czwartek, 23 marca 2017

NIELICZNE BLOGI, NA KTÓRYCH CZYTAM KAŻDY WPIS (Share Week 2017)

Przez moje życie przechodzi tornado – to tak informacyjnie, jakby ktoś zajrzał tu w ciągu ostatnich dwóch tygodni i pomyślał, że coś mnie mało. Jestem, jestem, ale ostatnio trudno mi znaleźć czas nawet na to, żeby zedytować i wrzucić fotkę na instagrama, nie mówiąc już o regularnym pisaniu nowych postów na bloga. Ale hej, to chyba najlepsze tornado, jakie do tej pory mi się przydarzyło! :D Trzymajcie kciuki!!!

Dzisiaj uświadomiłam sobie jednak, że już tylko trzy dni zostały do zakończenia tegorocznej akcji SHARE WEEK (tutaj możecie poczytać, o co w niej chodzi). To już szósta edycja, a ja wszystkie poprzednie przegapiłam! Co prawda od czasu do czasu polecam we wpisach lubiane przeze mnie blogi, ale nie ma lepszej okazji, żeby znów to zrobić, niż właśnie SHARE WEEK. Przejdźmy więc do rzeczy!



Przyznam, że w ostatnich latach moje podejście do bogosfery zmieniło się z CZYTAM WSZYSTKIE BLOGI URODOWE, JAKIE ISTNIEJĄ na CZYTAM BLOGI O PRZERÓŻNEJ TEMATYCE, A PRZEDE WSZYSTKIM BLOGI MOICH ZNAJOMYCH. Tym razem świadomie pominę więc te, które uwielbiam ze względu na samego autora (Nadine, Napisawszy, Design Your Life, One Little Smile, Anwen, Lifemanagerka, Mama z Powołania, Haukotella i wiele innych), a skupię się na tych, które po prostu czytam regularnie, prawie od deski do deski, bo coś mnie do nich przyciąga.


mamygadzety.pl
Blog Marysi Góreckiej MamyGadzety.pl to fenomen. Jest to bowiem blog głównie o gadżetach dla dzieci (których nie mam – ani dzieci, ani gadżetów), a ja z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy. Nie wiem, z czego to wynika, ale jest to prawdopodobnie idealne połączenie luźnego stylu pisania, świetnych zdjęć i profesjonalnego podejścia, które sprawia, że po prostu miło spędza się tu czas. Polecam każdemu rodzicowi! (Bardzo lubię też MikeMary.pl prowadzony przez Michała, męża Marysi).


styledigger.com
Wszyscy polecają bloga Asi, ale nie będę silić się na oryginalność i pomijać go tylko z tego powodu, że jest popularny! Dla mnie to jest taki lepszy (darmowy i ciekawszy) odpowiednik magazynu dla kobiet, w którym można znaleźć nie tylko sporo ciekawych artykułów, ale też różne porady i od czasu do czasu nawet jakiś wywiad (szczególnie polecam ten o pracy w salonie sukien ślubnych). Jest to też jeden z niewielu blogów, na których z przyjemnością przeglądam sekcję komentarzy, gdzie często toczą się interesujące dyskusje!


zpopk.pl

Kolejny popularny blog, ale co tam! Przyznam, że przez długi czas było mi nie po drodze ze stylem Kasi Czajki, która niezbyt dobrze rozumie się z przecinkami i zupełnie nie zwraca uwagi na litrówki ;) Kłuło mnie to w oczy długo, ale w końcu się przełamałam i... zostałam na dobre! W blogu Zwierza najbardziej lubię to, że prawie codziennie czeka tam na mnie nowy artykuł o popkulturze – długi artykuł, trzeba dodać, który idealnie czyta się podczas przerwy obiadowej :)

To są te trzy blogi, na których czytam prawie wszystko. Dodam jeszcze, że z Marysią, Asią i Kasią miałam okazję chwilę porozmawiać podczas różnych blogowych wydarzeń i mogę was zapewnić, że wszystkie trzy są nie tylko świetnymi blogerkami, ale i po prostu przemiłymi dziewczynami :)

Na koniec wspomnę jeszcze o jednym z moich pozostałych ulubionych blogów. Polonization jest pisany przez Leah, która przeprowadziła się z USA do Polski (oczywiście idąc za głosem serca!). Jest prowadzony po angielsku, ale jeśli nie macie z tym językiem problemów, bardzo polecam zajrzeć i zobaczyć, jaka jest Polska z perspektywy obcokrajowca.

Jeśli jeszcze nie wzięliście udziału w akcji SHARE WEEK, macie na to czas do 26 marca. Koniecznie podzielcie się linkami do waszych wpisów na temat ulubionych blogów!

OBSERWUJ MNIE TU:  facebook | instagram | bloglovin

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.