piątek, 21 sierpnia 2015

Kosmetyczne hity LATA 2015

Chciałabym, żeby to lato nigdy się nie skończyło. Było pełne dobrych chwil, a ja nie czuję się gotowa na ponowne nadejście chłodnych, coraz chłodniejszych, zimnych, a w końcu lodowatych miesięcy. Na szczęście przede mną jeszcze półtora tygodnia nad morzem i staram się cieszyć każdym dniem, bo sierpniowa pogoda doprawdy rozpieszcza. Codziennie świeci słońce, a na niebie nie ma zwykle ani jednej chmurki! Korzystając z tej jeszcze wakacyjnej atmosfery, napiszę dziś o moich kosmetycznych hitach tego lata. Niektóre z nich, jak tonujący filtr do twarzy, należą do moich ulubieńców od dawna. Inne, jak wielofunkcyjny olejek, odkryłam dopiero kilka tygodni temu. Łączy je jedno - nie mogłam o nich zapomnieć, pakując się nad morze!


Skoro już o nim wspomniałam, niech będzie jako pierwszy. Tonujący filtr do twarzy SPF 50+ to mój wakacyjny ulubieniec już od kilku lat. Staram się korzystać z wysokich filtrów przez cały rok, jednak zwykle nakładam na nie podkład, więc mogą być bezbarwne (polecam matujący krem z tej samej serii). W upalne dni i podczas wyjazdów króluje u mnie jednak filtr tonujący, który chroni moją skórę, jednocześnie wyrównując jej kolor i zakrywając drobne niedoskonałości.

Moim tegorocznym filtrem na plażę stała się nowa emulsja Lirene SPF 30, którą polubiłam szczególnie za jej lekką konsystencję. Nie ma chyba nic gorszego niż próba wsmarowania w skórę gęstego, źle wchłaniającego się kremu, kiedy siedzimy na plaży i do wszystkiego przykleja się piasek! Ten produkt stosuję na górne partie ciała, czyli ramiona, dekolt, ręce i plecy.

Moje nogi naprawdę rzadko łapią słońce. Zwykle nawet niczym ich nie smaruję, bo nie ma to sensu - pod koniec lata wciąż są białe. Kiedy więc odkryłam produkt Lirene łączący w sobie delikatną ochronę przeciwsłoneczną i fluid, który dodaje skórze delikatnego, ciepłego tonu, byłam zachwycona. Dzięki niemu moje nogi wyglądają naprawdę o wiele lepiej i zastanawiam się, czemu inne firmy wcześniej na coś takiego nie wpadły? (Chyba że się mylę, to dajcie znać).

Moje ukochane komary wróciły. W Krakowie jakoś się na nie nie nadziewałam tego lata, ale tutaj, blisko lasu, niestety spotykam je każdego wieczoru. Na szczęście nie zapomniałam wrzucić do walizki najbardziej skutecznego środka na te przemiłe stworzonka. Spraye Antybzzz Ziai naprawdę działają (wcześniej używałam też niebieskiej wersji) i kocham je za to niezmiernie.

Na koniec zostawiłam najsmaczniejszy kąsek, czyli olejek Lirene, którym zachwycam się od kilku tygodni. Początkowo stosowałam go tylko na włosy, przed myciem (kocham go za to, że jest w sprayu!), ale będąc nad morzem, gdzie nie zabrałam ze sobą aż tylu kosmetyków, wypróbowałam go też do ciała, jako produkt do stylizacji włosów, a ostatnio nawet do demakijażu - w każdej roli sprawdził się świetnie. Muszę przyznać, że dopiero dziś, przygotowując ten wpis, spojrzałam na jego skład i okazało się, że na pierwszym miejscu jest parafina, a dopiero potem obiecane olejki babassu i karotki - mnie to nie przeszkadza, ale wiem, że wiele osób unika tego składnika, więc wolę o tym wspomnieć.

Pozdrawiam was wakacyjnie i zapraszam na mojego instagrama (klik) i snapchata (martamardyla), gdzie codziennie pojawiają się jakieś zdjęcia i nagrania znad cudownego Bałtyku.                  

25 komentarzy

  1. Niestety nic z tego nie znam, jakoś ochrona przed słońcem mi w tym roku potrzebna nie była.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Em, czy filtr z Ziaji jest dostępny w jakiejś drogerii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria med jest dostępna tylko w aptekach i sklepach firmowych Ziai.

      Usuń
    2. Pamiętajmy też o Super Pharmach, dużo osób o nich zapomina, a te filtry tam są - i to o dziwo, w części drogeryjnej :)

      Usuń
  4. Oj ja też zdecydowanie wolę lato :) Żadnego z powyższych produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt Lirene z chęcią bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam filtr z ziaji 50 spf i bardzo go lubię:) wlasnie jestem nad morzem i muszę przyznać, że pogoda bardzo nas rozpieszcza, aż nie chcę myśleć o jesieni i zimie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbowałabym ten ostatni olejek z Lirene ze względu na jego wszechstronne zastosowanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyda mi się nazwa środka przeciw komarom, bo w niedzielę szykuje się grill w pobliżu lasu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z komarami w tym roku jakoś utarczek nie miałam, więc nawet podobnego produktu nie miałam, a z Lirene u mnie świetnie się sprawdzał przyśpieszacz opalania -i bardzo go polubiłam :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbowałabym tego filtra Lirene, ale mam jeszcze kilka innych do wykorzystanie, więc kupię go pewnie dopiero za rok. Filtrów z Ziai niestety nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam jedynie ten tonujący krem Ziai 50 i dla mnie to mógłby być bubel roku... Zapachał mnie okropnie, mimo, że mam suchą cerę i mało komu udaje się mnie zapchać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam w poprzednie wakacje filtra z Lirene i byłam bardzo zadowolona. Tak samo jak z balsamu po opalaniu- duet idealny. Kusi mnie też bardzo filtr do twarzy, który pokazujesz. Na pewno sięgnę po niego na kolejne wakacje. A spray przeciw insektom to muszę mieć i to już! Mnie wszystkie komary, osy czy inne bzyczące stworzenia znajdują zawsze i wszędzie i bardzo towarzysko mnie obsiadują. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. az mi smutno, że ja nawet lata nie zaznałam w tym roku ;<<

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejek chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha "Antybzzz...", super nazwa! :D Olejek z Lirene uwielbiam, ale nie stosowałam go nigdy do demakijażu. Hmm chętnie wypróbuję ten trik ;)

    http://nuttylips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo polubiłam stosowanie w te sposób różnych olejków - prawie każdy się nadaje.

      Usuń
  16. Ja też dopiero jadę nad morze pod koniec, bo dopiero w piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, jest tak wiele pozytywnych opinii o kosmetykach Lirene, że aż dziw, że ja ich jeszcze nie miałam przyjemności poznać - muszę to nadrobić. A matujący krem Ziaja zapisuję w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny zestaw na wypoczynek nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jak się cieszę, że tu trafiłam! Niedługo jadę do Bułgarii i na pewno wypróbuję balsam Lirene na moje wiecznie białe nóżki, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.