środa, 3 grudnia 2014

LUSTERKO UPDATE: wakacje, urodziny, blogowe newsy

Ostatnio u mnie tyle się dzieje, że prawie nie nadążam. Widać to zresztą po mojej blogowej aktywności - niestety większą ilość wolnego czasu będę miała dopiero w styczniu i wtedy też na pewno wrócę do regularnego dodawania wpisów. Dziś akurat trafiła mi się połowa wieczoru do wykorzystania w dowolny sposób, więc postanowiłam szybko sklecić aktualizację tego, co u mnie ostatnio, teraz i wkrótce. A trochę tego jest. Dla tych, którym nie chce się czytać, przygotowałam telegraficzny skrót: zmiany w mieszkaniu, zmiany blogowe, urlop na Malcie (!!!), urodziny, nowa edycja rankingu blogów kosmetycznych. Bardziej zainteresowanych zapraszam dalej :)

Zmiany w mieszkaniu
Mimo braku czasu w końcu udało mi się kupić regał na książki! Myślę, że teraz - po ponad roku od przeprowadzki - mogę powiedzieć, że się urządziłam. Zawsze marzyłam o mieszkaniu, do którego po prostu miło się wraca, i choć nie jest to idealne miejsce na świecie (metraż, rozkład, a przede wszystkim brak widoku na morze) i pewnie za jakiś czas i tak będę je zmieniać, to na tę chwilę czuję się tu po prostu świetnie. Powoli zaczynam też wyciągać świąteczne ozdoby, ale na to jeszcze przyjdzie czas po tym, jak wrócę z pięknej wyspy o nazwie...

Malta
Mam wrażenie, że minęło wiele długich miesięcy od września, kiedy kupiłam bilety lotnicze. Nie była to przemyślana decyzja - po prostu stwierdziłam, że nie wytrzymam całej zimy w zimnie i przejrzałam dostępne tanie loty. Malta była jednym z najtańszych i najbardziej wysuniętych na południe miejsc, wiec długo się nie zastanawiałam. Niewiele wiem o tym kraju, ale mój poziom ekscytacji wyjazdem nie mieści się na żadnej skali. Tak bardzo potrzebuję odrobiny słońca!!!

Blogowe sprawy
Kilka tygodni temu zamówiłam organizer Design Your Life, który dokonał prawdziwej rewolucji w moim życiu. Dzięki niemu rzeczywiście jestem o wiele bardziej zorganizowana, mimo że ostatnio jest to wyjątkowo trudne. Udało mi się między innymi odhaczyć dwie blogowe sprawy, które odwlekałam w nieskończoność: druk wizytówek (na każdej konferencji obiecywałam sobie, że w końcu się za to zabiorę) i zmianę nazwy blogowego profilu na facebooku - teraz dzięki pomocy BlondHairCare zamiast długiej i od dawna nieaktualnej nazwy jest po prostu Lusterko.

Urodziny
Nie mogę nie wspomnieć też o tym, że oficjalnie pierwsze ćwierćwiecze już za mną. Przed depresją i wrażeniem nadciągającej starości chroni mnie fakt, że wciąż nie mogę kupić alkoholu bez pokazania dowodu. Takie geny :)

Ranking blogów
Regularnie dostaję pytania, czy pojawi się aktualizacja rankingu najpopularniejszych blogów kosmetycznych. Odpowiadam: tak, ale nie wcześniej niż w styczniu. Do tego czasu możecie korzystać z rankingu, który opublikowałam pół roku temu i który w dużej części wciąż jest aktualny: KLIK KLIK.

Mimo braku czasu na częste publikowanie na blogu, jestem ostatnio wyjątkowo aktywna na instagramie, na którego serdecznie was zapraszam. Pamiętajcie - już wkrótce pojawi się duuuużo zdjęć z Malty!

Trzymajcie się ciepło!

59 komentarzy

  1. Jeju, ja z wizytówkami też się potwornie grzebię już od dłuższego czasu :/
    Nie mogę się za to zabrać :/
    Też chcę zmienić nazwę fp, ale sposób Blondhaircare nie działa u mnie :( Będę chyba zmuszona zapłacić FB za reklamę i skontaktować się z nimi osobiście :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nunka ja zapłaciłam 2 zł za reklamę i potem poszło :D

      Usuń
    2. Zaraz się do Ciebie zgłoszę po tutorial XD

      Usuń
    3. Nie wiedziałam, że to ma jakiś związek z reklamą. Ale - tak jak pisze Balbina - wystarczą 2 zł :)

      Usuń
    4. A to nie jest jakoś tak, że można ją tylko skrócić? Ponoć nie zezwalają na radykalne zmiany. Ja kiedy zmieniałam nazwę pozbyłam się starego z prawie 4 tysiącami osób. Nawet mi nie mówcie, że dało się inaczej...

