poniedziałek, 25 lipca 2011

Kolczyki Parfois

Hej!

Chciałabym się wam pochwalić moim ostatnim zakupem, z którego jestem bardzo zadowolona. Długie, wiszące kolczyki uwielbiam od zawsze i mam ich całkiem sporą kolekcję, a do zakupów w Parfois przymierzałam się już od dłuższego czasu, ale jakoś zawsze wychodziłam z niczym.


Parfois to portugalska marka, która od początku podbiła moje serce... nazwą! Mówię po francusku i tak jakoś wyszło, że akurat słowo parfois należy do moich ulubionych - bardzo podoba mi się jego brzmienie. W Polsce sklepy te można znaleźć w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Bydgoszczy, Katowicach, Radomiu i Zakopanem.

Parę dni temu szłam sobie przez krakowski rynek i mijając Parfois postanowiłam wejść tylko na moment, ot tak rzucić okiem. Te kolczyki od razu zwróciły moją uwagę, na dodatek były już ostatnie... i po prostu musiały być moje.


Były przecenione aż o 50%, z 29,90 zł na 14,90 zł.


Są co prawda trochę ciężkie, ale nie bardzo - po prostu czuć je na uchu. Podoba mi się to, jak wyglądają przy rozpuszczonych włosach. W dniu zakupu założyłam je na imprezę i kolega (tak, tak, facet!) zwrócił na nie uwagę mówiąc, że bardzo ładne - a nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek wcześniej zwrócił uwagę na cokolwiek z rzeczy, które miałam na sobie. :)

Ja jestem nimi zachwycona. A jak wam się podobają? Macie coś ze sklepu Parfois? A może chwaliłyście się  tym na blogu? Chętnie się o tym dowiem.

Em

P.S. Ponownie zapraszam do polubienia mojego profilu na facebooku (w panelu po prawej stronie). :)

18 komentarzy

  1. bardzo ładne ;) ja nic stamtąd nie mam . Jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)
    Sklep bardzo lubię,szczególnie ich torby, które są gigantyczne zazwyczaj czyli takie jakie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolczyki naprawdę boskie! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki bardzo ładne, wiele rzeczy z Parfois przykuło moją uwagę, ale jakoś jeszcze nigdy tam nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne:) Ja jakoś nie mogę dojść nigdy do tego sklepu, a podobają mi się bardzo zegarki stamtąd:) Może bym teraz upolowała jakiś przeceniony;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie kolczyki, świetnie prezentują się przy długich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Ja nie mam dostępu do tej marki, więc nie mam nic od nich

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie w moim typie :) ale o gustach sie nei dyskutuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie prześliczne! :) chyba się wybiorę do Parfois :) cudne..

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię parfois ;) ale w tym sezonie staram się nie ulec pokusie i wstrzymuję się od zakupów tam. do obniżki 70% :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A własnie dzisiaj koleżanka mi wspominała o tym sklepie i jutro się tam wybieram - po torebkę ;)
    A kolczyki prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolczyki!

    zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne te kolczyki - maja swoj urok :) i przyciagaja uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te kolczyki, właśnie takich szukam;)
    --------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.