piątek, 4 marca 2011

Catrice KATALOG NOWOŚCI 2011 (marzec)

Wreszcie i u nas zaczęły pojawiać się nowości Catrice. :)

W Krakowie wszystko można już bez problemu dostać w Naturze w Galerii Kazimierz. W Naturze pod Pocztą niestety wciąż bez zmian.

Zapraszam do obejrzenia katalogu z nowymi produktami! :) Jeśli chcielibyście, żebym zrobiła dokładniejsze zdjęcie którejś strony, piszcie. Piszcie też które z tych produktów chcielibyście zobaczyć na moim blogu!



Sporo tego, prawda? :) Na co macie ochotę?
Ja na razie zdecydowałam się tylko na bazę pod cienie. Na pewno dam wam znać jak się spisuje!

Jeśli na jakimś produkcie szczególnie Ci zależy, a nie masz dostępu do kosmetyków Catrice, pisz na essencemania@interia.pl :)

14 komentarzy

  1. Mam ochotę na: pryzmatyczny top coat, lakier pf (jeśli będzie wystarczająco jasny), matowy puder brązujący, ten wielokolorowy puder i jakieś szminki pewnie(szkoda, że podnieśli ceny;/) ;)
    Z tego co już było, ale jeszcze nie miałam okazji przetestować: paletę korektorów i do brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chodziło mi oczywiście o podkład photo finish*

    OdpowiedzUsuń
  3. nnienawidzę Twojego blogaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! :-)
    zawsze mnie tu kusisz małpo jedna ! ;-*

    niestety nie mam dostępu do Catrice ponieważ nie znalazłam go w Łodzi i jeśli ktokolwiek wie gdzie można dostać Catrice w łódzkim to proszę o INFO ! ! !

    z Catrice baaaaaaaaaaaaaardzo chciałabym lakiery !
    lakiery, lakiery, lakiery ! mają przecudne kolory !
    z tego katalogu wypróbowałabym wszystkie z serii ULTIMATE NUDES :) generalnie wykupiłabym wszystkie możliwe kolory i zostanę teraz uznana za lakieromaniaczkę ;-D malowałabym pazurki codziennie innym kolorem :D Catrice ma wyjątkową paletę kolorów !

    wypróbowałabym również puder w kompakcie SKIN FINISH, pędzelki : do różu, do cieni, a także INFINITE MAT MAKE UP ;) i chłodzący korektor

    a na końcu bym zbankrutowała przez Lusterkową ;-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Nareszcie nowości! Na pewno poznam się bliżej ze szminkami, różami i bronzerami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny mają ten katalog:>>> ja chętnie zobaczę 'nakrapiany' puder:))

    OdpowiedzUsuń
  6. sprawiłaś mi tym wpisem wielką radość, dziękuję :)
    te nowe produkty (w sensie nowe kolory lakierów, pudry itd) to dopiero zapowiedź czy są już dostępne w regularnej sprzedaży?
    i czy mogłabyś powiedzieć gdzie w krakowie jest największy wybór kosmetyków catrice? tych stałych, niekoniecznie limitowanych. z góry dziekuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepraszam, z tej całej ekscytacji nie doczytałam, że w galerii kazimierz już wszystko jest :)
    mogłabym prosić o jeszcze dokładniejsze zdjęcie strony z lakierami? w ogóle czy można jakoś z obrazka wywnioskować, które to shimmery, a które są kremowe?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy, starałam się zrobić wyraźniejsze zdjęcia, niestety mój aparat nie potrafi ich dokładnie wyłapać, więc nie ma to sensu. I z katalogu raczej trudno wywnioskować jakie który lakier ma wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła ta firma, ciekawe kosmetyki i ceny. W jaki sposób chcesz "załatwiać " komuś kosmetyki z tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktualnaa, najzwyczajniej w świecie, pójść do sklepu, kupić i wysłać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lustereczko, naprawdę mogłabyś coś kupić i podesłać?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne, jeśli tylko będę w pobliżu szafy Catrice to nie ma problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusiecielstwo do potegi n-tej:D
    Musze koniecznie przejrzec katalog i ladnie usmiechnac sie do Ciebie:*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.