      Usuń
    5. Z tego co wiem można całkiem zmienić, w opcjach jest możliwość całkowitego rebrandingu. Tylko dobrze jest dołączyć jakieś potwierdzenie powodu, ja załączyłam zdjęcie nowych wizytówek.

      Usuń
    6. Można całkiem zmienić, Kosmetyki Pani Domu zmieniły całkiem :-) Ja to zrobiłam wg tej instrukcji -> http://pijarukoksu.pl/jak-zmienic-nazwe-fanpage.html nie wiedzialam, że można inaczej. Najważniejsze, że podziałało i w końcu mam krótką i konkretną nazwę a nie dyrdymały :D

      Usuń
    7. Awwwww... to się poszło... :(

      Usuń
  2. Udanego urlopu! :)
    Zabierz mnie ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety biorę tylko podręczny i mam już kilku chętnych, którzy twierdzą, że się zmieszczą :)

      Usuń
  3. Malta jest cudowna, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam, ale też już sobie zazdroszczę!

      Usuń
  4. Nie chcesz mnie zabrać ze sobą? ;) też potrzebuję odrobiny słońca! Ostatnio napawałam się nawet chwilą ponad chmurami podczas lotu ;) ale to jednak mało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zabierz swoją pelerynę niewidkę, będzie łatwiej :) Najbardziej lubię ten widok chmur z samolotu <3

      Usuń
  5. Nie zmyślaj, pewnie jedziesz do Poznania. Malta, też coś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia, że można zmienić nazwę Fp. Dzieki Ci dobra kobieto! Nareszcie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zareagowałam wieloma wykrzyknikami, kiedy się dowiedziałam o tej możliwości!!!

      Usuń
    2. Jak wymyślę jaką chcę nazwę (bo myślałam tylko nad zmianą, a nie na co) i zadziała to dopiero będą wykrzykniki :D

      Usuń
  7. Masz bardzo ładną poduszkę na regale. To poduszka prawda? Co ona tam robi? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha można mieć 25 lat i dalej musieć dowód pokazywać :) moja (przyszła) tesciowa opowiadała mi, jak to jechała rodzić drugie dziecko i się ludzize dziwnie patrzyli, że taka młoda i już drugie (myśleli, że ma ok. 20 lat) a kończyła 30 prawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci zazdroszczę wyjazdu!! nigdy nie byłam na takich egzotycznych wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co widać na zdjęciu, mieszkanko musisz mieć bardzo przytulne- definitywnie w moim stylu:) Zazdroszczę Malty. Wypoczywaj i łap tyle słońca ile się da! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczarowal mnie widok kącika z regałem i toaletka. Ja jestem na nowym od marca i cały czas nie ma mowy o przytulności. Trochę mnie widok Twojej przestrzeni zmotywował do działania.

    OdpowiedzUsuń
  12. ten regał na książki wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te szufladki w oddali, mam zamiar kupić niedługo coś podobnego, żeby uporządkować kolorówkę :) Widok na morze? Nie wiedziałam, że jesteś z wybrzeża, jak ja :) Super :)

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, jesteśmy z tego samego czasu :) Ja mam jutro, w Barbórki, właśnie dlatego jestem Basią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urządziłaś swoje mieszkanie? :) Ja wciąż wynajmuję, ale własne mi się marzy :) Świetna sprawa z tą Maltą :) Jedziesz z jakimś biurem podróży? Ja niedawno zarezerwowałam wakacje, ale dopiero w lipcu. Teraz były świetne oferty first minute więc się opłaciło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :(
      Nie jeżdżę z biurami podróży, we wrześniu kupiłam bilety na samolot, a w zeszłym tygodniu zarezerwowałam hotel. Resztę ogarnę na miejscu :)

      Usuń
    2. odważnie :) ja mam powiedzmy zaprzyjaźnione biuro podróży, pracował z nim kiedyś mój przyjaciel, byłam już dwa razy na wakacjach z ich oferty i tak mi chyba wygodnie :) Ale chciałabym kiedyś zorganizować coś sama, pojechać na żywioł, przeżyć przeżyć przygodę życia :)

      Usuń
    3. Moja przygoda życia dopiero się odbędzie, bo kupiłam też bilety na Islandię!!!

