środa, 19 kwietnia 2017

MARMUROWE GADŻETY, UBRANIA I DODATKI DO DOMU – 23 PROPOZYCJE

Marmurowy wzór można ostatnio znaleźć wszędzie – na ubraniach, meblach, gadżetach, a przede wszystkim na instagramowych zdjęciach. I przyznam, że przepadłam na jego punkcie. Wciąż mocno trzymam się idei minimalizmu i raczej nie zdarzają mi się już spontaniczne zakupy, ale bardzo lubię przynajmniej pooglądać sobie te piękne rzeczy. Dziś przygotowałam dla was zestawienie „marmurowych” gadżetów, ubrań i dodatków do domu. Dajcie znać, czy podoba wam się ten trend!



ZEGAREK TOPSHOP
BEZPRZEWODOWE SŁUCHAWKI OD SUDIO (15% rabatu z kodem LUSTERKO15)
OKULARY PRZECIWSŁONECZNE KIOMI
WAŁEK DO CIASTA DUKA
SMOCZEK ELODIE DETAILS
POŚCIEL JYSK


BUTY PULL&BEAR
POKROWIEC NA TELEFON BERSHKA
POKROWIEC NA TELEFON PULL&BEAR
KARTECZKI SAMOPRZYLEPNE ALIEXPRESS
PODKŁADKA NA STÓŁ HOME&YOU
NOTATNIK BERSHKA


KUBEK DO ŁAZIENKI JYSK
ZEGAREK KIOMI
ŚLINIAK ELODIE DETAILS
KOCYKI BAMBUSOWE ELODIE DETAILS
DOZOWNIK NA MYDŁO JYSK
ZEGAREK TOPSHOP

PORCELANOWY POJEMNIK NA NOŻE DUKA
PORCELANOWY POJEMNIK KUCHENNY DUKA
POKROWIEC NA TELEFON H&M
PORCELANOWA MISKA DUKA
TABLICA MAGNETYCZNA EMPIK

Chciałabym zwrócić waszą uwagę na tę ostatnią pozycję, czyli magnetyczną tablicę z Empiku. Czy nie jest cudowna? Biję się z myślami, czy jest mi potrzebna. Jeśli się zdecyduję, dołączy do moich marmurkowych słuchawek Sudio i marmurkowego pokrowca na telefon.


Podoba wam się ten trend? Widzieliście gdzieś jeszcze coś fajnego z marmurowym wzorem?

OBSERWUJ MNIE TU:  facebook | instagram | bloglovin

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.