślicie o moim sposobie przechowywania kolorówki? Macie jakieś uwagi lub pytania? A może wy na swoim blogu napisałyście podobną notkę? Chętnie zobaczę jak to wygląda u was. :)

Em

38 komentarzy

  1. OMG, zajebiście! Bardzo mi się podoba, jest uporządkowanie i spokój. Bez chaosu. Ja uwielbiam porządek i takie "czyste przestrzenie", minimalistyczne. Ale inspirują mnie różne rzeczy i na swoich "toaletkach" przez wiele lat wypróbowywałam różne koncepcje :) Bardzo, bardzo fajnie to wszystko zorganizowałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne to wygląda ! musisz być naprawdę bardzo zadowolona ;) b.ładna ta różowa teczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja :) Masz śliczny kolor ściany :D

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    http://monique1900.blogspot.com/2011/07/organizuje-pierwsze-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko pięknie i estetycznie :) Bardzo mi się podoba :)
    A takich materiałowych przegródek, sama używam do przechowywania bielizny z szufladzie komody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to sobie urządziłaś :D chciałabym zobaczyć, co kryje teczka ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, że masz tak wszystko poukładane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super to wszystko wyglada ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie to wszystko się prezentuje i dobrze jest zorganizowane :) Niedawno stłukłam swoje małe lusterko i chyba będę musiała wybrać się na wycieczkę do Ikei po to, które Ty masz :) Pudełko z przegródkami przydałoby mi się do garderoby, były może inne kolory? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniej więcej tak wygląda moje wymarzone stoisko kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie,
    tez mam takie lusterko ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wam wszystkim za miłe słowa. :)

    @Malinowy Kuferek, niestety były tylko białe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie to wszystko masz uporządkowane:) Dużo dziewczyn pisało taką notkę niedawno (ale to ogólnie o kosmetykach), w związku z krążącym TAG'iem:) Tu moja, jakbyś chciała zobaczyć http://anonimowoopieknie.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    Też mam powycinane inspiracje (makijażowe) z gazet, ale jeszcze tego nie uporządkowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uporządkowane i przejrzyste, fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jak dla mnie bomba idealny porządek.

    OdpowiedzUsuń
  15. porządek na tip top :) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba! Też bym tak chciałam mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś otagowana

    http://redhead-blabber.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł jeśli masz dużo kosmetyków:) Ja staram się ograniczać w kupowaniu kolorowych kosmetyków, mam ich niedużo i generalnie są porozrzucane w łazience. Jedynie na lakiery mam wiklinowy koszyczek. Ale głównie spodobały mi się tu rzeczy z Ikei, mam fioła na punkcie tego sklepu i teraz kusi mnie Twoje lusterko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tą teczką! Chyba sama coś takiego zrobię.
    A to wszystko wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdrościmy porządku, u nas to zdecydowanie gorzej wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, jaki porządek ;) Ja póki co w pokoju nie mam miejsca na toaletkę, ale w swoim własnym mieszkaniu na pewno jakaś zagości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie. Ja generalnie używam tylko kilku kosmetyków (oprócz pielęgnacyjnych, bo takimi to szczerze mogłabym się bawić cały dzień). Ale generalnie to używam Eyelinera, Tuszu do rzęs i OGROMNEJ ilości pomadek owocowych! Uwielbiam je. :)


    +obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga. :) Przypominam również, że można już od dzisiaj polubić mnie na facebooku, więc jeżeli chcesz śledzić moje poczyniania codziennie kliknij lubię to (http://www.facebook.com/pages/HoopyStyle/192314284157752).

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajnie zorganizowan kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się taka organizacja :) bardzo ubolewam nad tym, że nie mam w ogóle szuflad (poza kilkoma malutki w biurku, ale tak trzymam typowo papiernicze rzeczy). Nadrabiam tymi słynnymi kolorowymi segmencikami z szufladkami D:

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy możesz powiedzieć gdzie zakupiłaś organizer na szminki i kredki?

    OdpowiedzUsuń
  26. @redrose4, jest napisane w notce - Rossmann.

    OdpowiedzUsuń
  27. super:! wszystko poukładane, uporządkowane :) taki bardzo przytulny i funkcjonalny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No nieźle to sobie wykombinowałaś:) Też by mi się przydała taka szuflada specjalnie pod kolorówkę;) Obecnie trzymam ją w dwóch pudłach, oprócz tego mam jeszcze 2 pudła kosmetyków do pielęgnacji i całą półkę w łazience zajętą kosmetykami do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  29. też muszę zaopatrzyć się w takie pudełko...
    skazana_na_bluesa

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy warto wybrac sie do Ikeai po to lusterko? Nie jest za male do wygodnego zrobienia makijazu? Pytam bo chce kupic tego typu lustro ale do Ikei mam pare kilometrow ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Anonimowy, zdecydowanie warto! Używam go niezmiennie od półtora roku i spisuje się świetnie, nie jest za małe ani za duże i bardzo wygodnie się przy nim pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzieki za odp :) To jeszcze jedno pytanko, czy nie jest onoo "wywrotne"? Tzn czy jest wystarczajaco ciezkie by go nie przewrocic niechcaco? Boje sie, ze moje koty moga je zalatwic ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. @Anonimowy, ja go niechcący nie przewracam, ale koty na pewno dadzą radę, więc będziesz musiała je gdzieś przed nimi chować.

    OdpowiedzUsuń
  34. rewelacja! ;) Jestem naprawdę pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. @Magia kobiecego Świata, teraz przechowuję kosmetyki już zupełnie inaczej, nowy post jest wśród 15 najpopularniejszych z 2012 roku :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.