      Usuń
    4. Islandię?! ale cudownie!

      Usuń
    5. To było moje wielkie marzenie i w końcu się spełni :))

      Usuń
  15. Strasznie podoba mi się ten regał na książki!! Czemu nie mam gdzie takiego postawić:(((
    Malty zazdroszczę:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź przykład ze mnie i walnij go po prostu na środku pokoju :D

      Usuń
  16. Ahhh bym poleciała na Maltę!
    A co do mieszkania, to zazdroszczę! Ja też zawsze chciałam miec mieszkanie, do którego się miło wraca, ale ciągle (już 3 lata!) mieszkam w niewykończonym... Zawsze brakuje czasu na przyklejenie listew czy zawieszenie na ścianach tego co potrzebne ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to za mebel w oddali, z szufladami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest komoda Alex, tu ją pokazywałam: http://www.lusterko.net/2013/10/nowy-makijazowy-kacik-i-moja-kolekcja.html
      Jest u mnie już od roku i mogę ją polecić.

      Usuń
  18. Regal na ksiazki jest swietny!

    Organizer i wizytowki wymiataja!

    A na temat Malty nie powiem nic! ;) wypoczywaj, a ja juz czekam na fotki

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Malty, piękna jest i mieliśmy ją w planach, niestety nie udało nam się w tym roku tam wyrwać, ale czuję, że wiosną będzie nasza. Organizator chyba sama muszę kupić, przerasta mnie ilość rzeczy do zrobienia, zaczynam się gubić :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny regał i poducha w tle i lampki, wszystko bardzo w moim stylu!

    Co do Malty, to też nie mogę się już doczekać, mam nadzieję, że pogoda nam dopisze! Będę od soboty na tydzień, to taki prezent na moje urodziny, które sobie zrobiłam. Bilet kupiłam tydzień temu. W jakiej miejscowości będziesz nocować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qawra :) Mam nadzieję, że obie będziemy się świetnie bawić :)

      Usuń
  21. jak ja Ci zazdroszcze tej Malty ;o wooow sama bym się chętnie gdzies wybrała, więc koneicznie pokaż foteczki :) odpoczywaj i wracaj do nas regularnie :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale u Ciebie przytulnie <3 mi też stuknie ćwierćwiecze i to lada dzien bo jutro :O

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci udanego wypoczynku! Wygrzej się i nazbieraj trochę witaminy D na zimę - oby pogoda Ci sprzyjała :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny jest ten regał na książki :) W ogóle jak tak patrzę na to zdjęcie z normalną podłogą, to aż mnie osłabia, że obecnie wynajmuję jakiś zabytek z PRLu... No cóż, taki los :D
    Udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. haha, sama mam dawno po 20 - ce, a dowód pokaż ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Natknęłam się już któryś raz na ten organizer,, masz plan o nim opowiedzieć w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego co najlepsze!
    Piękny regał, cudownie przytulne mieszkanie, ja w swoim wynajętym nie mogę takiego klimatu osiągnąć, niestety :(
    Malty uprzejmie zazdroszczę, co prawda pakować się do walizki nie mam zamiaru,ale proszę, pozdrów ją ode mnie, dobrze? :)

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny ten regał na książki :] chętnie widziałabym coś takiego u siebie

    OdpowiedzUsuń
  29. mam ten regał w największej wersji i nie dość, że fajnie wyglądał, to był bardzo przydatny.
    ja również nie załatwiam podróży przez biura podróży- ostatnio nawet próbowałam ale widząc jak bardzo ''zorientowany'' w temacie jest personel biura, postanowiłam zarezerwować wszystko sama online i nie dość, że zaoszczędziłam ok. 200 zł, to jeszcze podzielili mi opłatę na dwie części. teraz tylko czekać na 1 lipca...
    miłego wypoczynku! nie mogę się doczekać zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Udanego wypoczynku! :)
    Z Twoich 'nowości' bardzo podoba mi się regał - zabieram się do porządków w książkach, ale wychodzi mi to gorzej niż źle... No cóż, chyba nie dorosłam jeszcze do takich rozstań.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanego wyjazdu :) Ale Ci zazdroszczę tego odpoczynku na Malcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. miłego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny ten regał - prosty, zgrabny, pojemny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładnie masz w tym mieszkanku, uwielbiam zestawienie drewnianych podłóg z białymi meblami.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.