poniedziałek, 29 lutego 2016

Nowości essence wiosna/lato 2016 – zapowiedź i pierwsze swatche

Cosnova w tym roku pokazała, że wciąż potrafi jeszcze nas zaskoczyć. Firma będąca producentem kosmetyków marek CATRICE i essence jak zwykle wraz z początkiem nowego sezonu wymienia część asortymentu i muszę przyznać, że jestem zachwycona zapowiedziami. Już kilka tygodni temu opublikowałam na blogu wpis ze swatchami nowości CATRICE (KLIK), teraz przyszła pora na essence. Tutaj nowych, cieszących oko serii jest jeszcze więcej i jestem przekonana, że wiele z was znajdzie wśród nich przynajmniej kilka interesujących produktów.

 BB beauty balm lipgloss with shea butter

 2in1 lipstick & liner

 glossy kiss lipbalm


velvet stick matt lip color

glossy stick lip colour

longlasting lipstick

longlasting lipstick nude

colour boosting lipstick

prettifying lip oil light feeling


XXXL shine lipgloss

XXXL longlasting lipgloss matt effect

longlasting lipliner

blush ball

colour correcting mattifying powder

mosaic blush

shape your face contouring palette

silky touch blush


pure nude highlighter

stay all day translucent fixing powder


soft touch mousse concealer

...all I need concealer palette

all about matt! oil-free make-up

all about matt! high covering concealer

Na dziś to tyle, choć zostały jeszcze wszystkie produkty do oczu i paznokci – one pojawią się w kolejnym wpisie. Jak zawsze mam nadzieję, że wpis wam się przyda i ułatwi podjęcie decyzji, co z wiosenno-letniej kolekcji koniecznie musi dołączyć do waszych zbiorów. Jeśli już dorwiecie nowości, opiszcie też swoje wrażenia. Po przejrzeniu tych wszystkich zdjęć i swatchy ja sama mam ochotę na kilka rzeczy, ale muszę przyznać, że większość produktów wygląda świetnie!

Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych:
facebook | instagram | bloglovin | snapchat: martamardyla

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.