wtorek, 10 listopada 2015

CO LUDZIE WPISUJĄ W GOOGLE, ZANIM TRAFIĄ NA MOJEGO BLOGA

Przeglądanie statystyk potrafi być całkiem zabawne, naprawdę. Zwłaszcza jeśli akurat sprawdzamy, co ludzie wpisali w wyszukiwarkę, zanim znaleźli się na naszym blogu. Tym razem postanowiłam zebrać te teksty i opublikować je w jednym wpisie, tak na poprawę humoru :) Znajdą się tutaj nie tylko trudne życiowe pytania, ale też wstydliwe wyznania i propozycje nie do odrzucenia.



WYZNANIA

  • boję się dentysty faceta
  • byłam na koncercie justina biebera (ja też!)
  • chwyciłam za nożyczki i obcięłam (aż się boję pytać...)
  • czasami jednak zdejmuję glany lub trampki
  • jestem lekarzem dentystą
  • jestem minimalistą
  • jestem w łóżku jak zwierzę głaszcz i karm
  • lubię cię wiesz (dzięki!)
  • lubię słowo minimalizm
  • na ręce mam obcisłą gumkę do włosów
  • na weselu się upiłam i jest mi strasznie wstyd (to dobrze)
  • koncerty i muzyka to najlepsze, co mi się przytrafiło w życiu
  • nienawidzę fryzjerów
  • spędziłam dzień w rodzinie borejków (zazdroszczę!)


PROBLEMY

  • fryzjerka nie umie myć głowy
  • chcę iść do dentysty ale się boję
  • jak wytłumaczyć dziecku jak się układa pytania?
  • co zrobić jeśli dziecko nosi za duże conversy? (chyba po prostu jakoś trzeba z tym żyć)
  • co zrobić aby gumki do włosów nie śmierdziały?
  • jak zamówić frappuccino w starbucks? (może „poproszę frappuccino”?)
  • nie jeżdżę a noszę vansy
  • dlaczego fryzjer nie rozumie, że zapuszczam włosy? 
  • jak ustawić kosmetyki na komodzie?
  • moje włosy z przodu zawsze rano zaczesane są do tyłu (mój faworyt :) )


TRUDNE PYTANIA

  • buty conversy kto w nich chodzi? (ja!)
  • co jest gorsze od wizyty u dentysty? (nic mi nie przychodzi do głowy)
  • co można uciąć przy rowerze? (byle nie zapięcie!)
  • co nastolatki trzymają w pudełkach? (chyba wolę nie wiedzieć)
  • czemu fryzjerzy nie lubią długich włosów?
  • czy jak jest ciepła zima mogę chodzić w trampkach? (zdecydowanie nie, tak nie wolno!)
  • czy wizyta u dentysty jest straszna? (tak)
  • dlaczego państwo młodzi nie upijają się na weselu? (a powinni?)


FILOZOFICZNE

  • czym są dmuchane balony na odpustach? (takie filozoficzne CZYM)
  • jak uwierzyć ból aparat
  • ile potrzeba pieniędzy na zakupy w rossmannie? (to jest bardzo filozoficzne pytanie)
  • nie rozumiem lakierów essie
  • co się robi w drogerii?
  • co powoduje nawdychanie się zapachu pomarańczy? (aż sama jestem ciekawa)


PROPOZYCJE NIE DO ODRZUCENIA

  • blog justina biebera do zalozenia za darmo
  • kto da mi converse?
  • kto mi podetnie końcówki?


POMYSŁY NA NOWEGO BLOGA

  • blog o stojakach na kosmetyki
  • moje wspomnienia z fotela dentystycznego
  • niedobre napoje jak zrobić


CO AUTOR MIAŁ NA MYŚLI

  • aparat umnie jak nie będzie to będzie to bardzo zła na ciebie
  • chyba ludzie o promocji meble kuchnie
  • latte bezosobowe bezkofeinowe (bezosobowe latte ♥)
  • w piec poszły trampki
  • lusterkiem pod spódnicę
  • z chęcią

Jeśli sami czasem sprawdzacie, skąd pochodzi ruch na waszych stronach, na pewno też wielokrotnie trafiliście na takie perełki. Podzielcie się!

Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych: facebook | instagram | bloglovin | snapchat: martamardyla

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.