piątek, 4 marca 2011

Catrice Urban Baroque

Dziś w niektórych Naturach razem z nowościami pojawiła się limitowanka Catrice Urban Baroque. Oczywiście od razu pobiegłam po puder i szminkę, na które się czaiłam. Miałam szczęście, bo akurat te dwie rzeczy były najbardziej rozchwytywane.



W Krakowie limitowanka pojawiła się na razie tylko w Naturze w Galerii Kazimierz, ale myślę, że jest duża szansa na to, że i do Natury pod Pocztą wkrótce dotrze.

Nie wykupiłam wszystkich produktów jak to często robię z limitowankami Essence, bo i kosmetyki Catrice jakoś mniej mi przypadły do gustu, i ta limitowanka też nie do końca do mnie trafia, zwłaszcza cienie do powiek i lakiery (nie lubię lakierów ze stałej oferty, dlatego nawet nie myślałam o kupowaniu tych).

Puder miał kosztować 17,99 zł, a szminka 16,99 zł, ale znów, jak w przypadku limitowanki ILB Essence, ceny były niższe. Pewnie za kilka dni się zorientują i to zmienią. Także za puder zapłaciłam 14,19 zł, a za szminkę 13,39 zł.


Puder rozświetlający C01 Masquerade Ball


Szminka C01 Marie Antoinette

Zastanawiałam się też nad innym odcieniem szminki, Elisabeth, ale ostatecznie postanowiłam poczekać na nowości Essence i tam się obkupić w tańsze produkty. :)

22 komentarze

  1. O takim puderku marzę!!! *_*
    Lecę jutro do Natury we Wrocławiu tam, gdzie jest szafa Catrice :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Puder jest... śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie wiem albo jestem ślepa albo w mojej naturze nie ma Catrice, a no nie bede lecieć do innej części miasta xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę*.* Mam nadzieję, że coś upoluję z tej limitki...

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja zazdroszczę :( Czemu w Poznaniu nie ma catrice grrrr!

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też nie ma catrice, a ten puder widziałam na jakimś blogu niemieckim i tak go zapragnęłam!
    w moim mieście nie ma, a miasteczko nieopodal znaaacznie mniejsze ma Catrice :( chyba bede musiała się tam wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty niedobra! Teraz muszę go kupić :D. A akurat dzisiaj jadę, to na świeżo i w afekcie pewnie go kupię ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję bazy Catrice bo dumałam nad nią dzisiaj ale nie byłam do końca zdecydowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. calypso, na pewno dam znać, na razie niewiele mogę powiedzieć, bo miałam ją na powiekach dopiero jeden raz, ale spisała się całkiem dobrze. zobaczymy jak będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyróżnienie ode mnie :) - http://aboutlillamy.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam lakier 04 i szminkę Elisabeth i jestem baaardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierpliwością czekam na swatche pudru. Ciekawi mnie czy prócz wizualnego wyglądu przypomina w czymś więcej sławetne meteoryty.

    Zostałaś oTAGowana :)
    1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
    2. Napisz siedem faktów o sobie.
    3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
    4. Powiadom te blogi o wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze ale fajowe zakupy, szczególnie ten puder mi sie podoba... szkoda ze u mnie nie ma Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy, puder rozwalił mnie na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i jak się sprawuje puder? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. snow, jeszcze nad nim pracuję. Daje dla mnie zbyt słaby efekt na kości policzkowe, ale zbyt drobinkowy na całą twarz. Kombinuję i kombinuję. Ale wygląda pięknie. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę się koniecznie wybrać do Natury, bo w końcu znalazłam ją w swoim mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zostałaś wyróżniona:)
    http://april-station.blogspot.com/2011/03/sunshine-award-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  19. no dla samego wyglądu warto go mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabyś zrobić jakiś wpis o tym jak nakładać puder? Ciekawa jestem jak wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.